die hou ik erin!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:28 schreef J-Will het volgende:
VWO5-hockeynerd-hiphop
ok, hij is een harde werker, maar dat maakt hem geen......inderdaad, legendequote:Op donderdag 14 april 2005 15:41 schreef -Angel- het volgende:
Een ieder die hier maar roept dat 50 Cent niets is, moet eens een stap terug nemen. Kijk eens naar het grote plaatje. Hij ging van negen keer beschoten worden tot iemand die miljoenen verdiend. Hij bouwde een empire (kleren, schoenen, computer spellen, etc.) met zijn muziek carriere als het middelpunt. Hij was de enige die uit NY kwam en meer verkocht dan andere artiesten, zowel mainsteam (billboard) als wel de straat (mixtapes).
Iemand die ging van negen keer beschoten worden en het verkopen van crack, naar 11 miljoen eerste album en 1.1 miljoen exemplaren tweede album in de eerste week. Moet toch overduidelijk iets goed doen.
Dus hij is een goede manager of heeft een goede manager.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:41 schreef -Angel- het volgende:
Een ieder die hier maar roept dat 50 Cent niets is, moet eens een stap terug nemen. Kijk eens naar het grote plaatje. Hij ging van negen keer beschoten worden tot iemand die miljoenen verdiend. Hij bouwde een empire (kleren, schoenen, computer spellen, etc.) met zijn muziek carriere als het middelpunt. Hij was de enige die uit NY kwam en meer verkocht dan andere artiesten, zowel mainsteam (billboard) als wel de straat (mixtapes).
Iemand die ging van negen keer beschoten worden en het verkopen van crack, naar 11 miljoen eerste album en 1.1 miljoen exemplaren tweede album in de eerste week. Moet toch overduidelijk iets goed doen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 15:41 schreef -Angel- het volgende:
Kijk eens naar het grote plaatje.
''Hij ging van hot naar her'', ''hij ging van Amsterdam naar Franeker'', ''hij ging van zijn stokje''. Niet: ''hij ging van negen keer beschoten worden''.quote:Hij ging van negen keer beschoten worden
Er zijn Amerikaanse veteranen die wel vaker beschoten zijn, maar nooit zoveel verdiend hebben. Die hebben het er ook zelden over. Voor hen heb ik meer eerbied dan voor deze mompelende randdebiel die doet of ' ie stoer is.quote:tot iemand die miljoenen verdiend.
Moeilijk he, vertalen?quote:Hij bouwde een empire
Dat kan mij geen ruk schelen. Ik moet ''respect'' voor hem hebben omdat mij onbekenden zijn portemonnaie spekken?quote:Hij was de enige die uit NY kwam en meer verkocht dan andere artiesten, zowel mainsteam (billboard) als wel de straat (mixtapes).
Ja, iedereen laten weten dat hij negen keer beschoten is. Wat hij overigens nog fout formuleert, ook; ''been hit with a few shells.''quote:Iemand die ging van negen keer beschoten worden en het verkopen van crack, naar 11 miljoen eerste album en 1.1 miljoen exemplaren tweede album in de eerste week. Moet toch overduidelijk iets goed doen.
jij wel dan met je dragonball plaatjequote:Op donderdag 14 april 2005 15:43 schreef J-Will het volgende:
Jij hebt eenzelfde nepper in je avatar staan dus verwacht ajb niet dat we je serieus gaan nemen kerel
ja maar de factor is merchandising , zoals dat hele aftermath kliekje doet , er is altijd wel niews of een beef net voordat er een album uitkomt , dat een bepaald kanaal wat clips niet wil draaien , of dat ze mensen gaan dissen die gewoon in de pop biz zitten(over vergelijkingen gesproken) bij elke release weer.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:41 schreef -Angel- het volgende:
Hoezo? Jij hebt nog niet bewezen dat hij het wel is!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:52 schreef -Angel- het volgende:
Bewijs maar eens dat 50 geen legende is,
Verkoopcijfers? Wat hebben die te melden? Merk ik bij het zien van verkoopcijfers hoe de muziek gewaardeerd werd?quote:gebruik bijvoorbeeld record sales om je gelijk aan te tonen.
Dat is geen legende, dat is gewoon Karel de kakkerlak die je constant dood trapt maar zodra je jeomdraait is ie alweer bezig met je keuken teinfesteren met ander gespuis. En hoe kan je ingodsnaam een dealer een legende noemen?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:41 schreef -Angel- het volgende:Iemand die ging van negen keer beschoten worden en het verkopen van crack, naar 11 miljoen eerste album en 1.1 miljoen exemplaren tweede album in de eerste week. Moet toch overduidelijk iets goed doen.
inderdaad, dat ken je niet zien, het gaat om de muziek die hij maakt en of hij de muziekscene verandert met zijn muziek, ik zeg van niet! Tupac was hem btw al voorquote:Op donderdag 14 april 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt nog niet bewezen dat hij het wel is!
[..]
Verkoopcijfers? Wat hebben die te melden? Merk ik bij het zien van verkoopcijfers hoe de muziek gewaardeerd werd?
hahaha goeie!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is geen legende, dat is gewoon Karel de kakkerlak die je constant dood trapt maar zodra je jeomdraait is ie alweer bezig met je keuken teinfesteren met ander gespuis. En hoe kan je ingodsnaam een dealer een legende noemen?
Enigste wat je hem zou moeten noemen is uitschot. Of beter, talentloos uitschot dat zonder zijn manager nog crack zat te dealen bij het schoolplein.
Het is heel simpel, je zet in op een bedrag, laten we zeggen 50 cent en dan is het een kwestie van incasseren of stervend proberenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt nog niet bewezen dat hij het wel is!
[..]
Verkoopcijfers? Wat hebben die te melden? Merk ik bij het zien van verkoopcijfers hoe de muziek gewaardeerd werd?
Volgens mij heeft iemand je G-Spot geraaktquote:Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef fayakill het volgende:
50 maakt iedereen kapot swa, dus hou je bek liever
50 Cent is net als Hammer een legende. Hammer heeft als sinds 1991 geen album meer gemaakt en toch discussieren mensen noch steeds over hem. Dat opzich is al legendarisch, net als Vanilla Ice. Of een artiest nu wel of niet commercieel is, dit reflecteert niet op hun status als een legende. Een legende is gedefinieerd bij de impact die hij had en zijn naamsbekendheid.quote:Hoezo? Jij hebt nog niet bewezen dat hij het wel is!
Verkoopcijfers geven meestal een indicatie dat mensen de muziek waarderen. Anders kopen ze het namelijk niet. Jij gaat toch ook geen Brintey Spears album kopen omdat je er een hekel aan hebt.quote:Verkoopcijfers? Wat hebben die te melden? Merk ik bij het zien van verkoopcijfers hoe de muziek gewaardeerd werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |