http://www.annet.be/nl/index.php?option=content&task=view§ionid=2&catid=8&id=4307quote:45 dagen gevangenis geëist voor Paris Hilton
De openbare aanklager vraagt 45 dagen gevangenisstraf voor Paris Hilton. Onlangs reed de erfgename van het wereldwijd vertakte hotelconcern rond met een ingetrokken rijbewijs nadat ze bij een eerder incident dronken van achter het stuur werd gehaald.Vrijdag zal "la Hilton" persoonlijk voor het gerecht verschijnen, maar de site TMZ.com publiceerde de eis van de openbare aanklager al eerder. Op 15 en 27 januari werd de erfgename met haar Bentley aan de kant gezet omdat ze zonder rijbewijs reed. Dat werd namelijk ingetrokken voor een eerder incident. Hilton was ook nooit aanwezig op het door de rechtbank opgelegde educatieprogramma. De bijkomende eis luidt: "Hilton zou geen alcohol meer mogen drinken gedurende 90 dagen. Dit zou gecontroleerd worden met een SCRAM-enkelband." Ook zou haar rijbewijs voor een bijkomende vier maanden ingetrokken moeten worden en wil de aanklager haar Bentley voor 30 dagen op stal zetten.
Dit hoeft niet in een centraal topic.quote:` Paris Hilton is veroordeeld tot 45
dagen cel.De party-girl en erfgename
van de gelijknamige hotelketen moet de
gevangenis in omdat ze toch auto reed
terwijl haar rijbewijs was ingenomen.
Ze werd in februari aangehouden toen ze
met hoge snelheid en zonder licht door
Hollywood reed.Bij de aanhouding bleek
dat ze in januari haar rijbewijs was
kwijtgeraakt vanwege dronken rijden.
Hilton moet zich op 5 juni melden bij
de gevangenis nabij Los Angeles.Voor de
rechter uitspraak deed bood ze excuses
aan voor haar gedrag.Ze komt niet in
aanmerking voor een alternatieve straf
Wat maakt het bericht links?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:31 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een vreselijk links bericht. het is helemaal niet gezegd dat ze daadwerkelijk de cel in moet.
ben je aan het solliciteren bij de vara ofzo
En hoe zou de veroordeling eruit zien als die rechts was?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de veroordeling, terwijl dat helemaal niet het geval is.
dan zou er in de tt geen veroordeling staan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:35 schreef FerryB het volgende:
[..]
En hoe zou de veroordeling eruit zien als die rechts was?
Nee echt niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:36 schreef Hathor het volgende:
Als ze Paris echt willen straffen moeten ze haar een kuisheidsgordel omdoen en een alcoholverbod geven.![]()
daar pak je paris niet mee, ze is nog maagd. die video die je denkt gezien te hebben is gewoon een stuntvrouw.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:36 schreef Hathor het volgende:
Als ze Paris echt willen straffen moeten ze haar een kuisheidsgordel omdoen en een alcoholverbod geven.![]()
Ik heb er niet een gezien, het waren er geloof ik wel een stuk of 4.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
daar pak je paris niet mee, ze is nog maagd. die video die je denkt gezien te hebben is gewoon een stuntvrouw.
ga slapenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb er niet een gezien, het waren er geloof ik wel een stuk of 4.En ze is het wel degelijk, want niemand anders is in staat om zo dom in een camera te kijken.
Nee.quote:
http://teletekst.nos.nl/?122-01quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:31 schreef S1nn3rz het volgende:
wat een vreselijk links bericht. het is helemaal niet gezegd dat ze daadwerkelijk de cel in moet.
ben je aan het solliciteren bij de vara ofzo
ah, de nos is weer een sfeertje aan het scheppen. pure propaganda, ik mag hopen dat de subsidies snel worden gestopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |