quote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef belsen het volgende:
Ze kregen allemaal op dezelfde dag een kleintje?
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:26 schreef GLO het volgende:
Overigens bedenk ik me net dat jij die datum niet zo lang geleden al eens in een vraag verwerkt hebt...
Deze hint mag zeer letterlijk genomen worden...quote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef GLO het volgende:
Hint: zoals de ouden zongen, piepen de jongen.
Nou... dat zou nog kunnen ook. Ik zal 's denken. Als jullie dat intussen nou ook gewoon blijven doen - over het antwoord bedoel ikquote:Op donderdag 14 april 2005 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kun je er een rebus van maken
Nee, later. En vergeet het jaartal nietquote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Eerste pinksterdag?
Ehhh....concert voor Bangladesh?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:56 schreef GLO het volgende:
- En er vond een niet onbelangrijk concert plaats in het Rainbow Theatre in Londen
- En in Ottawa werd een baby geboren
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaar of 30 denk ik. Dan zal het wel, gezien de hint over Oranje, een datum in 1974 zijn
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ehhh....concert voor Bangladesh?
* Berkery kon toen net lopen
We hebben een winnaar!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
June 11? Of toch een pijnlijke 1?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Mijn ouders waren toen nog net niet samenen ik was nog lang niet aan de orde
Je vroeg naar een Canadese zangeres, van wie een clip was geparodieerd. Als hint gaf je toen haar geboortedatum. En bingo - het punt was binnen!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
En hoe heb ik die datum ooit in een vraag verwerkt?
It wasn't mequote:Op donderdag 14 april 2005 23:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Je vroeg naar een Canadese zangeres, van wie een clip was geparodieerd. Als hint gaf je toen haar geboortedatum. En bingo - het punt was binnen!
Tsssss, ik ben wel ouder jahquote:
Ja, euh...misschien had wat research beter geweestquote:Op donderdag 14 april 2005 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tsssss, ik ben wel ouder jah
Mijn ouders hadden gewoon sneller in de gaten hoe alles werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |