abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26894278
The symbols in the show, like the letters in the alphabet, have meanings. They communicate a message. Familiar symbols may summarize and send messages more quickly and effectively than words.
en op deze manier wordt je dus (onbewust) gehersenspoeld.

http://www.angelfire.com/mt/montalk/teletubbies.html (pop up)

http://www.crossroad.to/text/articles/teletubbies10-99.html

hmm hier keken mijn kids vroeger ook naar...
en ik dacht nog wel dat het "educatief" was he..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:46:45 #202
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26895726
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:41 schreef nokwanda het volgende:Moest ook aan dit topic denken toen ik het las.
Maar op zich ook een onnodig onderzoek. Dat wisten we toch al.
mja. het onderzoek is dan ook puur om de "bewijs ?" en "bron ? " neuroten tevreden te stellen die, zonder terug te kunnen vallen op officiele verklaringen, voor zichzelf geen conclusies durven trekken. dat valt namelijk onder eigen initiatief, en dat mag natuurlijk niet..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:36:27 #203
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26901266
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:59 schreef JoZzephus het volgende:
The symbols in the show, like the letters in the alphabet, have meanings. They communicate a message. Familiar symbols may summarize and send messages more quickly and effectively than words.
en op deze manier wordt je dus (onbewust) gehersenspoeld.

http://www.angelfire.com/mt/montalk/teletubbies.html (pop up)

http://www.crossroad.to/text/articles/teletubbies10-99.html

hmm hier keken mijn kids vroeger ook naar...
en ik dacht nog wel dat het "educatief" was he..
hahah wat een grappige sites, vooral die eerste! prachtige vondst!

Gelukkig is het niet serieus bedoelt, iemand die bij een baby in een zon meteen lijnen trekt naar de rassenopvattingen van de nazi's, de goden van de Egyptenaren en iemand die bij een standaard windmolentje meteen aan swastika's denkt heeft toch wel hele vreemde opvattingen denk ik zo!
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
even een quotje van de FP
[..]

http://frontpage.fok.nl/nieuws/53862
quote:
The men were asked ahead of time if they thought that alcohol fueled sex drive. Most said they thought it did. Those who thought it didn't found women's photos less attractive.
Het onderzoek is dus duidelijk nutteloos, het is allang bekend dat je opvattingen ervoor zorgen dat bepaalde woorden bepaalde invloeden op je hebben. Als jij door ervaring bijv onderbewust 'sproeten' met 'geil' equated, dan zullen meiden met sproeten veel sexueel aantrekkelijker op je overkomen dan dat ze anders zouden doen. Heeft dan nog niks met subliminaal berichten te maken; het onderzoek is wel zo uitgevoerd maar het is ook bewezen dat het precies zo werkt als iemand de woorden gewoon zegt, dichtbij of veraf, dus het gaat gewoon over de opvattingen. Erg nietszeggend dus.
There is consciousness in all things.
pi_26904160
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Bovendien lijden we daar nagenoeg allemaal aan. Je hebt subtiele verleidingen iedere dag van je leven... de meesten evenwel ongemerkt....
Zal er de volgende keer aan denken......
Zin in een colaatje : oef.... ben ik even subliem gehersenspoeld, zeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:24:58 #205
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26915160
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal er de volgende keer aan denken......
Zin in een colaatje : oef.... ben ik even subliem gehersenspoeld, zeg.
Jij ook al?
Best erg eigenlijk he, iedereen weet dat elk verlangen komt door het hersenspoelen. Gelukkig hebben we het nu door, dan kunnen we weer gewoon los van onze verlangen zijn! (klinkt wel Christelijk dit )
There is consciousness in all things.
pi_26919096
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Jij ook al?
Best erg eigenlijk he, iedereen weet dat elk verlangen komt door het hersenspoelen. Gelukkig hebben we het nu door, dan kunnen we weer gewoon los van onze verlangen zijn! (klinkt wel Christelijk dit )
Pfff, er zijn wel meer verlangens waarvan ik niet los ben. Sommige van die dingen zitten ingebakken. Gaat en vermenigvuldigt U is daar een voorbeeld van. Omdat het toevallig iets is dat een voorschrift, door wie dan ook opgesteld , is, maakt nog niet dat ik van de oefening afzie. Ik ben geen asceet.
Dan zou ik ook wel de verleidingen van de tabaksindustrie moeten weerstaan.
(ja... het is erg... ik weet)

Kortom.... ik weet nog niet zo net of ik wel los van verlangens WIL zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26919144
dubbel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:54:47 #208
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_26931475
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Pfff, er zijn wel meer verlangens waarvan ik niet los ben. Sommige van die dingen zitten ingebakken. Gaat en vermenigvuldigt U is daar een voorbeeld van. Omdat het toevallig iets is dat een voorschrift, door wie dan ook opgesteld , is, maakt nog niet dat ik van de oefening afzie. Ik ben geen asceet.
Dan zou ik ook wel de verleidingen van de tabaksindustrie moeten weerstaan.
(ja... het is erg... ik weet)

Kortom.... ik weet nog niet zo net of ik wel los van verlangens WIL zijn.
Ik weet wel die ik los van dergelijke verlangens WIL zijn, maar het blijft toch moeilijk, eenmaal de stap gezet is het toch ook weer heerlijk om vrij te zijn....met af en toe je pleziertje
pi_26948357
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
-knip-
Nou ja, ik krijg ook geen antwoord op mijn vraag dus het vermoeden dat het lullig bedoeld was, wordt zo wel bevestigd.

Dat soort dingen kan ik niet waarderen in TRU. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26949935
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nou ja, ik krijg ook geen antwoord op mijn vraag dus het vermoeden dat het lullig bedoeld was, wordt zo wel bevestigd.

Dat soort dingen kan ik niet waarderen in TRU. .
Ehh... MUUS... Ik kan me niet herinneren iets lullig bedoeld te hebben. Dus kun je me je zienswijze (wellicht elders) uitleggen.

Ik denk dat enig bevestigd vermoeden door mij berust op een verkeerde interpretatie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26950568
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ehh... MUUS... Ik kan me niet herinneren iets lullig bedoeld te hebben. Dus kun je me je zienswijze (wellicht elders) uitleggen.

Ik denk dat enig bevestigd vermoeden door mij berust op een verkeerde interpretatie.
Nee, jij niet, maar blackgirl. .
Oi!
pi_26950696
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, jij niet, maar blackgirl. .
Okay... je quote/knipte mijn post n.l. (waarin ik trouwens min of meer een antwoord/interpretatie gaf op/aan Blackgirls post)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26951999
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Okay... je quote/knipte mijn post n.l. (waarin ik trouwens min of meer een antwoord/interpretatie gaf op/aan Blackgirls post)
Ja, want jij gaf heel lief antwoord over de definitie van schaapjesvolk. .

Nu wil ik alleen nog weten wat blackgirl ermee bedoelde, want het kwam nogal hatelijk over. Alsof iedereen die niet meteen alles maar gelooft (over bv. Jetix) maar dom schaapjesvolk is.
Oi!
pi_26952824
Tja.... er zitten natuurlijk twee kanten aan het verhaal.
Zij die alles geloven wat hen verteld wordt zolang het door officiele en voor iedereen herkenbare kanalen geleverd wordt. Maar ook zij die alles per definitie wantrouwen als het door die kanalen geleverd wordt. Vaak is het ook zo dat het eerste type meestal erg veel geloofd dat door officiele kanalen als ongeloofwaardig wordt aangeschreven en weer omgekeerd.
Het ene schaap loopt met die herder mee en het andere schaap met de andere herder. Beide hebben ook een hond die je een kant op jaagt.

Kritisch denken is de sleutel. Het echte zwarte schaap van de mensheid zijn. Zie het spreekwoord : In het land der blinden is eenoog koning.

Voor wat betreft kinderen..... Je kunt ze onmogelijk beschermen tegen wat er allemaal aan ellende en indoctrinerende shit op de wereld is. Bewustmaking daarvan is een beter wapen.
Woorden van mijn zoon: Ik ben blij dat met jou echt overal over te praten is. Ik heb niet de neiging om rare dingen uit te proberen zoals veel van mijn klasgenoten omdat ik het eerst met jou kan overleggen (zei hij toen we langs de tippelzone liepen en ik hem uitlegde wat de dames deden en waarom )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26952881
nokwanda. !

M.a.w. je moet met je voetjes op de vloer blijven staan en alles afwegen. Niet meteen alles afwijzen of juist alles meteen aanpakken. Schaapjesvolk is een term die je gewoon niet moet gebruiken in dit soort discussies, want dan ben je zelf net zo'n groot schaap.

En je kindjes moet je zelf opvoeden en niet laten opvoeden door de televisie, internet of wat dan ook. Dan nog kan je ze niet tegen alles beschermen, maar je kan ze wel leren dat er meer is dan dat.
Oi!
pi_26954904
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:54 schreef MUUS het volgende:
nokwanda. !

M.a.w. je moet met je voetjes op de vloer blijven staan en alles afwegen. Niet meteen alles afwijzen of juist alles meteen aanpakken. Schaapjesvolk is een term die je gewoon niet moet gebruiken in dit soort discussies, want dan ben je zelf net zo'n groot schaap.

En je kindjes moet je zelf opvoeden en niet laten opvoeden door de televisie, internet of wat dan ook. Dan nog kan je ze niet tegen alles beschermen, maar je kan ze wel leren dat er meer is dan dat.
MUUS.....pas op met de hartjes.... zometeen word ik nog beschuldigd van inlikken

Verder... juiste samenvatting. Beetje cru..... en ik wilde nog wel aardig doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26955561
En zie hier wat er op de frontpage stond: Kinderzender Nickelodeon op zwart

Blijkbaar is hier de filosofie van een tv station nodig omdat ouders zelf het verrekken om hun kids te stimuleren om lekker op straat te spelen. Dan leg je als ouder toch de verantwoordelijkheid in handen van organisaties.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26956591
Geweldig dodeca ligt weer in een deuk en waarom? Daar gaan we weer!

Doe "old nick" in google en zoek op afbeeldingen.

Op de eerste pagina's met hits zie de duivel met deze link: http://elfwood.lysator.liu.se/art/o/b/obal/_diablo.jpg.html

En gelijk daarna het logo van Nickelodeon met deze link: http://www.petitionspot.com/petitions/oldnickshowz

Letterlijk betekend de naam Nickelodeon het volgende: Nick El Odeon vrij vertaald het theater van de duivel. Haahhahhahhahhahahha! Zullen we maar weer een peuk opsteken lijkt me wel zo handig!

Kijk hoe je het ook wend of keert het is altijd Hotel California (het fornuis van godin Cali/Kali=tijd) en dat gaat als volgt: You can check any time you want BUT you can NEVER LEAVE!!!!!!

Kom ik denk dat ik nog maar eens Beatrix keihard in der reet ga neuken!!!!
pi_26956642
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 18:54 schreef MUUS het volgende:
nokwanda. !

Ik vin het wel grappig dat hier (het missen van jou vraag MUUS) nou een hele discussie en een bijna negatief conclusie uit naar voren komt.

aangezien je hier *mod* bent, ken je ook de *nature* van mijn posts en daarin probeer ik nimmer in de ander als lager of volgzaam te zien....immers we zijn allemaal schapen geleid door overtuigingen, geloof, emotie en God wellicht

[lollige mode]
Een ander mooi voorbeeld is dat we met ze allen (ook de enkeling daargelaten want het is wederom tot stand gebracht) veel hebben gedoneerd aan de Tsunami slachtoffers, terwijl we allang wisten dat het zeeeer slecht besteed al dan niet aan het criminele zou worden besteed......en nu zeggen we:

WAT! bleh! Hoe kan dit? bleh!

[/lollige mode]
pi_26956690
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
En zie hier wat er op de frontpage stond: Kinderzender Nickelodeon op zwart

Blijkbaar is hier de filosofie van een tv station nodig omdat ouders zelf het verrekken om hun kids te stimuleren om lekker op straat te spelen. Dan leg je als ouder toch de verantwoordelijkheid in handen van organisaties.
Neuh, ouders kunnen er nog een DVDtje instoppen of Jetix aanzetten bv. . Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee van Nickelodeon, ze willen iig niet dat kindjes de hele dag tv zitten te kijken. Zo kan je het ook zien. .
Oi!
pi_26956720
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:54 schreef dodeca het volgende:

Kom ik denk dat ik nog maar eens Beatrix keihard in der reet ga neuken!!!!
Doe eens ff heel rap normaal. .
Oi!
pi_26956752
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Ik vin het wel grappig dat hier (het missen van jou vraag MUUS) nou een hele discussie en een bijna negatief conclusie uit naar voren komt.

aangezien je hier *mod* bent, ken je ook de *nature* van mijn posts en daarin probeer ik nimmer in de ander als lager of volgzaam te zien....immers we zijn allemaal schapen geleid door overtuigingen, geloof, emotie en God wellicht

[lollige mode]
Een ander mooi voorbeeld is dat we met ze allen (ook de enkeling daargelaten want het is wederom tot stand gebracht) veel hebben gedoneerd aan de Tsunami slachtoffers, terwijl we allang wisten dat het zeeeer slecht besteed al dan niet aan het criminele zou worden besteed......en nu zeggen we:

WAT! bleh! Hoe kan dit? bleh!

[/lollige mode]
Ik ben blij dat je het niet zo negatief bedoelde als het overkwam. .
Oi!
pi_26957191
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:58 schreef MUUS het volgende:

[..]

Neuh, ouders kunnen er nog een DVDtje instoppen of Jetix aanzetten bv. . Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee van Nickelodeon, ze willen iig niet dat kindjes de hele dag tv zitten te kijken. Zo kan je het ook zien. .
O, ja, prima idee. Maar ik vind het echt erg dat mensen dat verteld moet worden.

En blackgirl:..........Was gewoon leuk om over te bomen. For the sake of discussion.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:15:50 #224
82589 S-Two
barba macacu
pi_26957226
Toen ik de tt las hoopte ik op een grap... damn... je hoeft natuurlijk niet overal iets achter te zoeken
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_26961776
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef dodeca het volgende:
Dat al die symbolen een zware agenda hebben is voor iedereen nu wel duidelijk. Maar waarom niet even je zelf wat verder verdiepen in de oorsprong van bepaalde logo's zoals het pentagram bijvoorbeeld.

Wie meer hier over wil weten volg even mijn cursus hierzo: http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439
interessant!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')