Altijdquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:15 schreef bwt het volgende:
Wat is iedereen toch weer lekker vroeg wakker.
En alweer opgelost.quote:
Lastig zonder wisselwerking tussen collega's, moet je het van jezelf gaan zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:25 schreef hollander172 het volgende:
En alweer opgelost.Ik ben gewoon goed.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lastig zonder wisselwerking tussen collega's, moet je het van jezelf gaan zeggen.
De hond praat niet terug, al ga je dat wel denken na een half jaar afzondering samen.
Ach bevalt prima zo, lekker alles zelf regelen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lastig zonder wisselwerking tussen collega's, moet je het van jezelf gaan zeggen.
De hond praat niet terug, al ga je dat wel denken na een half jaar afzondering samen.
Zaterdag hebben we ook nog een groot deel van de dag te maken metquote:
Later de dag word het drogerquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
De CR inrijden volgens het boekje:
3 sessie van 10 minuten met half gas, en iedere keer de motor goed af laten koelen tussendoor.
Zo dat past precies in 1 zin.![]()
![]()
![]()
Aan het weer te zien haal ik hem pas einde van de dag op.![]()
![]()
Tja hij mist de lichamelijke/fysieke mogelijkheden, zoals de bouw van het strottenhoofd, maar als hondenbezitter moet je toch denken dat hij er wel de hersens voor heeft en e.a. met zijn gedrag kenbaar maakt.quote:
Dudequote:Op vrijdag 15 april 2005 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja hij mist de lichamelijke/fysieke mogelijkheden, zoals de bouw van het strottenhoofd, maar als hondenbezitter moet je toch denken dat hij er wel de hersens voor heeft en e.a. met zijn gedrag kenbaar maakt.Nog afgezien van telepathie.
Soms zie ik ze dingen handiger/slimmer doen dan mensenquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dude
Een hond is gewoon een dom wezen dat je door eindeloze herhaling en oefeningen kan africhten, niet meer niet minder.
Tsja, het leven van een hond is simpel, eten, slapen & neuken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Soms zie ik ze dingen handiger/slimmer doen dan mensen
Hahahahhaquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja, het leven van een hond is simpel, eten, slapen & neuken.
Neuken hebben ze een speciaal seizoen voor, slapen doen ze ieder ogenblik als het enigzins mogelijk is en eten krijgen ze van ons. Zat tijd om die paar hersencellen aan het werk te zetten en dingen op de meest onlogische manier op te lossen.(soms inderdaad "handiger" dan de oplossing waar mensen mee zouden zijn gekomen.
)
wil ik ook welquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja, het leven van een hond is simpel, eten, slapen & neuken.
Dan stomp je nog verder af.quote:
De vraag is of ze ook gelukkiger warenquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ze hebben wel eens een test gedaan met ratten, veel stress invloeden geven, en een andere groep een perfect leventje.De stress groep leefde veeeel langer.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef Makster het volgende:
[..]
De vraag is of ze ook gelukkiger waren
Beter een korter leven en gelukkig dan een langer leven en niet gelukkig, dat is dubbel kut zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |