Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef Makster het volgende:
[..]
De vraag is of ze ook gelukkiger waren
Beter een korter leven en gelukkig dan een langer leven en niet gelukkig, dat is dubbel kut zeg maar
wilde net zeggen andere spieren moet je ook blijven trainenquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan stomp je nog verder af.
Hersencellen schijn je als een soort spier te moeten trainen.
De rest ook trouwens.![]()
Uiteraard een schot in de lucht wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
wilde net zeggen andere spieren moet je ook blijven trainen
Slechts een zwellichaam, tis wel je pik hoor heequote:Op vrijdag 15 april 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uiteraard een schot in de lucht wat je bedoelt.
Maar ze zeggen dat het slechts een zwellichaam is.![]()
Maar de werking is toch echt beter bij regelmatig en vooral lang achter elkaar gebruik.![]()
Moet je hem wel kunnen vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef Makster het volgende:
Slechts een zwellichaam, tis wel je pik hoor heeIets meer eer toekennen aan je beste vriendje mag wel
![]()
Damn, heb je hem nog eerder dan ik vandaag.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:20 schreef Makster het volgende:
Over een uur een SM op naam en in de garage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben aan het werkquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, heb je hem nog eerder dan ik vandaag.![]()
Wel gelijk ff pics!!!!!!!!! En moet je niet werken?![]()
Zal ik ff komen loeren?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:20 schreef Makster het volgende:
Over een uur een SM op naam en in de garage![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, das jammerquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben aan het werk![]()
Even tussen het plannen door posten en straks mijn pauze op offeren voor de SM. Pics komen later vandaag want ja moet gelijk weer terug nar de werkplek![]()
Je krijgt nu niet spontaan buikkramp dat je je ziek moet melden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:44 schreef Makster het volgende:
Ben aan het werk![]()
Even tussen het plannen door posten en straks mijn pauze op offeren voor de SM. Pics komen later vandaag want ja moet gelijk weer terug nar de werkplek![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uiteraard een schot in de lucht wat je bedoelt.
Maar ze zeggen dat het slechts een zwellichaam is.![]()
Maar de werking is toch echt beter bij regelmatig en vooral lang achter elkaar gebruik.![]()
gammaquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
Zaterdag hebben we ook nog een groot deel van de dag te maken met
bewolking en regen. In de loop van de dag moet de neerslag weer naar het
westen wegtrekken en vanuit Duitsland komen dan opklaringen naderbij.
Het hangt van de timing van deze opklaringen af of de temperatuur in het
oosten opnieuw richting 20 graden gaat. Blijft het bewolkt dan zal dit
echter niet lukken. In het westen blijft het een stuk frisser. Daar
wordt het hooguit 12 graden. De wind zoekt morgen de noordhoek op en is
zwak tot matig.
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
toen ik het verhaal hoorde kwam ik echt niet meer bij![]()
Misschien ben ik het rijden nu wel verleerd idd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gammadus morgen?? anders zondag maar?kun je nog een dagje oefenen
je moet gewoon morgen het zuiden opzoeken ipv westenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gammadus morgen?? anders zondag maar?kun je nog een dagje oefenen
In Amerika zeggen ze wel: girl boned bij a huge ..quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
de dokter heeft 45 minuten geprobeerd uit te leggen dat er echt geen bot zat
Zodra je hem hebt gewoon wat uurtjes gaan sturenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:00 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien ben ik het rijden nu wel verleerd idd.
Waar ik wel bang voor ben is dat hij nu een stuk feller is, en ik inderdaad er weer mee moet leren omgaan.![]()
Maar ik kan natuurlijk ook gewoon met de koppeling ingeknepen door de bocht gaan.
Anders maak ik zeker een highsider.![]()
![]()
![]()
Zaterdagmiddag en anders zondag is wel een optie.
Goede service danquote:Moet nog wel goed nieuws krijgen/halen, moet altijd zelf bellen bij die lui geloof ik.
Altijd als ik langskomquote:
Maar dan moet er alweer een nieuwe zuiger in.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zodra je hem hebt gewoon wat uurtjes gaan sturen
Om te lopen heeft hij geen accu nodig, dus waarom zou je een sleutel hebben idd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:13 schreef Makster het volgende:
Hoi Hoi Hoi,
Nou ben nu officieel SM´er![]()
![]()
Wat een geluid man, echt goed![]()
Ik vraag net, hee waar zijn mijn sleutels joh, kijkt ie mij vreemd aan, blijken er dus geen sleutels op te zittenJA weet ik veel het is ook allemaal nieuw voor me
Maar goed, hij staat in de garage en NU de verzekring regelen![]()
Enne, wanneer istie te bezichtigenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:13 schreef Makster het volgende:
Hoi Hoi Hoi,
Nou ben nu officieel SM´er![]()
![]()
Wat een geluid man, echt goed![]()
Ik vraag net, hee waar zijn mijn sleutels joh, kijkt ie mij vreemd aan, blijken er dus geen sleutels op te zittenJA weet ik veel het is ook allemaal nieuw voor me
Maar goed, hij staat in de garage en NU de verzekring regelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |