quote:Op donderdag 14 april 2005 20:29 schreef het_fokschaap het volgende:
een collega van me stond in de supermarkt bij de groenten en fruit afdeling en pakte een meloen. hield deze naast z'n oor en schudde even. een vrouw die in de buurt stond vroeg of hij voor haar ook even kon luisteren of haar meloen goed was
Heb je dat echt gedaan? Je was waarschijnlijk de zoveelste.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
Emailen naar Albert Heijn met klachten levert overigens geen reactie op. Ik heb wel eens geklaagd over het feit dat er van de hamsterweken een discriminerende werking uitgaat ten aanzien van cavia-houders.
Op een automatische ontvangstbevestiging na nooit meer iets van gehoord.
Misschien wel. e-mail is toegankelijker, dus best kans inderdaad dat het niet meer origineel is.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan? Je was waarschijnlijk de zoveelste.
Best flauw. Veel bedrijven gaan toch wel minstens op de klacht in.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij gingen vroeger altijd op vakantie met de boot en dan deden we van tevoren inkopen bij de Aldi. We kochten ook altijd een grote doos gezouten pinda's van het merk PCD (wat volgens mijn vader staat voor Pinda Controle Dienst). Helaas bevatten de gezouten pinda's in onze doos een keer geen zout. Toen hebben we dus de hele vakantie ongezouten pinda's gegeten en mijn vader heeft toen een enorm dramatische brief aan de PCD geschreven over het leed dat wij hadden ondergaan. Het was een hilarische brief, maar de Pinda Controle Dienst heeft nooit iets van zich laten horen...
Ja, heerlijk. Wat een lol zullen ze hebben bij het maken ervan en vooral bij het bedenken van de te ontkrachten mythes.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:39 schreef SingleCoil het volgende:
Mythbusters ! Superleuk ! Kippen door vliegtuigramen schieten, gaat een bevroren kip nou harder dan een ontdooide, en kun je echt een schok krijgen van plassen tegen schrikdraad enzo...
Lekker, loempia!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef SingleCoil het volgende:
Loempia Speciaal en Bami Rames Speciaal, 10 eur 30.
Klinkt ook als een vreselijke combinatie.. Bovendien ga ik gek doen van vodka.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:01 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb nog wel enkellikkers in de diepvries. Die zijn lekker in je wodka...
Het stukje over de goudvissen was briljant in ieder gevalquote:Op donderdag 14 april 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Mythbusters op Discovery? Echt een ge-ni-aal programma! http://dsc.discovery.com/fansites/mythbusters/mythbusters.html
Je reactie was ietwat laatquote:
is dat erg ?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt ook als een vreselijke combinatie.. Bovendien ga ik gek doen van vodka.
De rest was niet zo heel interessant vandaag, maar de goudvissen waren idd leuk. Dat is dus voortaan mijn bron als mensen weer eens beginnen te zeiken over het '3 sec. geheugen' van een goudvis.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Het stukje over de goudvissen was briljant in ieder geval
Meer heb ik vandaag niet gezien.
Wat is drovodka voor iets?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gek doen is leuk!
Maar ik lust alleen dropvodka.
Ik heb bij Peijnenburg (die van de ontbijtkoek) op de klachtafhandeling gezeten. Daar kreeg iedereen die een klacht indiende ook automatisch een pakketje van twee koeken: eenmaal een vervanging van de koek die men had teruggestuurd en een andere koek om te proevenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij gingen vroeger altijd op vakantie met de boot en dan deden we van tevoren inkopen bij de Aldi. We kochten ook altijd een grote doos gezouten pinda's van het merk PCD (wat volgens mijn vader staat voor Pinda Controle Dienst). Helaas bevatten de gezouten pinda's in onze doos een keer geen zout. Toen hebben we dus de hele vakantie ongezouten pinda's gegeten en mijn vader heeft toen een enorm dramatische brief aan de PCD geschreven over het leed dat wij hadden ondergaan. Het was een hilarische brief, maar de Pinda Controle Dienst heeft nooit iets van zich laten horen...
Ook mensen die schreven allergisch te zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb bij Peijnenburg (die van de ontbijtkoek) op de klachtafhandeling gezeten. Daar kreeg iedereen die een klacht indiende ook automatisch een pakketje van twee koeken: eenmaal een vervanging van de koek die men had teruggestuurd en een andere koek om te proeven
Zelfs mensen die een koek terugstuurden met de opmerking: hij smaakt niet zo lekker als anders kregen zo'n pakketje.
Typo, maar je was te snel droPvodka.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
Wat is drovodka voor iets?
Zoals ik gek ga doen van vodka is niet leuk meer hoor.
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook mensen die schreven allergisch te zijn?
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is drovodka voor iets?
Zoals ik gek ga doen van vodka is niet leuk meer hoor.
Oh. Maar daar gaat het toch ook om ?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Best wel, ik verlies dan aardig het contact met de werkelijkheid enzo.
Ik ben ook geen dropfan, maar dropvodka is echt heel lekker.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
dropvodka... hmm, misschien dat ik het wle een keer zou proberen.. Maar ik ben niet zo gek op drop, dus wordt waarschijnlijk niets.
Nouja, grenzen zijn wel prettig zeg maar.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Oh. Maar daar gaat het toch ook om ?
En is dat bij te wonen en te bezichtigen?quote:
Indisch eten bij de chineesquote:Op donderdag 14 april 2005 20:40 schreef SingleCoil het volgende:
Bami Rames Speciaal, 10 eur 30.
Dropshot!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:23 schreef Reya het volgende:
Dropwater, iets van 30-35% alcohol, heb ik wel eens gehad. Best aardig
Zeg he...het is Almere, right ? Ze hebben ook surinaams en patat enzo. Er is in Almere -Buiten maar 1 chinees, die behoorlijk zuigt. Alleen de rames is wel goed.quote:
Amsterdam ! Toko Makassarquote:Op donderdag 14 april 2005 21:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zeg he...het is Almere, right ? Ze hebben ook surinaams en patat enzo. Er is in Almere -Buiten maar 1 chinees, die behoorlijk zuigt. Alleen de rames is wel goed.
Almere...![]()
Hmm... Volgens mij is dat spul ook niet zo gezond hoor!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dropshot!
En dan zoek je om een leuke plaatje van een fles Dropshot, krijg je dit:
[afbeelding]
da's nogal een verandering danquote:Op donderdag 14 april 2005 21:44 schreef SingleCoil het volgende:
Ja hallo...ik woonde hiervoor aan het vondelpark...
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm... Volgens mij is dat spul ook niet zo gezond hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |