Misschien kun jij vanuit je hogere dimensie ook de oplossing naar beneden bulderen, in plaats van alleen wat raadsels op te geven? Dat vind ik namelijk best interessant.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Felysium het volgende:
Heb je de hoofden wel eens gezien van de blije en euforische soldaten het Rheinland binnen marcheerden?
Maar waarschijnlijk kan je de deze link ook niet maken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien kun jij vanuit je hogere dimensie ook de oplossing naar beneden bulderen, in plaats van alleen wat raadsels op te geven? Dat vind ik namelijk best interessant.
Wanneer in de oude afleveringen nu geen tekens staan en deze pas in de afleveringen van na 2001 staan , dan zouden de overnames door grote partijen daarvoor een verklaring kunnen zijn.quote:http://www.virtualpet.com/vp/yugioh/market/ymarket.htm
Yu-Gi-Oh! first appeared in 1996 in a comic series (manga) by Kazuki Takahashi. It was carried in Shonen Jump, Japan's largest weekly comic magazine. Shonen Jump is published by Shueisha Inc.
A 27-episode television series accompanied by a collectible card game was a great hit in Japan in 1998.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:55 schreef Basp1 het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat de jappanse bedenkers van yu gi ho met dit complot te maken hebben.
Alleen omdathij dat symbool gebruikt? Zoals je in die hal ziet zou je die link pook met vele andere symbolen kunnen leggen.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:21 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
[afbeelding]
centrale hal vrijmetselarij japan
kazuki takahashi zal wel lid zijn..
Ik zie daar zelfs wat Grieks aandoende zuilen, de oude Grieken zaten dus ook al in het complot.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Alleen omdathij dat symbool gebruikt? Zoals je in die hal ziet zou je die link pook met vele andere symbolen kunnen leggen.
Het heeft zeker wat. Grotendeels mijn smaakquote:Op woensdag 27 april 2005 01:57 schreef merlin693 het volgende:
goede vondst Fonk, ik vind het trouwens best wel mooi ! zeker als symboliek daar er zoveel in te zien is !
Hier nog zo'n grote oorlel:quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:08 schreef dodeca het volgende:
Hey Fonkmeistah je bent in vorm zeg! Weer zo'n geweldige post.
Vooral die grootte oorlel van Murdoch vind ik dus werkelijk hilarisch!
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is ook een succes hier.. Da's ook een simpele tekenfilm met de belevenissen van een vijfling.
Tuurlijk heeft Jetix series waar geweld in voorkomt, maar dat is toch niks nieuws? Tom en Jerry slaan elkaar al tig jaar de hersenen in en daar ben ik toch ook niet rotter van geworden..
http://news.nationalgeogr(...)_050425_papyrus.htmlquote:So far 65 volumes of transcripts and translations have been published by the London-based Egypt Exploration Society, which owns the collection.
The latest volume includes details of fragments showing third- and fourth-century versions of the Book of Revelations. Intriguingly, the number assigned to "the Beast" of Revelations isn't the usual 666, but 616.
Die aflevering had ik ook wel eens gezien, met dank aan mijn zusje overigens die weet dat ik gek ben op dergelijke symbolen. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest denken. Aan de ene kant is het natuurlijk een nogal debiele tekenfilm, maar aan de andere kant worden die symbolen steeds sterker zichtbaar in het openbare leven.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:28 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
er werd zogenaamd een wetenschaps prijs uitgereikt in de vorm van... je raad het bijna al..
De pyramide met alziend oog van Horus.daar zullen je kinderen vast veel van opsteken..
![]()
Yesterday, today, and tomorrow, the names of the good and the famous adorn Freemasonry's roll. We believe it's really true: Masonry makes good men betterquote:Op woensdag 27 april 2005 01:21 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
[afbeelding]
centrale hal vrijmetselarij japan
kazuki takahashi zal wel lid zijn..
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:48 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er nou toch volgens velen zo mis met de vrijmetselaars?
Nou ik ben wel benieuwd hoeveel smeergeld deze gekregen heeft om zomaar opeens voor de JSF te kiezen, terwijl pim er tegen wasquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zou die ook beter zijn geworden dankzij de vrijmetselarij?
Zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou ik ben wel benieuwd hoeveel smeergeld deze gekregen heeft om zomaar opeens voor de JSF te kiezen, terwijl pim er tegen was![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Masonry makes good men better[/i]
Volgens mij ben je gek als je met zo'n ding om je nek gaat lopenquote:Op maandag 25 april 2005 15:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
net op Jetix "Yu gi Oh" met, je raad het al, de pyramide met het oog van Horus
[afbeelding]
zoals gedragen door de held...
"vet cool"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |