wij gaan geen meetings houden in Dordt en Hoogvlietquote:
bijna goedquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, die SM-ers zijn gewoon posers die graag in het licht staanDe overige motorrijders (de echte) houden zich gewoon rustig en hoeven geen moeite te doen om stoer gevonden te worden
De echtequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor een uurtje bosweg kom ik niet helemaal vanuit Den Bosch hoor
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das waarmaarja, wel jammer dat jullie niet meer bij meetings kunnen zijn
is volgens mij ook nog nooit op een meet geweestquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat die langskwam.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:27 schreef Makster het volgende:
Echte motorrijders stappen inderdaad liever op een tourmotor dan ben je ook veel beter bezig namelijk want motorrijden is een stukie tuffen en zeker niet veranderen van spijs![]()
Dat vraag ik ook niemandquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor een uurtje bosweg kom ik niet helemaal vanuit Den Bosch hoor![]()
En nog iets tochquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
want verder komen ze er niet mee, dan moet er weer een nieuwe zuigert in
Rightquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een 1 cylinder 4takt. Ik heb zat verhalen gehoord over mensen met een KLX650R die ermee naar de Eiffel gingen en er zorgeloos 55.000 km opgezet hebben. In principe gewoon normaal onderhoud net als de ZXR.
2 takt daarentegen is andere koek
En thanks voor de info over de sub enzo![]()
Het is net als met je eerste radio'tje, zo'n My First Sony. In het begin is het leuk om veel moeite te doen om dat ding aan de praat te krijgen, leuk al die functies en toetsenquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Gewoon al slapende op het ding stappen, knoppie drukken en rijden.
Al die knoppen? Ik heb er 1 knop op zitten en dat is uit. Aanknop zit er niet op, richtingwijzers nog nooit van gehoord, lamp aan uit geen optie, zit geen knop voorquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het is net als met je eerste radio'tje, zo'n My First Sony. In het begin is het leuk om veel moeite te doen om dat ding aan de praat te krijgen, leuk al die functies en toetsenMaar na een paar weken wil je dat ie het gewoon snel doet, zonder al teveel moeite te hoeven doen
dat is een goed plan,quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
De echtemotorrijders kunnen na dat uurtje gewoon wat gaan toeren, dijkjes van werkendam-nijmegen bijvoorbeeld
de dijken bij Tiel schijnen ook heerlijk te rijden
heyquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is volgens mij ook nog nooit op een meet geweest![]()
en volgens mij was er toch afgesproken dat je in de OP mocht als je ook achtief aanwezig was en op meets geweest was.![]()
dus we kunnen de Honda's verwachtenquote:
doe maar een voorstelquote:maar na 3x of zo hebben we die dijken ook wel gezien, en ergens anders meeten is er met hun gewoon niet bij![]()
Ik begrijp wat je bedoelt, en misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is net als met je eerste radio'tje, zo'n My First Sony. In het begin is het leuk om veel moeite te doen om dat ding aan de praat te krijgen, leuk al die functies en toetsenMaar na een paar weken wil je dat ie het gewoon snel doet, zonder al teveel moeite te hoeven doen
Afgekeurde crosser met tweedehands slicks dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Al die knoppen? Ik heb er 1 knop op zitten en dat is uit. Aanknop zit er niet op, richtingwijzers nog nooit van gehoord, lamp aan uit geen optie, zit geen knop voor
V&A?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand toevallig interesse in een platte PS2 met 3 games?
Ik wel, maar dat komt omdat anders het oplaadbare accu'tje zo leeg is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef Makster het volgende:
lamp aan uit geen optie, zit geen knop voor
[flauwmodus]quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:03 schreef hollander172 het volgende:
V&A?
Nee geintjewat moet je er voor hebben?
euh zaterdag zeker nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus we kunnen de Honda's verwachten
[..]
doe maar een voorstelwmb hoeft het niet per se over dijkjes te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |