vroeger mocht ik graag naar de welbekende WB tekenfilms kijken en tegenwoordig nog steeds plus de nodige horor en lompe actie films maar ik ben nu niet bepaald een geweldadig of agresief persoon geworden eigenlijk het tegenovergestelde.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:49 schreef Fonkmeistah het volgende:
We zouden natuurlijk, geheel in "truth" style, kunnen stellen dat zowel muus als beestje dermate onder occulte invloeden staan dat zij niet in staat zijn te horen wat werkelijk gezegd word.
of gewoon dat ze k*t speakertjes hebben danwel dat ze simpelweg liegen. want ik heb het nog aan ander mensen laten horen en die horen toch echt gewoon sex..
Maar Muus laat jij gerust jouw kinderen genieten van Jetix, dan kijken we over 15 jaar hoe het met ze gaat..![]()
Ach, het zou alleen maar goed zijn geweest als ik had gezegd dat ik SEX hoorde en dat wist ik van te voren.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:49 schreef Fonkmeistah het volgende:
We zouden natuurlijk, geheel in "truth" style, kunnen stellen dat zowel muus als beestje dermate onder occulte invloeden staan dat zij niet in staat zijn te horen wat werkelijk gezegd word.
of gewoon dat ze k*t speakertjes hebben danwel dat ze simpelweg liegen. want ik heb het nog aan ander mensen laten horen en die horen toch echt gewoon sex..
Maar Muus laat jij gerust jouw kinderen genieten van Jetix, dan kijken we over 15 jaar hoe het met ze gaat..![]()
als jij werkelijk jetix meent te horen dan ben ik slechts benieuwd waar dat verschil in constatering vandaan komt.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:03 schreef MUUS het volgende:Ach, het zou alleen maar goed zijn geweest als ik had gezegd dat ik SEX hoorde en dat wist ik van te voren.
Ik hoop van harte dat het goed komt met je kind vandaar dat ik en anderen hier onze bezorgdheid uiten over wat kinderen mentaal gevoed word dmv van TV.quote:Jammer dat je meteen op die manier over mijn kind begint, maar met haar komt het helemaal goed hoor. Bedankt voor de interesse.
2 keer jetix over elkaar heen 1 is redelijk herkenbaar vervormd en de ander nog veel verderquote:Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
als jij werkelijk jetix meent te horen dan ben ik slechts benieuwd waar dat verschil in constatering vandaan komt.
de optie dat ik en anderen die wel sex horen gewoon perverse maniakken zijn heb ik ook overwogen maar lijkt me niet de reden
PLaats dan een linkje naar een textbestand. Of ben je bang dat big brother even langskomt als je dat wel doet.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:43 schreef livEliveD het volgende:
Nou ik heb een mail terug van Jetix. Ze willen alleen niet dat ik het plaatsSchijnbaar hebben ze een goede reden daarvoor alhoewel ik er geen enkele kan bedenken. Ik heb uiteraard terug gemaild om te vragen waar die in mijn ogen belachelijke houding vandaan komt.
Gelukkig kunnen jullie toch wel raden wat er in de mail staat
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef MUUS het volgende:
Wat had je eigenlijk aan ze gevraagd, LivEliveD? Of heb ik daar overheen gelezen in dit topic?
quote:Beste redactie,
Iemand heeft op JETIX Duivels? een discussie gestart over de betekenis van het Jetix logo omdat deze van mening is dat het als een duivelvorm gezien kan worden. Op deze manier zouden kinderen, dan wel door gewenning (met bijvoorbeeld het satanisme); dan wel door onbewuste associaties met verkeerde denkbeelden, negatief beïnvloedt kunnen worden (als in dat ze occulte symbolen als goed gaan zien). Althans dit is o.a. de mening van sommige personen in de discussie. Kunnen jullie openheid geven over de redenen en drijfveren achter het gekozen logo?
Met vriendelijke groet,
quote:Beste redactie,
Ik stuurde afgelopen dinsdag de onderstaande mail over het Jetix logo maar helaas heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Ik hoop dat ik deze alsnog krijg.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Ik wacht liever eerst hun reden tegen plaatsing af. Wie weet hebben ze wel een hele goede verzonnen namelijk. Nu hoef je geen geleerde te zijn om te weten wat er in die 3 regels stond heurquote:Op maandag 2 mei 2005 19:54 schreef Basp1 het volgende:
PLaats dan een linkje naar een textbestand. Of ben je bang dat big brother even langskomt als je dat wel doet.
Er is een keer geantwoord. Was gewoon een normaal zakelijk antwoord op zich.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
was het een erg negatief antwoord? (beide keren?)
Geacht mevrouw meneer,quote:Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wacht liever eerst hun reden tegen plaatsing af. Wie weet hebben ze wel een hele goede verzonnen namelijk. Nu hoef je geen geleerde te zijn om te weten wat er in die 3 regels stond heur
quote:Op maandag 2 mei 2005 21:28 schreef BaajGuardian het volgende:
even offtopic aan dodeca:
roken tegen reptillians ? erm?
Je mag het mailtje niet letterlijk plaatsen, maar dan mag je toch wel vertellen wat ze zeiden?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wacht liever eerst hun reden tegen plaatsing af. Wie weet hebben ze wel een hele goede verzonnen namelijk. Nu hoef je geen geleerde te zijn om te weten wat er in die 3 regels stond heur
Het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen wat ze willen of vinden dat ik mag. Als ze vinden dat ik het verkeerd uitleg motten ze maar een verklaring posten. Sowieso nogal eigenaardig dat ze het erbij zetten. Maar ehhh ik moet je gaan vertellen wat er staat? Het lijkt je niet logisch dat ze gewoon schrijven dat het een belachelijk idee is en dat ze natuurlijk helemaal geen ruk te maken hebben met het satanisme? Ik kon het al voorspellen voordat ik de mail überhaupt verstuurde namelijk. Zelf had ik wel iets duurdere woorden en ook daadwerkelijk argumentatie gebruikt + eerder geantwoord. Dat wel ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:34 schreef MUUS het volgende:
Je mag het mailtje niet letterlijk plaatsen, maar dan mag je toch wel vertellen wat ze zeiden?.
PI, flapdrol!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen wat ze willen of vinden dat ik mag. Als ze vinden dat ik het verkeerd uitleg motten ze maar een verklaring posten. Sowieso nogal eigenaardig dat ze het erbij zetten. Maar ehhh ik moet je gaan vertellen wat er staat? Het lijkt je niet logisch dat ze gewoon schrijven dat het een belachelijk idee is en dat ze natuurlijk helemaal geen ruk te maken hebben met het satanisme? Ik kon het al voorspellen voordat ik de mail überhaupt verstuurde namelijk. Zelf had ik wel iets duurdere woorden en ook daadwerkelijk argumentatie gebruikt + eerder geantwoord. Dat wel ja.
quote:
Het lijkt me sterk dat de nederlandse redactie van Jetix enig benul heeft van de hersenspinsels van sommige mensen op het internet.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:34 schreef Fonkmeistah het volgende:
mja het lijkt me sterk dat nederlandse redactie van Jetix enig benul heeft van de symboliek achter het logo en de programmering van de zender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |