Als je van eindeloos onderhandelen houdt moet je dat vooral doen.quote:
in een rugtasje doen, morgen op de motor springen en naar Beverwijk scheuren,quote:
Hij wil er een redelijke prijs voor hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in een rugtasje doen, morgen op de motor springen en naar Beverwijk scheuren,
en daar bij ingang van zwarte markt het ding aanbieden aan eenieder die er doelgroepachtig genoeg uitzie![]()
![]()
en dan heb je 2 vliegen in 1 klap en platte ps2 kwijt en lekker motor gereden
Je zou hem ook in zilverfolie kunnen pakken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij wil er een redelijke prijs voor hebben.
Spuit hem goud en verkoop hem als "special edition" via marktplaats, zijn altijd van die nitwits die er in trappen.
Jij moet langer rijden!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]over 5 minuutjes ben ik weg
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:36 schreef ZX9R het volgende:
En misschien zelfs drie vliegen...
Ook motor kwijt
met de Motor er over heen rijdenquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij wil er een redelijke prijs voor hebben.
Spuit hem goud en verkoop hem als "special edition" via marktplaats, zijn altijd van die nitwits die er in trappen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jij moet langer rijden!
Ik ben eerder thuis
damn, nog 45 minutenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]mijn weekend begint eerder, ook al is het in de auto
't heeft hier vanmiddag lekker geregent, nu gelukkig weer droog - alleen de weg is nog wat vochtig.quote:
meestal heb ik dan weer te weinig tijd of geen kans om te fokkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Omdat je dan in je eigen tijd kan fokken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |