Dat werd in Alkmaar ook al geroepen....quote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
Waarom moeten PSV en AZ begin volgend seizoen naar Monaco toe, die Super Cup kunnen ze toch ook hier in Nederland afwerken???
Genoten van mannen in majjoos terwijl wij genoten van sidderend gruwelijk anembenemende mannen in korte broeken die voor volk en vaderland streden ?quote:
Het waren prachtige gespierde zwarte mannen uit Zuid-Afrika - en het werd 9-1 - veel meer goals dan bij julliequote:Op donderdag 14 april 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoten van mannen in majjoos terwijl wij genoten van sidderend gruwelijk anembenemende mannen in korte broeken die voor volk en vaderland streden ?
nee iddquote:Op donderdag 14 april 2005 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n TT hebben we niet snel meer.
voor mij tijd iigquote:Op donderdag 14 april 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Maar Tong, help me weer eens even: wanneer hadden we als NL ook alweer voor het laatst 2 clubs in een halve finale van Europse cups?
Mijn geheugen begint soms parten te spelen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:40 schreef Harry_Sack het volgende:
zeg SCH, je bent even nodig in SC
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
95/6 Champions League: Ajax-Panathinaikos
95/6 EC2: Feyenoord-Rapid Wien
geeft niet tong, we worden allemaal oudquote:Op donderdag 14 april 2005 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik wist het ook niet meer hoor maar ik kwam er achter doordat die vraag in het VBL kwis topic werd gesteld vanavond. Vaduz quote heel het antwoord ik deed net alsof ik het wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |