abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22232867
Een topic over tattoo's en piercing's hebben we al, meerdere zelfs.
Maar er is geloof ik nog niet echt een topic over overige body-mods, terwijl je genoeg leuke of minder leuke dingen aan je lijf kan laten customizen.

Neem bijvoorbeeld implants
Welke Fokker heeft er toevallig implants? (en dan bedoel ik geen opgevoerde tieten).
Zoiets als op dit plaatje vind ik geweldig om naar te kijken:

Als ik ooit nog eens veel centjes heb lijkt het me wel ok om een beetje onopvallend mijn hoektanden iets te laten slijpen.

Ik bedoel, er wordt wel vreemd tegen zulk soort dingen aangekeken maar in weze doet het niet onder aan de simpele term 'lichaamsversiering' waar piercings e.d. ook onder vallen.

Goed, zijn er Fokkers met leuke aparte ge-customizede dingetjes? Gespeleten tongen? Brands?
Komt u maar
pi_22233070
tvp

Dit is interessant. Ik heb het eens gezien bij een man die had een ijzeren plaat in zijn hoofd laten plaatsen met schroefdraad. Hij kon dan verschillende dopjes en punten op zijn bolletje schroeven. Heel tof om te zien, maar niet om zelf te hebben.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_22233174
tvp

Ik zit nu op school maar ga dit topic zeker in de gaten houden. Ik heb zelf nog niets, maar vind het wel erg interessant Met name het werk van Steve Haworth.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  maandag 27 september 2004 @ 12:14:10 #4
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_22233295
De enige body-mods die mij interessant lijken zijn wolverine's klauwen, maar dan ook graag met herstellend vermogen en een cpu met tig terrabyte geheugen in mijn kop. Het liefst met hud op mijn oog en interface die gedachtegestuurd is.

De rest, nah... Moet wel functioneel zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
pi_22233301
quote:
Op maandag 27 september 2004 12:08 schreef gathering_storm het volgende:
tvp

Ik zit nu op school maar ga dit topic zeker in de gaten houden. Ik heb zelf nog niets, maar vind het wel erg interessant Met name het werk van Steve Haworth.
Net op die naam gezocht, leuke foto's, veel bekende ge-modde menesn zie ik ook
Leuke hanekam :
  maandag 27 september 2004 @ 12:33:36 #6
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_22233660
Tsja, wel vet, maar niet iets wat ik permanent zou willen. Helaasch
Het leek zo'n goed idee...
pi_22233829
Wel vet om een keer te zien maar om zelf te hebben? Nee dankje. Heb je van die spikes op je kop, stoot je dan je hoofd.... au!
pi_22234066
quote:
Op maandag 27 september 2004 12:42 schreef Openminded het volgende:
Wel vet om een keer te zien maar om zelf te hebben? Nee dankje. Heb je van die spikes op je kop, stoot je dan je hoofd.... au!
De meeste dingen zou ik zelf ook niet willen hebben hoor Paar dan weer wel, maar kijken is ook leuk natuurlijk
  maandag 27 september 2004 @ 22:25:21 #9
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22247602
Scarification & branding komen in Nederland vrijwel niet voor. Volgens mij heb je bij onze zuiderburen meer keuze in studio's die dit ook doen.

Ik ben alleen mijn oren aan het stretchen. Telt dat ook?
Proud Powerpauper
pi_22272423
quote:
Op maandag 27 september 2004 22:25 schreef Nuek het volgende:
Scarification & branding komen in Nederland vrijwel niet voor. Volgens mij heb je bij onze zuiderburen meer keuze in studio's die dit ook doen.
Nee, maar er zijn er wel een paar zover ik weet.
pi_22283357
Nog maar wat fatsoenlijke plaatjes dan maar.

woensdag 29 september 2004 @ 20:15:21 #12
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_22292498
Scarification op die schaal vind ik echt helemaal niets. Al dat rauwe vlees
pi_22292730
quote:
Op woensdag 29 september 2004 20:15 schreef dunc het volgende:
Scarification op die schaal vind ik echt helemaal niets. Al dat rauwe vlees
Je hoeft het niet op te eten ofzo
pi_22321816
quote:
Op woensdag 29 september 2004 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

!

Ik vind scarification soms echt prachtig. Ik heb het niet zo op tattoos, vind een enkel kleurtje vaak al te druk. Scarifications en brandings zien er veel natuurlijker uit.
Maar misschien laat ik binnenkort alsnog een tattoo zetten, in witte inkt. Ik ben alleen nog aan het informeren, want je schijnt echt een lucky b*stard te zijn als de witte inkt na twee jaar niet vergeeld of weggevaagd is.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:03:02 #15
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22331982
Scarifications en brandings vind ikzelf een beetje te ver gaan.
Sommige implants die ik tot nu toe heb gezien vind ik aan de andere kant wel mooi.
Maar ja, het keyword is hier denk ik dan wel: smaakvol.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:12:26 #16
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_22334798
quote:
Op woensdag 29 september 2004 20:23 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Heh, nee, ik doel op rauw wondvlees.

In iedergeval, sommige body mods zijn wel cool, maar je zit er zo aan vast. Anders had ik t wel geweten
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:13:20 #17
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26274857
ik vind het er allemaal wel gaaf uitzien, maar tot hoever ga je.
  maandag 18 april 2005 @ 16:06:22 #18
4593 Marty
Digi-babe
pi_26324993
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:51 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Maar misschien laat ik binnenkort alsnog een tattoo zetten, in witte inkt. Ik ben alleen nog aan het informeren, want je schijnt echt een lucky b*stard te zijn als de witte inkt na twee jaar niet vergeeld of weggevaagd is.
Daar heb je gelijk in. Een vriend van mij heeft een tattoo van witte inkt, maar hij moet inderdaad wel om de paar jaar terug komen om hem opnieuw te laten opvullen, want de witte inkt vervaagd idd.
Forza Juve!
  maandag 18 april 2005 @ 16:19:03 #19
119107 Gierewiet
power corrupts
pi_26325240
Ik ben altijd geboeid geweest door die modificaties van het menselijk lichaam. Het ziet er in mijn ogen bizar en wreed uit. Ik zie dat hier toch een paar Fokkers enthousiast zijn over deze praktijken. Ik vraag me af - waarom? Zijn jullie ontevreden over jullie lichaam of willen jullie je afzetten tegen je omgeving of gewoon uit de grijze bedrijfscultuur van de nederlandse samenleving ontsnappen en dus anders zijn dan alle anderen?

* ik wil hier geen diepe SC-achtige discussies te weeg brengen, maar ik denk dat het wel past binnen het LIF-forum om ook iets meer tekst te gebruiken.

Kortom: gave foto's - maar waarom dit met je lijf doen?
11/1/11 verloor ik mijn geloof in de rechtstaat
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:01:58 #20
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26340724
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:19 schreef Gierewiet het volgende:
Ik ben altijd geboeid geweest door die modificaties van het menselijk lichaam. Het ziet er in mijn ogen bizar en wreed uit. Ik zie dat hier toch een paar Fokkers enthousiast zijn over deze praktijken. Ik vraag me af - waarom? Zijn jullie ontevreden over jullie lichaam of willen jullie je afzetten tegen je omgeving of gewoon uit de grijze bedrijfscultuur van de nederlandse samenleving ontsnappen en dus anders zijn dan alle anderen?

* ik wil hier geen diepe SC-achtige discussies te weeg brengen, maar ik denk dat het wel past binnen het LIF-forum om ook iets meer tekst te gebruiken.

Kortom: gave foto's - maar waarom dit met je lijf doen?
Omdat het iets heel natuurlijks is voor de mens om zijn/haar lichaam te versieren. Het is een drang die je wel of niet hebt.
Proud Powerpauper
pi_26340949
Kennen jullie the LizardMan? Die ziet er ook aardig gek uit

Tanden laten slijpen, stukken bot laten implanteren onder zijn wenkbrauwen, helemaal getattoerd in 'schubben' , gespleten tong ziet er op zich wel gaaf uit vind ik
† The 3 Kings †
pi_26343118
Scarification !

Ik zag het een aantal jaar geleden op National Geographic, en sindsdien heb ik hooked! Net zoals implants iets wat ik later enorm graag wil laten doen. (Ik heb even gespeeld met het idee om het zelf te doen, maar nadat ik de resultaten bij een klasgenote zag...zie ik er vanaf )

Vooral scarification in combinatie met tattooeren (zoals wat ParanoidEve postte) vind ik geweldig
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:58:22 #23
4593 Marty
Digi-babe
pi_26344130
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:08 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Scarification !

Ik zag het een aantal jaar geleden op National Geographic, en sindsdien heb ik hooked! Net zoals implants iets wat ik later enorm graag wil laten doen. (Ik heb even gespeeld met het idee om het zelf te doen, maar nadat ik de resultaten bij een klasgenote zag...zie ik er vanaf )

Vooral scarification in combinatie met tattooeren (zoals wat ParanoidEve postte) vind ik geweldig
Het zelf doen? Dat lijkt me niet zo'n goed idee i.v.m. infecties enzo..
Wat had je klasgenootje gedaan dan?
Forza Juve!
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:01:56 #24
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_26344206
Scarification vind ik ook wel mooi, maar ik zou het niet zelf doen. Piercings zijn tijdelijk dat is voor eeuwig en ik zie mezelf niet als ik oma ben met scarifications of tattoo's rond lopen

Maar doet dat niet godsgruwelijk veel pijn?
pi_26344580
Vooral tatoëren over je gehele lichaam Ik wil niet weten hoe het voelt bij de edele delen.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')