Net op die naam gezocht, leuke foto's, veel bekende ge-modde menesn zie ik ookquote:Op maandag 27 september 2004 12:08 schreef gathering_storm het volgende:
tvp
Ik zit nu op school maar ga dit topic zeker in de gaten houden. Ik heb zelf nog niets, maar vind het wel erg interessantMet name het werk van Steve Haworth.
De meeste dingen zou ik zelf ook niet willen hebben hoorquote:Op maandag 27 september 2004 12:42 schreef Openminded het volgende:
Wel vet om een keer te zien maar om zelf te hebben? Nee dankje. Heb je van die spikes op je kop, stoot je dan je hoofd.... au!
Nee, maar er zijn er wel een paar zover ik weet.quote:Op maandag 27 september 2004 22:25 schreef Nuek het volgende:
Scarification & branding komen in Nederland vrijwel niet voor. Volgens mij heb je bij onze zuiderburen meer keuze in studio's die dit ook doen.
Je hoeft het niet op te eten ofzoquote:Op woensdag 29 september 2004 20:15 schreef dunc het volgende:
Scarification op die schaal vind ik echt helemaal niets. Al dat rauwe vlees
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je hoeft het niet op te eten ofzo
Heh, nee, ik doel op rauw wondvlees.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je hoeft het niet op te eten ofzo
Daar heb je gelijk in. Een vriend van mij heeft een tattoo van witte inkt, maar hij moet inderdaad wel om de paar jaar terug komen om hem opnieuw te laten opvullen, want de witte inkt vervaagd idd.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:51 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Maar misschien laat ik binnenkort alsnog een tattoo zetten, in witte inkt. Ik ben alleen nog aan het informeren, want je schijnt echt een lucky b*stard te zijn als de witte inkt na twee jaar niet vergeeld of weggevaagd is.
Omdat het iets heel natuurlijks is voor de mens om zijn/haar lichaam te versieren. Het is een drang die je wel of niet hebt.quote:Op maandag 18 april 2005 16:19 schreef Gierewiet het volgende:
Ik ben altijd geboeid geweest door die modificaties van het menselijk lichaam. Het ziet er in mijn ogen bizar en wreed uit. Ik zie dat hier toch een paar Fokkers enthousiast zijn over deze praktijken. Ik vraag me af - waarom? Zijn jullie ontevreden over jullie lichaam of willen jullie je afzetten tegen je omgeving of gewoon uit de grijze bedrijfscultuur van de nederlandse samenleving ontsnappen en dus anders zijn dan alle anderen?
* ik wil hier geen diepe SC-achtige discussies te weeg brengen, maar ik denk dat het wel past binnen het LIF-forum om ook iets meer tekst te gebruiken.
Kortom: gave foto's - maar waarom dit met je lijf doen?
Het zelf doen? Dat lijkt me niet zo'n goed idee i.v.m. infecties enzo..quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Scarification!
Ik zag het een aantal jaar geleden op National Geographic, en sindsdien heb ik hooked! Net zoals implants iets wat ik later enorm graag wil laten doen. (Ik heb even gespeeld met het idee om het zelf te doen, maar nadat ik de resultaten bij een klasgenote zag...zie ik er vanaf)
Vooral scarification in combinatie met tattooeren (zoals wat ParanoidEve postte) vind ik geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |