ach jezek, da's een kutstreek. wat zegt je vader ervan ??quote:op vrijdag 15 april 2005 00:02 schreef _arual_ het volgende:
verraden. de vriendin van mijn vader blijkt grove leugens over mijn (overleden) moeder rond te strooien. dat moet ze niet doen, daar ben ik niet blij mee.
die sliep al toen ik thuiskwam, maar gaat het vast goedpraten of ontkennen. mijn vader is getransformeerd tot een flexibel stukje klei dat alleen door vriendinlief gekneed kan worden.quote:op vrijdag 15 april 2005 00:08 schreef thunderchild het volgende:
[..]
ach jezek, da's een kutstreek. wat zegt je vader ervan ??
lekker type is het dan, had ze bij niet hoeven te proberen . . .quote:op vrijdag 15 april 2005 00:11 schreef _arual_ het volgende:
die sliep al toen ik thuiskwam, maar gaat het vast goedpraten of ontkennen. mijn vader is getransformeerd tot een flexibel stukje klei dat alleen door vriendinlief gekneed kan worden.
tot haar grote frustratie ben ik wat minder buigzaam - en dat moet ik dus wel ontgelden. nou ja. ik ga maar weer eens naar het plafond boven mijn bed staren.quote:op vrijdag 15 april 2005 00:15 schreef thunderchild het volgende:
[..]
lekker type is het dan, had ze bij niet hoeven te proberen . . .
....zolang het geen zelfmoordbrief of doodsbedreiging was; respect!quote:op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef qyroz het volgende:
ik heb net één van de moeilijkste mailtjes van mijn leven gestuurd.
feliquote:op vrijdag 15 april 2005 08:29 schreef _kimmie_ het volgende:
goed! ik ga bijna verhuizen en daar heb ik wel echt heel veel zin in!
niks rustig, daar gaan we wel voor zorgenquote:op vrijdag 15 april 2005 09:12 schreef morwen het volgende:
wel aardig![]()
rustig dagje in het vooruitzicht en das best weleens lekker![]()
"we" nog welquote:op vrijdag 15 april 2005 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
niks rustig, daar gaan we wel voor zorgen
tnx. waar ben je de laatste tijd trouwens?... en veel plezier van het weekend.quote:
oe... dat kan misschien wel eens niet de beste actie zijn, maar als ze echt je beste vriendin is, dan moeten jullie er uit komen.... sterkte!!quote:op vrijdag 15 april 2005 16:21 schreef sander_k het volgende:
klote... m'n beste vriendin ben ik vandaag misschien kwijt geraakt nadat ik haar de liefde had verklaard
iemand die ik tot een paar dagen geleden nog niet kende, en waar ik een heel goed gesprek mee heb gehad. (ik ben niet verliefd ofzo hoor, niet op hem in ieder gevalquote:op vrijdag 15 april 2005 17:24 schreef sander_k het volgende:
vertel wolkje.. (ennuh kiwitjuh, goed plan die pizza! )
positief of negatief ??quote:op vrijdag 15 april 2005 17:19 schreef wolkje het volgende:
iemand heeft heel erg indruk op me gemaakt een paar dagen geleden..
positief.quote:op vrijdag 15 april 2005 17:26 schreef thunderchild het volgende:
positief of negatief ??
ja, maar dan moet die niet aanbrandenquote:op vrijdag 15 april 2005 17:24 schreef sander_k het volgende:
(ennuh kiwitjuh, goed plan die pizza! )
same here...quote:op vrijdag 15 april 2005 12:00 schreef qyroz het volgende:
ik voel me al veel te lang kut.
jij een glas teveel, dan neem ik nog een biertje al zal ik daar morgen om 05:15 misschien spijt van hebben.... alvast welterustenquote:op vrijdag 15 april 2005 21:56 schreef myriam7 het volgende:
goed!!![]()
ik zit bij mn neef, en die heeft me geloof ik een glas teveel ingeschonken...![]()
* geeft een aai over dur bolquote:op vrijdag 15 april 2005 22:35 schreef gekke_sandra het volgende:
hij kon niet in zo'n aanzienlijk korte tijd weg zijn gegaan..dus of hij was nooit thuis of zijn vader loog. waarom behandelen mensen me altijd zo rot... waarom laat niemand het toe dat ik mijn hart kan volgen. ik vind het lote dat hij niet reageerd op wat ik zeg en er om heen lult. maar vooral overheerst het gevoel van gemis... ik voel me er zo rot om, dat ik niet eens weet wat ik hem moet zeggen. ik haat mezelf.. met mijn ongeluk altijd.. ik ben het zat de vrouwelijke b100 te zijn..
wie?quote:op vrijdag 15 april 2005 22:09 schreef thaleia het volgende:
ik voel me als vlens_de_vos, want ik ben nu pas aan het eten
snapt precies hoe rene_h zich voelt.. *geeft aai terugquote:
hmm zou ik ook es aan moeten beginnenquote:op zaterdag 16 april 2005 12:35 schreef ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed....net ff mn hele kamer schoongemaakt en opgeruimd...en nog steeds na een half jaar vind ik mn kamer helemaal leukik zou dus iets vaker op moeten ruimen
ooh in een doel.. ik dacht alquote:op zaterdag 16 april 2005 14:49 schreef lu_uk het volgende:
goedik heb vandaag drie keer gescoord, en me vriendin kwam kijken
ben blij voor je dat het de laatste tijd zo goed met je gaat en dat je zo gelukkig bent!quote:op zaterdag 16 april 2005 16:14 schreef hellmondunited het volgende:
woei morgen lekker paar daagjes naar mijn vriendinheb er zin in!!!
en ik ben gelukkig en vrolijk en blij en en en en![]()
dankjequote:op zaterdag 16 april 2005 19:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
ben blij voor je dat het de laatste tijd zo goed met je gaat en dat je zo gelukkig bent!
ot: prima! gisteren een erg leuke avond gehad met een etentje met ouders en zus vanwege mijn zus' verjaardag (t echt helemaal super) en na thuiskomst ook nog heerlijk wezen dance classicsen met vriendinnen!
en....ik heb vandaag eindelijk een leuk bankje gekocht!!![]()
helemaal blij en kan niet wachten tot ik morgen mijn hele kamer weer op de kop kan zetten en eindelijk mijn bedachte inrichting kan uitvoeren! nu wel moe, dus vanavond eerst heerlijk op de bank hangen en misschien nog naar de kroeg!
* myxomatosekonijn geniet de laatste tijd extra van het leven en dat voelt geweldig!
hoe ging het werken vandaag eigenlijk? je plan met de speculaasjes nog uitgevoerd?quote:op zaterdag 16 april 2005 21:32 schreef beach het volgende:
dit vergat ik te vertellen: nu zit ik zielig thuis te fokken![]()
helemaal gek ben jequote:
ik heb een industrieterrein als 2e stuk.quote:op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
helemaal gek ben je![]()
ik hoop dat je niet onderuit gaat met je fiets ofzo. ik voel me nog net zo als 5 minuten geleden, misschien iets meer
ik dacht dat je met een date ging bowlenquote:op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef sabrina1981 het volgende:
leuke avond gehad. met het gezin wezen bowlen.
lijkt me echt de hel op aarde om met je ouders te gaan bowlen, maar goed on topic: ik voel me redelijk goed.quote:op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef sabrina1981 het volgende:
leuke avond gehad. met het gezin wezen bowlen.
nee als ik een date had had ik dat wel vermeld in het singles topic.quote:op zaterdag 16 april 2005 22:50 schreef beach het volgende:
[..]
ik dacht dat je met een date ging bowlen![]()
![]()
ja god het is wat he.quote:op zaterdag 16 april 2005 22:52 schreef plato1980 het volgende:
[..]
lijkt me echt de hel op aarde om met je ouders te gaan bowlen, maar goed on topic: ik voel me redelijk goed.
slaap lekkerquote:op zaterdag 16 april 2005 23:23 schreef myriam7 het volgende:
ik ben mezelf kwijt..ik loop alleen maar te grijnzen..tjonge![]()
iedereen kijkt me raar aan.....gelukkig zijn ze naar huis.
ik drink m'n glas lees en dan maar slapen en dromen.........
ga een comedy kijkenquote:op zaterdag 16 april 2005 23:30 schreef tranceptor het volgende:
moulin rouge was misschien niet de meest verstandige keus qua film vanavond
* tranceptor is ergens toch een hopeless romantic
ik ga zo naar bed. waarom heeft een mens toch emoties waar ie geen recht op heeft te hebben op zo'n tijdstip en na zo'n film?quote:
tsja ach.. ik heb dat ook wel eens na zulk soort films. blijkbaar zag je er iets van jezelf in terug en raakte het je. gaan slapen is over het algemeen de beste oplossing..quote:op zaterdag 16 april 2005 23:35 schreef tranceptor het volgende:
waarom heeft een mens toch emoties waar ie geen recht op heeft na zo'n film?
kan je eindelijk eens zitten na een zware nachtquote:op zondag 17 april 2005 14:13 schreef #ANONIEM het volgende:
na een zeer wrede nacht met genoeg drank op voel ik me weer goed. een vriend van me liet het zelfs afweten op den duur, en dat is in de laatste 2 jaar niet gebeurd hehe.
ik ga nu beginnen met mijn studie..quote:op zondag 17 april 2005 16:01 schreef myriam7 het volgende:
vol energie..
ik heb me de hele dag bezig gehouden met mn studie.....nu eerst maar eens koffie..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies, genoeg vissen in de sloot, vogels in de lucht, eitjes in het gras, konijnen in het veldquote:op maandag 18 april 2005 01:19 schreef sander_k het volgende:
ik voel me kwalitatief uitermate teleurstellend... oftewel gewoon kut!!
kan het maar niet van me af zetten dat ik niet degene voor d'r kan zijn die ze zoekt, wordt zo verschrikkelijk jaloers bij de gedachte dat iemand anders d'r hart zal stelen... maarja, er zijn gelukkig nog genoeg anderen![]()
zou het ??quote:op maandag 18 april 2005 01:21 schreef miss_c het volgende:
precies, genoeg vissen in de sloot, vogels in de lucht, eitjes in het gras, konijnen in het veld
bijna alles uitgevallen, maar 1 lesuur gehadquote:op maandag 18 april 2005 11:46 schreef de.dronken.pinguin het volgende:
kut, moet zo naar school
begin er maar niet aan, brengt alleen maar narigheid...quote:op maandag 18 april 2005 16:23 schreef synchrosteve het volgende:
ik voel me (veel te snel [afbeelding]) verliefd worden.
dat heb ik ook en... i'm lovin' itquote:op maandag 18 april 2005 16:23 schreef synchrosteve het volgende:
dat heb ik ook...and i'm lovinquote:op maandag 18 april 2005 16:23 schreef synchrosteve het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |