bronquote:Tijdens het surfen op het web kwam onze collega van Partyscene een nieuwe, zeer lugubere, fashiontrend tegen. Na het bekijken van de bijbehorende foto's wisten we het zeker: Americans are absolutely crazy!
Het nieuwe modeverschijnsel dat in Amerika een hit is, doet denken aan een corset. Het enige, meest angstaanjagende verschil is dat je huid als kledingstuk fungeert. Het werkt als volgt: op je rug worden zowel links als rechts zeven piercings geplaatst, deze worden door een kleurig lint met elkaar verbonden. Et voilà, de meest afstotelijke fashiontrend van 2005 is geboren. (RA)
Nee, een kroonluchter aan je snikkel!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:12 schreef Oblivion het volgende:
What's next?
Dat ze een strikje via de nek de oren aan elkaar verbinden?
Damn, wat afgrijselijk...![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef schatje het volgende:
Zo ziek is het toch ook weer niet?? Het zijn gewoon heel veel piercings met een strikje.![]()
.
Je zal maar ergens blijven hangen/ stekenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef daeri het volgende:
[..]
Zieker dan een piercing? Vind ik niet, ik zou het alleen nooit doen
Not my problemquote:Op donderdag 14 april 2005 23:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je zal maar ergens blijven hangen/ steken
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Auw...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, een kroonluchter aan je snikkel!
Jij ook al? Dat is toevallig!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:56 schreef coolbabe het volgende:
Ik vind het prachtig! Heb er jaren geleden over nagedacht het te laten doen maar besloten dat het toch te onpraktisch is
Oh oeps, trek ik per ongeluk 18 piercings van je rugquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:11 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind dit echt smerig. Ik heb al helemaal niks met piercings, dit maakt het er niet beter op. Wat nou als je dat lintje iets te strak aantrekt, per ongeluk?
*rilt
AAARGHquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh oeps, trek ik per ongeluk 18 piercings van je rug.
HEt is gewoon wat anders en omdat jij het niet waardeert is het niet meteen een verminking walgelijk of gek. Je zou ook gewoon respect op kunnen brengen voor de keuzes die iemand maakt, Stel dat er iemand aan trekt, dan is dat die persoon zijn risico toch?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
AAARGH
*rilt nu nog erger. Welke gek verzint ook dat zulke verminkingen maar eens ´in´ moeten zijn? Wie verzint dit gedoe überhaupt?
Anders, dat is het zeker ja. En dat iemand dit zichzelf aandoet, okay. Maar ik blijf erbij dat je er redelijk freaky uitziet met kleding die eigenlijk in je lijf vergroeid zit,quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
HEt is gewoon wat anders en omdat jij het niet waardeert is het niet meteen een verminking walgelijk of gek. Je zou ook gewoon respect op kunnen brengen voor de keuzes die iemand maakt, Stel dat er iemand aan trekt, dan is dat die persoon zijn risico toch?
Ik vind het wel apart. Ik zou het zelf niet doen, het idee dat ik zou blijven haken of mijn katten het touwtje aanvallenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Anders, dat is het zeker ja. En dat iemand dit zichzelf aandoet, okay. Maar ik blijf erbij dat je er redelijk freaky uitziet met kleding die eigenlijk in je lijf vergroeid zit,
klopt, ik gruwel zelfs al van oorbellen. Terwijl ik wel gaatjes heb (cadeautje van mijn moeder op mijn tweede verjaardag: zou het gewoon een trauma zijn?).quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Maar om dit nou als bizar te zien, dan heb je toch wel erg weinig met lichaamsversiering.
Hehe dat is eigenlijk wel grappig, hoor je ook niet zo vaak.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
klopt, ik gruwel zelfs al van oorbellen. Terwijl ik wel gaatjes heb (cadeautje van mijn moeder op mijn tweede verjaardag: zou het gewoon een trauma zijn?).
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:11 schreef ParanoidEv het volgende:
NIeuwe trend, kom op, dat bestaat al jaren.
En meestal is het niet diep, dus groeien ze ook uit. Maar om dit nou als bizar te zien, dan heb je toch wel erg weinig met lichaamsversiering.
http://www.bmezine.com/pierce/11-surface/spbody001.html
Piercen kan overal, hoera!
quote:
Terwijl dat veel enger isquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:52 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat veel mensen snel afgeschrikt zijn door dergelijke dingen, terwijl het gewoon net als mooie kleding een soort van lichaamsversiering is. Ik ga ook niet gillen als ik iemand in een Aussie zie lopen.
Ag er zijn mensen die hun tong splitsen dus waarom dit niet?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:12 schreef BrauN het volgende:
Hoax, anyone?
Sjees, jullie zijn ook niks gewendquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:12 schreef BrauN het volgende:
Hoax, anyone?
Piercings zijn niet permanent hoor, en vooral piercings als deze groeien snel weer uit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:12 schreef Fahrion het volgende:
Maar jij hebt ook geen smaak.
Doe dan gewoon een corset aan, die zijn wat minder permanent.
Erg slim om er dan direkt een lint doorheen te vlechten en het zaakje flink aan te trekken zodat het 'mooi strak' zitquote:Op donderdag 14 april 2005 23:19 schreef daeri het volgende:
Het is rood omdat het net gezet is, dude..
Goed punt ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Erg slim om er dan direkt een lint doorheen te vlechten en het zaakje flink aan te trekken zodat het 'mooi strak' zit![]()
mijn piercer zei nog: "YF, de eerste drie maanden niet aan trekken of mee spelen"
Wel eens gehoord van de piercingbril? Dat is ook zeer practisch opzich.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:50 schreef Tujuh het volgende:
heb je zoiets ook voor mannen om hun nek? Als je allemaal van die ringen om je nek vast maakt, kunnen ze dmv het "riemeffect" hun stropdas om doen! mooi toch![]()
wtf, respect.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de piercingbril? Dat is ook zeer practisch opzich.
http://www.piercedglasses.com/
Zo dan ben je hem nooit meer kwijt maar hoe zet je hem af dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik wee thet niet, ik denk de glazen losschroeven van het staafje. Je schijnt er zelfs mee te kunnen slapen dus best handig opzich.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo dan ben je hem nooit meer kwijt maar hoe zet je hem af dan?
wohoo het groeit uit, krijg je mooie littekensquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:11 schreef ParanoidEv het volgende:
NIeuwe trend, kom op, dat bestaat al jaren.
En meestal is het niet diep, dus groeien ze ook uit. Maar om dit nou als bizar te zien, dan heb je toch wel erg weinig met lichaamsversiering.
http://www.bmezine.com/pierce/11-surface/spbody001.html
Piercen kan overal, hoera!
En je ziet beter bij het beffen. Da's ook weer mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:33 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik wee thet niet, ik denk de glazen losschroeven van het staafje. Je schijnt er zelfs mee te kunnen slapen dus best handig opzich.
Nog nooit van gehoord of gezien nee. Lekker die schroefjes aan de rand van je oogkasquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
De bril zit niet vastgeschroefd aan je botten hoor, mocht je dat bedoelen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:21 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord of gezien nee. Lekker die schroefjes aan de rand van je oogkas![]()
Oja nu zie ik het. Na even snel kijken leek het wel alsof er schroeven in geboord waren, maar ik snap het nu. Ik vind het echter nog steeds mafquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De bril zit niet vastgeschroefd aan je botten hoor, mocht je dat bedoelen.
In feite is het een neusbrug-piercing waarbij de uiteinden van het staafje als draaipunt voor de glazen gebruikt wordt. De glazen steunen verder gewoon op de neus, zoals bij een gewone bril.
Oh ja, neem dan ook eens een kijkje in dit topic: Verdergaan in body-modsquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:07 schreef Biancavia het volgende:
Okee dan. Er gaat wederom een wereld voor me open.
Hoezo iets er overheen dragen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat moet je in hemelsnaam er over heen dragen dan? Je ziet dan toch allen maar een rare bult op je rug?
Nee , da's logisch dus je kunt 't alleen doen als je ergens woont waar het altijd erg warm is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoezo iets er overheen dragen?
Dit laat je niet zetten om er dan iets overheen aan te trekken, druif!
Bwhehe mijn oude topic, ik voel me net zo iemand die reclame maakt terwijl ik zelf niet eens 1 piercing hebquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh ja, neem dan ook eens een kijkje in dit topic: Verdergaan in body-mods
Voorproefje:
[afbeelding]
Nou het lijkt me toch dat je niet de hele dag in je BH gaat lopen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoezo iets er overheen dragen?
Dit laat je niet zetten om er dan iets overheen aan te trekken, druif!
Zo dat gaat best vaak verkeerd als je dat zo leestquote:Op maandag 18 april 2005 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
http://www.bmezine.com/news/pubring/20050417.html
Kiiiiiijk wat een toeval. Alles wat je er over wilde weten en wat er vaak fout gaat.
Eerder dat je niet de hele dag 'ingesnoerd' gaat lopen. Met name omdat de ringen dan snel uitgroeien.quote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nou het lijkt me toch dat je niet de hele dag in je BH gaat lopen.
Zoals ik dus net gelezen heb is niet het insnoeren, maar het hele gebeuren maar voor een paar daagjes.quote:Op maandag 18 april 2005 14:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eerder dat je niet de hele dag 'ingesnoerd' gaat lopen. Met name omdat de ringen dan snel uitgroeien.
Inrijgen van het corset doe je dus voor 'speciale gelegenheden' zogezegd. En dan is het natuurlijk niet de bedoeling om het na al die (pijn en) moeite te verbergen.
Van wat ik ervan begrepen heb, zijn die ringen dus eigenlijk niet geschikt voor dergelijke piercings, en moeten er daarom na een paar dagen uitgehaald worden.quote:Op maandag 18 april 2005 14:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zoals ik dus net gelezen heb is niet het insnoeren, maar het hele gebeuren maar voor een paar daagjes.Op uitzonderingen na maar die komen weinig voor omdat het dus vaak bagger gezet wordt.
Ja, maar omdat de meeste die ringetjes zijn zijn ze daarom geschikt voor een paar dagen was dan mijn conclusie. Zoietsquote:Op maandag 18 april 2005 14:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrepen heb, zijn die ringen dus eigenlijk niet geschikt voor dergelijke piercings, en moeten er daarom na een paar dagen uitgehaald worden.
Als je het permanent wilt laten zitten moet je van die staafjes laten zetten en daar dan weer ringetjes op ofzo.![]()
Wat er echter vaak gebeurt is dat het wel met ringetjes gedaan wordt, en dat die meiden die dus wèl laten zitten, waardoor ze infecties en lelijke littekens gaan krijgen.
Uiterst kinky, die huidplooien..quote:Op maandag 18 april 2005 19:54 schreef schatje het volgende:
Maar hé, je kan er natuurlijk ook een staalkabel doorheen raggen.
[afbeelding]
.
Dat vind ik dan weer echt niet mooi.quote:Op maandag 18 april 2005 19:54 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Dat lijkt me getatoeëerd.quote:Op maandag 18 april 2005 19:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt niet mooi.
Die piercings (?) over de zij/heup/dijbeen hebben wel wat, eigenlijk.
Inzameling dan maar?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Nuek het volgende:
Corsetten zijn
Als ik het zelf doe plaats ik de foto hier wel(Ben het al een tijdje aan het plannen maarja ik ben niet rijk
)
handig als je veel bent afgevallen, en de boel weer een beetje glad wil trekkenquote:Op maandag 18 april 2005 19:54 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
.
Moet je wel zo'n elatiekje (ala skipashoudertje) er aan hebben ivm navel afrukken. Dan is het echt heel handig!quote:
Of zo'n opener aan je PA of clitpiercing. Heb je tenminste redenen om em een keer te laten zien aan anderenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Moet je wel zo'n elatiekje (ala skipashoudertje) er aan hebben ivm navel afrukken. Dan is het echt heel handig!
Als ie aan je prince albert hang heb je dat ski-pas houdertje niet meer nodigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Of zo'n opener aan je PA of clitpiercing. Heb je tenminste redenen om em een keer te laten zien aan anderen![]()
Maar zou jij het biertje dan nog aan nemen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:02 schreef Fixers het volgende:
[..]
Als ie aan je prince albert hang heb je dat ski-pas houdertje niet meer nodig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |