Toen was ik er al uitgeflikkerdquote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef BrauN het volgende:
Ik weet nog goed dat ik admin werd, in 2007. Dat was een heugelijke dag die mij altijd bij zal blijven.
Het is alleen jammer dat het maar 6 uurtjes duurde...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:08 schreef BrauN het volgende:
Ik weet nog goed dat ik admin werd, in 2007. Dat was een heugelijke dag die mij altijd bij zal blijven.
Ik hoorde dat ze hem terug laten komen op de laatste dag van fok...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:17 schreef killswitch het volgende:
he komt DP dit jaar niet terug die mocht toch in 2009 terug komen
ach ja door al die gaten in replique is fok al zo vaak gehackt dat alle vuile was toch al op straat ligtquote:Op donderdag 14 april 2005 17:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze hem terug laten komen op de laatste dag van fok...ironie enzo..
Ja.. de crew lekt nu nog erger dan.. laten we zeggen 4 jaar geleden....
Dat was 4 jaar geleden toch ookal zo?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:23 schreef killswitch het volgende:
oeh ik hoor net toch een leuk nieuwtje
kasta date nu met brechje
Is haar beugel er al uit?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:23 schreef killswitch het volgende:
oeh ik hoor net toch een leuk nieuwtje
kasta date nu met brechje
ja maar ze hebben het nu pas aan yvonne verteld hequote:Op donderdag 14 april 2005 17:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat was 4 jaar geleden toch ookal zo?
Was ik al bang voor.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar het heeft niet geholpen
Ah zo. Ja, ik ben totáál niet up to date, hè.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar ze hebben het nu pas aan yvonne verteld he
was ook moeilijk verborgen te houden nu ze zwanger is
was was het toen toch leuk hequote:Op donderdag 14 april 2005 17:25 schreef Janetje het volgende:
*verzucht lang vervlogen tijden*
[afbeelding]
Dat waren nog eens dagen.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
was was het toen toch leuk he![]()
[afbeelding]
ach hij zeurt zowiezo niet, das wel te zien als je zit dat ie 300 keer voor komt in boes lijstjequote:Op donderdag 14 april 2005 17:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Was ik al bang voor.
Naja kasta heeft er vast geen last van.
Ja, fok begint inteelt te worden onderhand.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach hij zeurt zowiezo niet, das wel te zien als je zit dat ie 300 keer voor komt in boes lijstje![]()
Horrible. Toen ben ik volledig drugsverslaafd geraakt.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:42 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
En wie herinnert zich niet de server die afbrandde waardoor fok! 2 maanden plat lag?
hey pssst.. ik hoorde trouwens van conflict, dat hij het met de rest van de crew eens was dat het wel erg verdacht was dat kasta daar bij die server rondhing...
was echt een nationale ramp jaquote:Op donderdag 14 april 2005 17:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Horrible. Toen ben ik volledig drugsverslaafd geraakt.
Nou ja, zo te zien ben je er nog he!! Beetje schitzofreen gezien je over jezelf in de derde persoon praatquote:
Maar, het was wel gezellig hè. Toen ik jou een keer tegenkwam op straat, en dat we toen samen gezellig gingen snuiven.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
was echt een nationale ramp ja![]()
meer dan 500.000 users die doelloos over straat zwierven
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sjoe.. vind je ook niet dat "[VSC] Yvonne's roddelclubje" allang weer verboden had moeten worden?
zekerquote:Op donderdag 14 april 2005 17:51 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar, het was wel gezellig hè. Toen ik jou een keer tegenkwam op straat, en dat we toen samen gezellig gingen snuiven.
Ja, dat was in 2006. Toen Dirkh weer mod werd. Jammer dat hij er in 2007 mee stoptequote:Op donderdag 14 april 2005 17:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
TTT waardig
toch leuk dat die weer opnieuw ingevoerd is![]()
Ja. Is ze eigenlijk al gestopt met tippen?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeker
toch wel makkelijk dat cynthia als heroine hoer zo makkelijk aan de drugs kon komen he
nee met haar getippel sponsert ze nu fokquote:Op donderdag 14 april 2005 17:52 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja. Is ze eigenlijk al gestopt met tippen?
Nee joh.. dat was de periode dat je tijdelijk-chronisch kleurenblind was...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:51 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
![]()
maar.. waarom is sjoe van rood naar zwart gedonderd?
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:33 schreef Janetje het volgende:
Braunie kijk eens wat ik vind!! in een mapje weggestopt..
[afbeelding]
jouw 15 minutes of fame!!
Was dat in het zelfde jaar dat Ruis en Havoc zo gruwelijk met elkaar op de vuist zijn gegaan op die meet?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat was in 2006. Toen Dirkh weer mod werd. Jammer dat hij er in 2007 mee stopte
Ja, mên. Je had Brechtje geneukt, weet je nog? En toen kwam Kasta het te weten via mij, en toen wist Yvonne het zo ook. Dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:51 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
![]()
maar.. waarom is sjoe van rood naar zwart gedonderd?
geil he?quote:
toch eigenlijk wel jammer dat havoc nu als een kasplantje in dat tehuis zitquote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was dat in het zelfde jaar dat Ruis en Havoc zo gruwelijk met elkaar op de vuist zijn gegaan op die meet?
Jaquote:Op donderdag 14 april 2005 17:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was dat in het zelfde jaar dat Ruis en Havoc zo gruwelijk met elkaar op de vuist zijn gegaan op die meet?
conflict topics waren er niets bijquote:Op donderdag 14 april 2005 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Knut heeft zelfs nog een tijdje alleen gemod in ONZ.
Totale wanorde toen
Als je dan soept, soep dan ook PMS godin weg...quote:Op donderdag 14 april 2005 17:36 schreef killswitch het volgende:
en herrinert iederen zich nog de dag dat yvonne op zwart ging?
overal spontane vreugde topics, en iedereen die ze ooit geband had kreeg amnestie
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |