krijgen we dat gejank weerquote:Op zondag 17 april 2005 16:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Hij kreeg 2e keer geel wegens het naar de grond werken van een tegenstander na het maken van een overtreding. Ook ging hij door toen W2 de bal buiten het veld wilde spelen wegens geblesseerde speler en dat ook aan PSV kenbaar had gemaakt dat de bal uit het spel ging. Daarnaast moet PSV niet zeiken, want ze mogen de grensrechter wel een Philips plasma tv geven, zo partijdig dat hij vlagde...
Leuk tochquote:
Nee,quote:
Wou je ook nog zeggen dat Willem II beter is ?quote:Op zondag 17 april 2005 17:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee,
* PSV wint met 0-1 door een onbetwistbare goal en weet de "stormloop" (zover je die van w2 kunt verwachten) af te slaan in de laatste minuten.
* Cocu krijgt rood door zijn eigen schuld, niet door Bossen
* Grensrechter vlagde in 2e helft even slecht als in de eerste.
Voor Willem II hun doen van de laatste weken, ja. Ze speelden vele malen beter dan de afgelopen weken. PSV kon echter niet imponeren en ik vond de wedstrijd eigenlijk redelijk gelijk op gaan met als verschil dat PSV het doel wist te vinden en Willem II niet. Dus dan wint PSV terecht.quote:Op zondag 17 april 2005 17:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Wou je ook nog zeggen dat Willem II beter is ?
2e gele kaart is het smetje op de wedstrijd, maar dat moet ik vanavond nog eerst maar eens terugzien. En over de arbitrage is elke wedstrijd wel wat op aan te merken dat is toch nooit goed![]()
bij PSV vind ik dat wel meevallen, bij ajax en feyenoord is het idd erger (Woensdag tegen Den Bosch wel te zien)quote:Op zondag 17 april 2005 17:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Voor Willem II hun doen van de laatste weken, ja. Ze speelden vele malen beter dan de afgelopen weken. PSV kon echter niet imponeren en ik vond de wedstrijd eigenlijk redelijk gelijk op gaan met als verschil dat PSV het doel wist te vinden en Willem II niet. Dus dan wint PSV terecht.
En Studio "Top 3" zal je niet veel helpen. Ze zullen het vast wel weer in het voordeel van PSV knippen, ze doen namelijk nix anders dan wedstrijden in het voordeel van de top 3 knippen. Zelfs een w2-psv met 6-0 als uitslag knippen ze nog zo dat PSV beter leek. NB: Dat doen ze dus ook voor Feyenoord en Ajax (vooral de laatste).
Daarom raakte Cocu/v. Bommel/Bouma ook zo gefrustreerd zeker?quote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Willem II is een team van niks, die hebben alleen een optisch overwicht. Gewoon terechte zege van PSV.
Wat zal het zijn MM?quote:
Ja, die opmerking raakte kant nog wal, deze is wat logischer. Ik doelde erop dat hij de wedstrijd vast niet live had gezien.quote:Op zondag 17 april 2005 17:36 schreef Spideyman het volgende:
/edit - hé, snel editten he!
Volgens mij ben jij degene die gefrustreerd is hierquote:Op zondag 17 april 2005 17:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Daarom raakte Cocu/v. Bommel/Bouma ook zo gefrustreerd zeker?
Inderdaad, die stond echt al klaar om te vechtenquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 18:17 schreef Djekko het volgende:
[..]
Inderdaad, die stond echt al klaar om te vechten
Lepoint zat trouwens te zeiken tegen Ooijer, komt Alex erbij en toen was ie ineens stil
Ik was voor de wedstrijd eigenlijk al uitgegaan van iets in de richting van 0-4. Met 0-1 kan ik heel goed leven hoor...quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die gefrustreerd is hier.
Mits AZ in de komende twee wedstrijden punten verspeelt.quote:Op zondag 17 april 2005 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgende week kampioen jongens.
Wel goed gekeken? Kutjood Reuser zag dat Redan op de grond lag, maar zag ook wat ruimte voor zich en voetbalde dus door. Nadat Cocu dat gezien had voetbalde hij uiteraard ook door en maakte een lichte overtreding...dat die Bossen daar geel geeft ging al nergens over. De tweede gele kaart was gewoon stom van Cocu. Mooi om te zien hoe iedereen er vervolgens op af stormdequote:Op zondag 17 april 2005 16:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Hij kreeg 2e keer geel wegens het naar de grond werken van een tegenstander na het maken van een overtreding. Ook ging hij door toen W2 de bal buiten het veld wilde spelen wegens geblesseerde speler en dat ook aan PSV kenbaar had gemaakt dat de bal uit het spel ging. Daarnaast moet PSV niet zeiken, want ze mogen de grensrechter wel een Philips plasma tv geven, zo partijdig dat hij vlagde...
quote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef Bobu het volgende:
Kutjood Reuser
Nee, die samenvatting wordt pas na AZ - NAC uitgezonden.quote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef Djekko het volgende:
Is de samenvatting bij Studio Sport al geweest?
Dus voor Feyenoord-Ajax?
quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef Djekko het volgende:Is de volgorde bij SS niet altijd eerst nummer 1, daarna de rest..?
Vuile kut Reuser?quote:
Die eerste geel vind ik inderdaad voor zowel Reuser als Cocu overdreven. Dat had Bossen makkelijk normaal op kunnen lossen. Grote kans dat de tweede kaart dan idd ook niet was gevallen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:05 schreef Bobu het volgende:
[..]
Wel goed gekeken? Kutjood Reuser zag dat Redan op de grond lag, maar zag ook wat ruimte voor zich en voetbalde dus door. Nadat Cocu dat gezien had voetbalde hij uiteraard ook door en maakte een lichte overtreding...dat die Bossen daar geel geeft ging al nergens over. De tweede gele kaart was gewoon stom van Cocu. Mooi om te zien hoe iedereen er vervolgens op af stormde
Het leek me duidelijk dat Reuser in zijn gang langs de op de grond liggende Cocu nog even wat wist te melden. En het is juist schitterend om te zien hoe iedereen er als de kippen bij is bij zo een opstootje.quote:Op zondag 17 april 2005 19:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Vuile kut Reuser?
Gevallen ofzo? Cocu deelt een elleboog uit, valt verkeerd en gaat dan verhaal halen.
Eigen stomme schuld! En Bouma had z'n pilletjes vergeten in te nemen, de randdebiel.
Een elleboog van Cocu nog welquote:Op zondag 17 april 2005 19:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Vuile kut Reuser?
Gevallen ofzo? Cocu deelt een elleboog uit, valt verkeerd en gaat dan verhaal halen.
Eigen stomme schuld! En Bouma had z'n pilletjes vergeten in te nemen, de randdebiel.
elleboogquote:Op zondag 17 april 2005 19:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Vuile kut Reuser?
Reuser staat stil, Cocu komt invliegen en raakt daarbij 'geblesseerd'quote:Op zondag 17 april 2005 20:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
elleboog
reuser haalt cocu even neer met een abnormale overtreding
Bouma wordt niet vanuit niets boos, dus daar is ook aanleiding voor...
Dus als Vitesse van PSV wint, zouden er kansen voor Vitesse tegen Milan liggen ?quote:Op zondag 17 april 2005 19:39 schreef LuNaTiC het volgende:
AC Milan heeft trouwens verloren van Siena. Ik schat PSV wel wat hoger in dan Siena, en hoewel het amper te vergelijken is, er liggen dus zeker wel kansen.
Ja, zo kun je inderdaad blijven redenerenquote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef andre77 het volgende:
[..]
Dus als Vitesse van PSV wint, zouden er kansen voor Vitesse tegen Milan liggen ?
Strijd om de 2e plaats laten zien. Kan ik best begrijpen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]normaal gesproken wel. Dat je feyenoord - ajax ervoor snap k nog wel, maar AZ
Vuile kut Reuser ja. Zolang je maar een beetje gist naar wat er gebeurd is moet je Bouma geen randdebiel noemen. Iedereen die Bouma een beetje kent weet dat hij niet zomaar zo kwaad wordt.quote:Op zondag 17 april 2005 19:54 schreef Vom het volgende:
[..]
Vuile kut Reuser?
quote:Op zondag 17 april 2005 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Cocu toen ie het veld afliep:"Ik kan zelf wel van het veld komen, eikel!!".![]()
echt grappigquote:Op zondag 17 april 2005 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Cocu toen ie het veld afliep:"Ik kan zelf wel van het veld komen, eikel!!".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |