ik vindt van niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:41 schreef Flyga het volgende:
TS begint:
Ik heb een hoger EQ als jij...
Breezers not toege-allowedquote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Draaitafeltje het volgende:
Je hat kunne beginnen med duh topicce titlee
Neeh tog ?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik werdt gister heul boos op iemant.
Misgien wel het alergoeiste topik van het laadste jarren!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:43 schreef bigshadow het volgende:
Ik vindt dit een goed topic
Nee dat is hardstikke domquote:Op donderdag 14 april 2005 16:51 schreef Flyga het volgende:
Waneer dan? Mischien morchen?
moedt is met dt, hoor.quote:
Sararaats.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Ronhui het volgende:
hauwt nauw efen op met die kudopmerkkingun
*hier*quote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef BrauN het volgende:
HET BESTE KUN JE STERRETJES OM *HIER* ZETTEN WANT DAT IS EEN GARANTIE VOOR EEN GOED TOPIC ZOALS IS GEBLEKEN.
quote:Op donderdag 14 april 2005 17:02 schreef Flyga het volgende:
ik zal een shag voor je uitschrijven... kontand kan ik het niet betalen namens lijk...
Omdad hun de Niewe Speling nied kenen.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:48 schreef killswitch het volgende:
warom zauden taalpurizten hirdoor geiriteert racen
Alleen jammer da hut niet de echt onderzoek was Lolzzquote:Op donderdag 14 april 2005 18:33 schreef BrauN het volgende:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee
vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat
de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de
ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen
wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het
wrood als gheeel.
Maar dat terzijde.
JIJ TALKUNSTIGE !!!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:51 schreef koffiekoekje het volgende:
EQ is trouwes een gewoon bestaant woort/afkorting
HET BESTE KUN JE JE CAPSLOCK UITZETTEN WANT DAT IS EEN GARANTIE DAT HET LEESBAAR BLIJFT ZOALS GEBLEKENquote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef BrauN het volgende:
HET BESTE KUN JE STERRETJES OM *HIER* ZETTEN WANT DAT IS EEN GARANTIE VOOR EEN GOED TOPIC ZOALS IS GEBLEKEN.
staande ovulatiequote:Op donderdag 14 april 2005 22:05 schreef onderjas het volgende:
ik spreek vloeibaar nederlants
Het is Matsubatsu natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2005 17:01 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik legemeteer me niet want ik blijf liever unaniem in me Mutsubietsie rijden.
Dat kost veel duur geld waard.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:53 schreef mister_dog het volgende:
Dat kost aardig duur:P
Even serieus: EQ staat gewoon voor Emotie Kwotient.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:51 schreef koffiekoekje het volgende:
EQ is trouwes een gewoon bestaant woort/afkorting
Wat een KUTSCHOP! Notabene 1 jaar en 1 maand na de laatste postsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
sgop
Dat is een verkeerde contaminatiequote:Op zondag 21 mei 2006 08:57 schreef Paltos het volgende:
Ik irriteeer me aan dit topic.
EQ besdaatquote:Op donderdag 14 april 2005 16:41 schreef Flyga het volgende:
TS begint:
voor dit soort fouten hoef je op fok echt geen apart topic te openenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:41 schreef Flyga het volgende:
TS begint:
Ic denk dat dat niet als het zelfde is.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:18 schreef Marsepein het volgende:
Je weet wat een contaminatie is? Wat is dan een verkeerde contaminatie? (Ja, deze is ingewikkeld)
DaN ben juhhh nie te eenuuuggguuuhhh hooowwwrrrquote:Op zondag 21 mei 2006 21:47 schreef Koranaga het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dit soort taalgebruick.
Dakannie eensquote:Op zondag 21 mei 2006 21:47 schreef Koranaga het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dit soort taalgebruick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |