meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Cruoninga het volgende:
Geen Matthijssen, Opdam en Meerdink. Zal zwaar worden, maar dat dacht ik vanaf Shakthar al.
owja lindenbergh kan ook goed verdedigenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..
wie moet er nu achterin?? Jaliens, Kromkamp, de Cler en..?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Kan Co alvast wennen aan het Portugese klimaat.
Die deed sowieso niet mee, want die speelt (nog) niet bij AZ.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:05 schreef Cruoninga het volgende:
Geen Matthijssen
die opmerking heb ik vandaag al 100000x langs zien komen.. hoezo bijdehand...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Die deed sowieso niet mee, want die speelt (nog) niet bij AZ.
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die opmerking heb ik vandaag al 100000x langs zien komen.. hoezo bijdehand...
Als ie van Sporting weet te winnen en door gaat naar de finale... is ie binnen 1 uur na de wedstrijd trainer van Porto volgend jaarquote:Op donderdag 14 april 2005 23:01 schreef golfer het volgende:
Kan Co alvast wennen aan het Portugese klimaat.
Ron Vlaarquote:Op donderdag 14 april 2005 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meerdink is nog op te vangen maar de verdediging van az..
wie moet er nu achterin?? Jaliens, Kromkamp, de Cler en..?
Dat vond Feyenoord ookquote:Op donderdag 14 april 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Eerst uit is iig wel gunstig.
Co roept het altijd en tot nu toe heeft het wel goed uitgepakt (voor AZ iig)quote:
wel een beetje triest eigenlijk, co mag hem best minuten gevenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
leuk voor Ali... kan ie weer helemaal de trein nemen naar Portugal voor geen speelminuten
De afstand is nog een heel stuk groter..ik denk niet dat 'ie dat gaat doen..zeker na 50 uur reizen voor niks.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
leuk voor Ali... kan ie weer helemaal de trein nemen naar Portugal voor geen speelminuten
Ik gun het Ali wel. Als hij in topvorm is, is ie beter dan Nellise en Huysegems. Kijk maar naar vorig jaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:14 schreef Linz het volgende:
[..]
wel een beetje triest eigenlijk, co mag hem best minuten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |