mja. het onderzoek is dan ook puur om de "bewijs ?" en "bron ? " neuroten tevreden te stellen die, zonder terug te kunnen vallen op officiele verklaringen, voor zichzelf geen conclusies durven trekken. dat valt namelijk onder eigen initiatief, en dat mag natuurlijk niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:41 schreef nokwanda het volgende:Moest ook aan dit topic denken toen ik het las.
Maar op zich ook een onnodig onderzoek. Dat wisten we toch al.
hahah wat een grappige sites, vooral die eerste! prachtige vondst!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:59 schreef JoZzephus het volgende:
The symbols in the show, like the letters in the alphabet, have meanings. They communicate a message. Familiar symbols may summarize and send messages more quickly and effectively than words.
en op deze manier wordt je dus (onbewust) gehersenspoeld.
http://www.angelfire.com/mt/montalk/teletubbies.html (pop up)
http://www.crossroad.to/text/articles/teletubbies10-99.html
hmm hier keken mijn kids vroeger ook naar...
en ik dacht nog wel dat het "educatief" was he..
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef Fonkmeistah het volgende:
even een quotje van de FP
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/53862
Het onderzoek is dus duidelijk nutteloos, het is allang bekend dat je opvattingen ervoor zorgen dat bepaalde woorden bepaalde invloeden op je hebben. Als jij door ervaring bijv onderbewust 'sproeten' met 'geil' equated, dan zullen meiden met sproeten veel sexueel aantrekkelijker op je overkomen dan dat ze anders zouden doen. Heeft dan nog niks met subliminaal berichten te maken; het onderzoek is wel zo uitgevoerd maar het is ook bewezen dat het precies zo werkt als iemand de woorden gewoon zegt, dichtbij of veraf, dus het gaat gewoon over de opvattingen. Erg nietszeggend dus.quote:The men were asked ahead of time if they thought that alcohol fueled sex drive. Most said they thought it did. Those who thought it didn't found women's photos less attractive.
Zal er de volgende keer aan denken......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Bovendien lijden we daar nagenoeg allemaal aan. Je hebt subtiele verleidingen iedere dag van je leven... de meesten evenwel ongemerkt....![]()
Jij ook al?quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal er de volgende keer aan denken......
Zin in een colaatje : oef.... ben ik even subliem gehersenspoeld, zeg.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Jij ook al?
Best erg eigenlijk he, iedereen weet dat elk verlangen komt door het hersenspoelen. Gelukkig hebben we het nu door, dan kunnen we weer gewoon los van onze verlangen zijn!(klinkt wel Christelijk dit
)
Ik weet wel die ik los van dergelijke verlangens WIL zijn, maar het blijft toch moeilijk, eenmaal de stap gezet is het toch ook weer heerlijk om vrij te zijn....met af en toe je pleziertjequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pfff, er zijn wel meer verlangens waarvan ik niet los ben. Sommige van die dingen zitten ingebakken. Gaat en vermenigvuldigt U is daar een voorbeeld van. Omdat het toevallig iets is dat een voorschrift, door wie dan ook opgesteld , is, maakt nog niet dat ik van de oefening afzie. Ik ben geen asceet.
Dan zou ik ook wel de verleidingen van de tabaksindustrie moeten weerstaan.![]()
(ja... het is erg... ik weet)
Kortom.... ik weet nog niet zo net of ik wel los van verlangens WIL zijn.
Nou ja, ik krijg ook geen antwoord op mijn vraag dus het vermoeden dat het lullig bedoeld was, wordt zo wel bevestigd.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:04 schreef nokwanda het volgende:
-knip-
Ehh... MUUS... Ik kan me niet herinneren iets lullig bedoeld te hebben. Dus kun je me je zienswijze (wellicht elders) uitleggen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg ook geen antwoord op mijn vraag dus het vermoeden dat het lullig bedoeld was, wordt zo wel bevestigd.
Dat soort dingen kan ik niet waarderen in TRU..
Nee, jij niet, maar blackgirl.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ehh... MUUS... Ik kan me niet herinneren iets lullig bedoeld te hebben. Dus kun je me je zienswijze (wellicht elders) uitleggen.![]()
Ik denk dat enig bevestigd vermoeden door mij berust op een verkeerde interpretatie.
Okay... je quote/knipte mijn post n.l. (waarin ik trouwens min of meer een antwoord/interpretatie gaf op/aan Blackgirls post)quote:
Ja, want jij gaf heel lief antwoord over de definitie van schaapjesvolk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay... je quote/knipte mijn post n.l. (waarin ik trouwens min of meer een antwoord/interpretatie gaf op/aan Blackgirls post)
MUUS.....pas op met de hartjes.... zometeen word ik nog beschuldigd van inlikkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:54 schreef MUUS het volgende:
nokwanda.!
M.a.w. je moet met je voetjes op de vloer blijven staan en alles afwegen. Niet meteen alles afwijzen of juist alles meteen aanpakken. Schaapjesvolk is een term die je gewoon niet moet gebruiken in dit soort discussies, want dan ben je zelf net zo'n groot schaap.
En je kindjes moet je zelf opvoeden en niet laten opvoeden door de televisie, internet of wat dan ook. Dan nog kan je ze niet tegen alles beschermen, maar je kan ze wel leren dat er meer is dan dat.
Ik vin het wel grappig dat hier (het missen van jou vraag MUUS) nou een hele discussie en een bijna negatief conclusie uit naar voren komt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:54 schreef MUUS het volgende:
nokwanda.!
M.a.w. je moet met je voetjes op de vloer blijven staan en alles afwegen. Niet meteen alles afwijzen of juist alles meteen aanpakken. Schaapjesvolk is een term die je gewoon niet moet gebruiken in dit soort discussies, want dan ben je zelf net zo'n groot schaap.
En je kindjes moet je zelf opvoeden en niet laten opvoeden door de televisie, internet of wat dan ook. Dan nog kan je ze niet tegen alles beschermen, maar je kan ze wel leren dat er meer is dan dat.
Neuh, ouders kunnen er nog een DVDtje instoppen of Jetix aanzetten bv.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
En zie hier wat er op de frontpage stond: Kinderzender Nickelodeon op zwart
Blijkbaar is hier de filosofie van een tv station nodig omdat ouders zelf het verrekken om hun kids te stimuleren om lekker op straat te spelen. Dan leg je als ouder toch de verantwoordelijkheid in handen van organisaties.
Doe eens ff heel rap normaal.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:54 schreef dodeca het volgende:
Kom ik denk dat ik nog maar eens Beatrix keihard in der reet ga neuken!!!!
Ik ben blij dat je het niet zo negatief bedoelde als het overkwam.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ik vin het wel grappig dat hier (het missen van jou vraag MUUS) nou een hele discussie en een bijna negatief conclusie uit naar voren komt.
aangezien je hier *mod* bent, ken je ook de *nature* van mijn posts en daarin probeer ik nimmer in de ander als lager of volgzaam te zien....immers we zijn allemaal schapen geleid door overtuigingen, geloof, emotie en God wellicht
[lollige mode]
Een ander mooi voorbeeld is dat we met ze allen (ook de enkeling daargelaten want het is wederom tot stand gebracht) veel hebben gedoneerd aan de Tsunami slachtoffers, terwijl we allang wisten dat het zeeeer slecht besteed al dan niet aan het criminele zou worden besteed......en nu zeggen we:
WAT! bleh! Hoe kan dit? bleh!
[/lollige mode]
O, ja, prima idee. Maar ik vind het echt erg dat mensen dat verteld moet worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neuh, ouders kunnen er nog een DVDtje instoppen of Jetix aanzetten bv.. Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee van Nickelodeon, ze willen iig niet dat kindjes de hele dag tv zitten te kijken. Zo kan je het ook zien.
.
interessant!!!quote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef dodeca het volgende:
Dat al die symbolen een zware agenda hebben is voor iedereen nu wel duidelijk. Maar waarom niet even je zelf wat verder verdiepen in de oorsprong van bepaalde logo's zoals het pentagram bijvoorbeeld.
Wie meer hier over wil weten volg even mijn cursus hierzo: http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |