Je zit niet op fok voor de lol?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:31 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon al die verhalen zat van mensen die niets lezen en direct oordelen. Ik zit hier niet voor de lol ofoz, ik heb al gezegddat ik maar moeilijk over dingen kan praten.
Op een gegeven ogenblik kots iker gewoon van dat mensen denken dat het hele forum een grote onzin bende is.
Pfffffffff, daar ligt ze wakker van. Of is jou dorpje zo ontzettend groot dat heel de plaatselijke caravanjeugd in 1 caravan past.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:32 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dan is ze niet meer welkom in bijvoorbeeld de caravan en dus ook de vriendengroep. Het klonk misschien een beetje gek, maar ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
Dank je wel voor je serieuze reactiequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:35 schreef Angeles het volgende:
Okee, dan bij deze een serieuze reactie:
De boodschap van dat meisje lijkt mij heel erg duidelijk. Ze wil je niet meer. Laat haar met rust.
Voor de rest klink je redelijk eng met je 'gozer verbouwen' en weet ik wat allemaal en die Tamme ook als hij daaraan meewerkt.
Baukel ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:33 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Prima ik ben er zat van, ik zal een topicreport maken en vragen of ze de onzin er tussenuit willen halen![]()
Te triest dat het zo moet
Mooie verwoording, hier kan ik zeker iets meequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:35 schreef EviL_AleX het volgende:
Met een hoop gedoe via digitale media kun je niet opmaken of iemand de ware voor je is. Wat wandelingtjes erbij ook niet. Je had er technisch gewoon niks mee, en daarmee ben je dus ook niks kwijt. Ongeacht wat je gevoel je zegt. Mocht je toch per sé vast willen houden dat ze de ware is, kies je er ook voor om jezelf emotioneel te pijnigen. Is ze echt de ware, dan is het onvermijdelijk en heb je helemaal niks om je druk over te maken. Dus je enige echte vriend hier is tijd...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:36 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor je serieuze reactie![]()
Nee ik ben niet eng, maar zo lossen wij onderling vaak dingen op. En vertel me nu niet dat dta in de grote stad niet gebeurd, want daar staan de kranten elke dag weer vol mee
Lijkt me best een leuk idee, ik zal de jongens eens vragen of ze zin hebben om te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
waarom kom je niet eens naar de stad, kunne we lache en kun jij je verdriet een beetje vergeten.
gaan we lekker zuipen en chikkies scoren. Hier in de stad zijn breezers erg populair, en het leuke is meestal krijg je er ook nog een gratis meisje bij.
Als je haar dan een avond voorziet van breezers kun je s'avonds leuke dingen met haar doen in een portiekje.
Onzin is wel het laatste wat ik zit te verkondigen hier , ik geloof er gewoon helemaal niets van , en daar onstaat een gezonde en leuke discussie uit, wellicht niet helemaal ontopic , maar zie het zo , dit topic is leuker geworden als het gros van de andere topics hier.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:33 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Prima ik ben er zat van, ik zal een topicreport maken en vragen of ze de onzin er tussenuit willen halen![]()
Te triest dat het zo moet
Hmmmmmm, gaat niet. Hij moet dan eerst ff de juiste breezer taal leren ( ik ken het ook niet)en eerst ff met het meisje naar de caravan, Dan msn-en. en dan blablabla. Duurt te lang.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
waarom kom je niet eens naar de stad, kunne we lache en kun jij je verdriet een beetje vergeten.
gaan we lekker zuipen en chikkies scoren. Hier in de stad zijn breezers erg populair, en het leuke is meestal krijg je er ook nog een gratis meisje bij.
Als je haar dan een avond voorziet van breezers kun je s'avonds leuke dingen met haar doen in een portiekje.
ja leuk misschien voor jullie, alleen voor iemand die op een keiharde wijze zijn meisje is kwijtgeraakt is het misschien wel heel serieus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Onzin is wel het laatste wat ik zit te verkondigen hier , ik geloof er gewoon helemaal niets van , en daar onstaat een gezonde en leuke discussie uit, wellicht niet helemaal ontopic , maar zie het zo , dit topic is leuker geworden als het gros van de andere topics hier.
geen probleemquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Xlarge het volgende:
oh en nog bedankt voor je uitnodiging polarStars , maar om nu helemaal van mijn vertouwde randstadje weg te gaan , om een topic te controleren , dat gaat me te ver , maar alsnog bedankt
Dat zal best, maar dat maakt het nog niet normaal.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:36 schreef PolarStars het volgende:
Dank je wel voor je serieuze reactie![]()
Nee ik ben niet eng, maar zo lossen wij onderling vaak dingen op. En vertel me nu niet dat dta in de grote stad niet gebeurd, want daar staan de kranten elke dag weer vol mee
Het blijft natuurlijk wel een feit dat we onze eer wel willen houden. En een meisje dat zomaar bij je weg gaat is natuurlijk niet echt stoer naar de andere mannen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef Angeles het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat maakt het nog niet normaal.
Zou even lekker worden, dus omdat ze jou niet wil mag een ander haar ook niet.
Klim op je trekker en rijd naar die boerin...quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:50 schreef PolarStars het volgende:
Maar zijn er nog wat mensen die wat tips hebben voor deze handsome boi ()
Leg uit. Wat heeft stoer er mee te maken? Of ben je dan in je eer gekrenkt ofzoiets. En dan nog een vraagje. Als het tot geweld. Verbaal of fysiek, Doe je dat dan alleen of neem je je caravan groepje mee. En wat als dat meisje naar een andere caravan gaat en daar een jongen ontmoet ( en gigantisch door hem wordt genomen ) wat doe je dan???? Is er dan een soort Caravanoorlog ofzo????quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:48 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een feit dat we onze eer wel willen houden. En een meisje dat zomaar bij je weg gaat is natuurlijk niet echt stoer naar de andere mannen.
Soms moet je dat wel zo oplossen, maar dat is echt in een uiterst geval. Meestal is wat verbaal geweld voldoende om de meeste jongens tot inzien doen komen![]()
jullie hebben ook erewraak?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:48 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel een feit dat we onze eer wel willen houden. En een meisje dat zomaar bij je weg gaat is natuurlijk niet echt stoer naar de andere mannen.
Soms moet je dat wel zo oplossen, maar dat is echt in een uiterst geval. Meestal is wat verbaal geweld voldoende om de meeste jongens tot inzien doen komen![]()
Neen, dat kennen we niet. We zeggen alleen in duidelijke taal wat we vindenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jullie hebben ook erewraak?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het is volgens mij gewoon een grote woonwagen familie.. Vinkenslag
In het fries neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:22 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Neen, dat kennen we niet. We zeggen alleen in duidelijke taal wat we vinden
Ik heb haar wens gerespecteerd, en daar is niets sneu aan denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:02 schreef The-Chosen1 het volgende:
een relatie via msn ??? .. damn wat sneu
Ja het is wel eens voorgekomen dat er een ruzie was tussen een andere groep canners (zo noemen we groepen mensen die in caravans zitten te socializen) en dat dan de caravan werd afgebrand. Maar dat is eigenljk ook alles, veel verder gaat het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:59 schreef Bugsje het volgende:
[..]
Leg uit. Wat heeft stoer er mee te maken? Of ben je dan in je eer gekrenkt ofzoiets. En dan nog een vraagje. Als het tot geweld. Verbaal of fysiek, Doe je dat dan alleen of neem je je caravan groepje mee. En wat als dat meisje naar een andere caravan gaat en daar een jongen ontmoet ( en gigantisch door hem wordt genomen ) wat doe je dan???? Is er dan een soort Caravanoorlog ofzo????
Ja, we spreken hier Fries, maar het is dan ook een officiele taal waar de meesten mee worden opgevoed.quote:
geen dialect?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:25 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, we spreken hier Fries, maar het is dan ook een officiele taal waar de meesten mee worden opgevoed.
neen, het is een officiele taal. Op de universiteit kun je ook in de taal fries afstuderen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef PolarStars het volgende:
[..]
neen, het is een officiele taal. Op de universiteit kun je ook in de taal fries afstuderen.
Daar is wel iets sneu aan, ongelovelijk domme redenering.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:23 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik heb haar wens gerespecteerd, en daar is niets sneu aan denk ik![]()
Friesland dat behoort toch bij Scandinavie?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef PolarStars het volgende:
[..]
neen, het is een officiele taal. Op de universiteit kun je ook in de taal fries afstuderen.
Friesland is die opstandig ontwikkelings provincie, wat we er precies mee moeten weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Friesland dat behoort toch bij Scandinavie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |