Het blijft natuurlijk wel een feit dat we onze eer wel willen houden. En een meisje dat zomaar bij je weg gaat is natuurlijk niet echt stoer naar de andere mannen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef Angeles het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat maakt het nog niet normaal.
Zou even lekker worden, dus omdat ze jou niet wil mag een ander haar ook niet.
Klim op je trekker en rijd naar die boerin...quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:50 schreef PolarStars het volgende:
Maar zijn er nog wat mensen die wat tips hebben voor deze handsome boi ()
Leg uit. Wat heeft stoer er mee te maken? Of ben je dan in je eer gekrenkt ofzoiets. En dan nog een vraagje. Als het tot geweld. Verbaal of fysiek, Doe je dat dan alleen of neem je je caravan groepje mee. En wat als dat meisje naar een andere caravan gaat en daar een jongen ontmoet ( en gigantisch door hem wordt genomen ) wat doe je dan???? Is er dan een soort Caravanoorlog ofzo????quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:48 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een feit dat we onze eer wel willen houden. En een meisje dat zomaar bij je weg gaat is natuurlijk niet echt stoer naar de andere mannen.
Soms moet je dat wel zo oplossen, maar dat is echt in een uiterst geval. Meestal is wat verbaal geweld voldoende om de meeste jongens tot inzien doen komen![]()
jullie hebben ook erewraak?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:48 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een feit dat we onze eer wel willen houden. En een meisje dat zomaar bij je weg gaat is natuurlijk niet echt stoer naar de andere mannen.
Soms moet je dat wel zo oplossen, maar dat is echt in een uiterst geval. Meestal is wat verbaal geweld voldoende om de meeste jongens tot inzien doen komen![]()
Neen, dat kennen we niet. We zeggen alleen in duidelijke taal wat we vindenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jullie hebben ook erewraak?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het is volgens mij gewoon een grote woonwagen familie.. Vinkenslag
In het fries neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:22 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Neen, dat kennen we niet. We zeggen alleen in duidelijke taal wat we vinden
Ik heb haar wens gerespecteerd, en daar is niets sneu aan denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef The-Chosen1 het volgende:
een relatie via msn ??? .. damn wat sneu
Ja het is wel eens voorgekomen dat er een ruzie was tussen een andere groep canners (zo noemen we groepen mensen die in caravans zitten te socializen) en dat dan de caravan werd afgebrand. Maar dat is eigenljk ook alles, veel verder gaat het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:59 schreef Bugsje het volgende:
[..]
Leg uit. Wat heeft stoer er mee te maken? Of ben je dan in je eer gekrenkt ofzoiets. En dan nog een vraagje. Als het tot geweld. Verbaal of fysiek, Doe je dat dan alleen of neem je je caravan groepje mee. En wat als dat meisje naar een andere caravan gaat en daar een jongen ontmoet ( en gigantisch door hem wordt genomen ) wat doe je dan???? Is er dan een soort Caravanoorlog ofzo????
Ja, we spreken hier Fries, maar het is dan ook een officiele taal waar de meesten mee worden opgevoed.quote:
geen dialect?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:25 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, we spreken hier Fries, maar het is dan ook een officiele taal waar de meesten mee worden opgevoed.
neen, het is een officiele taal. Op de universiteit kun je ook in de taal fries afstuderen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef PolarStars het volgende:
[..]
neen, het is een officiele taal. Op de universiteit kun je ook in de taal fries afstuderen.
Daar is wel iets sneu aan, ongelovelijk domme redenering.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:23 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik heb haar wens gerespecteerd, en daar is niets sneu aan denk ik![]()
Friesland dat behoort toch bij Scandinavie?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef PolarStars het volgende:
[..]
neen, het is een officiele taal. Op de universiteit kun je ook in de taal fries afstuderen.
Friesland is die opstandig ontwikkelings provincie, wat we er precies mee moeten weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Friesland dat behoort toch bij Scandinavie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |