abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2007 @ 11:12:28 #126
173659 ScarletXx
Mama van 2!
pi_47885931
Alweer half naakt:

Raar:

Paris en Zus lief

Ook raar hoe ze zich hier op het strand weer in allerlei bochten wringt.

pi_47885972
Paris heeft dus echt wel haar borsten laten vergroten, al is dit niet bevestigd.
Kijk en oordeel zelf.

Voor en na:

zondag 1 april 2007 @ 11:18:11 #128
173659 ScarletXx
Mama van 2!
pi_47886096
Misschien gewoon een geweldig goede Push op Bh.. Dat effect kan ik ook creeren hoor en heb ook amper iets..
  woensdag 25 april 2007 @ 18:30:06 #129
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48712719
quote:
Paris Hilton: Ik zou een goede president zijn.

Dat Paris Hilton van feestjes, mode en mannen houdt was al bekend. Maar kennelijk ziet de rijke hotelerfgename zichzelf ook wel een politieke functie bekleden. "Ik zou een uitstekende president zijn", aldus Hilton in de Duitse editie van Vanity Fair.

Op de vraag of ze een goede president van de Verenigde Staten zou kunnen zijn, antwoordde ze dat ze die baan "prima zou kunnen uitvoeren".

Hoewel de beroemde socialite in het interview zegt zich voor politiek te interesseren, lijkt ze er niet veel over te weten. Zo laat ze weten dat de klimaatveranderingen haar beangstigen, maar op de vraag of ze daar meer over zou kunnen vertellen antwoord ze: "Nee. Behalve dan dat het me bang maakt."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 25 april 2007 @ 20:34:49 #130
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_48717465
Whehehe

Paris for president
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_48799012
quote:
Bron:Telegraaf
Prince kwetst Paris

AMSTERDAM - "Laat ons even zien of je echt kan zingen", vroeg Prince ten overstaan van een volle zaal in Las Vegas vilein aan Paris Hilton. De puissant rijke hotelerfgename was zichtbaar vernederd door de denigrerende opmerking van de popster...

Aanvankelijk leek er tijdens het optreden geen vuiltje aan de lucht. Prince vroeg Paris bij hem op het podium te komen. Het jetset-feestbeest leek hiermee erg in haar sas. Totdat Prince zijn vernietigende opmerking plaatste en Paris een microfoon in de handen drukte.

Na het incident haastten woordvoerders van Paris zich te zeggen dat het om een grapje ging, terwijl de manager van Prince in alle talen zweeg. Eigenlijk behoefde het incident geen enkele uitleg: de gekwetste uitdrukking op Paris' snoet sprak volgens ooggetuigen boekdelen.
Leuke actie van Prince. Zet hij haar mooi voor lul.
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:46:30 #132
167723 sanni
Acima de seu
pi_48974409
pi_48977911
Paris rijdt volgende maand mee met de bullrun, de tegenhanger van de gumball rally... met een spyker

http://www.bullrun.com/
pi_48982713
Ja, ze is ambassadrice van een of ander drankje wat zich heeft verbonden met Spyker. Ze is ook bij Spyker F1 in Monaco.. Lelijke foto trouwens
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:57:12 #135
15080 static
pi_49005461
quote:
Celstraf geëist tegen Paris Hilton.

Een gevangenisstraf komt steeds dichterbij voor Paris Hilton. De openbaar aanklager eiste donderdag 45 dagen cel tegen de hotelerfgename omdat zij tijdens haar proeftijd, die ze kreeg wegens rijden onder invloed, in de fout is gegaan.

Ze werd in maart aangehouden omdat ze te hard reed, maar mocht toen eigenlijk helemaal niet achter het stuur zitten omdat haar rijbewijs was ingetrokken.

Door het schenden van haar proeftijd hangt Paris niet alleen een verblijf in de gevangenis boven het hoofd. Ze zou ook negentig dagen lang geen alcohol mogen drinken.

Enkelband

De aanklager zou haar gedurende die tijd ook permanent onder controle willen houden via een elektronische enkelband. Ook eist hij dat het rijbewijs van het feestbeest nog vier maanden langer wordt ingehouden.

Vrijdag bekijkt een rechter in Los Angeles of de eisen van justitie worden ingewilligd. Hij kan het voorstel ook afwijzen en een andere straf opleggen. De maximale celstraf voor het overtreden van een proeftijd is negentig dagen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_49011823
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef static het volgende:

[..]
Ze is echt ontzettend dom en een straf voor zoiets zou terecht zijn.
Ze heeft denk ik ondertussen wel zelf al haar geld verdiend, ze heeft natuurlijk een uitstekende uitgangspositie gekregen wegens haar rijke pa, maar heeft het prima uitgebuit. Dat doet ze dan wel weer heel goed.
Verder vind ik haar een ontzettend lekker wijf!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:07:47 #137
178059 Soofie
you're my disco
pi_49014102
Paris in de gevangenis

Ze zal er wel onderuit komen hoor, misschien een taakstraf a la Naomi
switch me on & turn me up.
pi_49027270
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:07 schreef Soofie het volgende:
Paris in de gevangenis

Ze zal er wel onderuit komen hoor, misschien een taakstraf a la Naomi
Dacht t niet

BREAKING NEWS
Judge sentences Paris Hilton to 45 days in jail for violating probation
  zaterdag 5 mei 2007 @ 01:27:03 #139
15080 static
pi_49027300
Wow!

Die wordt van alle kanten - letterlijk - genomen.

Wat is de bron?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 01:44:30 #140
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49027597
Alle roddelsites melden het nu al... heerlijk! Goed voor dr. Maar ik durf te wedde dat ze dr weer een realityshow uit maakt!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 01:49:06 #141
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49027669
A rep for Los Angeles City Attorney Rocky Delgadillo has released a statement to TMZ in support of the decision to sentence Paris Hilton to 45 days in jail.

"City Attorney Delgadillo believes today's ruling sends a clear message that in the City of Los Angeles, no one is above the law."
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_49027772
quote:
Release Date: 05.05.2007 02:50
US: Paris Hilton sentenced to 45 days in jail for violating probation
LOS ANGELES (AP) _ A California judge sentenced Paris Hilton to 45 days in jail Friday for violating her probation, putting the brakes on the hotel heiress' famous high life and prompting her mother to ask for the judge's autograph. Hilton, who parlayed her name and relentless partying into worldwide notoriety, must go to jail on June 5 and she will not be allowed any work release, furloughs, use of an alternative jail or electronic monitoring in lieu of jail, Superior Court Judge Michael T. Sauer ruled after a hearing. The judge ruled that she was in violation of the terms of her probation in an alcohol-related reckless driving case. «I'm very sorry and from now on I'm going to pay complete attention to everything. I'm sorry and I did not do it on purpose at all,» she told the judge before he announced the sentence. She was then ordered to report to a women's jail in suburban Lynwood on the set date or face 90 days behind bars.As a city prosecutor said during closing arguments that Hilton deserved jail time, Hilton's mother Kathy laughed. When the judge ruled, Kathy Hilton, then blurted out: «May I have your autograph?» Hilton was among a series of witnesses who took the stand during the hearing.
Bron: AP News Wire

zaterdag 5 mei 2007 @ 02:29:09 #143
15080 static
pi_49028261
Zullen we hier verder gaan? Paris Hilton moet de gevangenis in.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 02:45:58 #144
160074 FerryB
House Music!
pi_49028477
Dit is een wijven topic. Die ander ging puur over dat ene bericht.
pi_49417959
http://www.nieuwnieuws.nl(...)is_bezoekt_kerk.html

Paris Hilton is de erfgename van de Hilton-keten. Dacht van d'r opa, maar zeker weten doe ik niet. Mocht dat het geval zijn, waarom erft ze het dan van d'r opa, en erven d'r ouders, die tevens kinderen van hun bloedeigen vader zijn, helemaal niks .

Weet iemand hoe dit dan zit? Op Wikipedia kon ik niks over de vreemde manier van deze erfenis vinden.
pi_49459942
Oei oei oei, die Paris is me er toch eentje, check dit dan:

http://www.dailymail.co.u(...)in_article_id=454989

Paris rookt een joint voor een optreden. En dat paar weken voor haar celstraf.
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:07:48 #147
15080 static
pi_49460552
pi_49469468
Was ze weer in holland?
Where facts are few, experts are many.
pi_50204266
quote:
''Paris vandaag al vrij'

Brekend nieuws rondom Paris 'Bajesklant' Hilton. De blondine komt misschien vandaag al vrij. Hollywood wordt momenteel overspoeld met geruchten over een vervroegde vrijlating.

Zo hebben paparazzi en televisieploegen vandaag allemaal een bezoekje aan de petoet op het programma staan. Of de berichtgeving klopt, blijft twijfelachtig. Een bron in de gevangenis heeft laten doorschemeren dat Paris wellicht vervroegd vrij komt wegens goed gedrag. Als Paris vandaag vrij komt, heeft ze maar drie dagen in de cel gezeten. Wij houden u op de hoogte.
quote:
Paris mogelijk vervroegd vrij
Op diverse sites op internet wordt druk gespeculeerd over een mogelijk vervroegd ontslag van partybabe Paris Hilton uit de gevangenis. De geruchten zijn nog onbevestigd.

La Hilton schijnt te klagen over een koude cel en slaapgebrek.Vanwege de spanning is haar eetlust ook verwenen. De inrichting van haar cel is karig: slechts drie dunne dekentjes.
quote:
Paris Hilton is vrij!'
door onze redactie
AMSTERDAM - Paris Hilton is vrijgelaten uit de gevangenis! De steenrijke hotelerfgename is volgens bronnen vanmorgen vroeg ontslagen uit de Century Regional Detention Facility in Los Angels wegens goed gedrag.

Paris was oorspronkelijk tot 45 dagen cel veroordeeld nadat ze was aangehouden wegens het rijden zonder geldig rijbewijs. Nadat haar straf al met de helft werd verminderd, blijkt nu dat ze na drie dagen al het gevang heeft mogen verlaten.
NieuwNieuws, AD en Telegraaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')