abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2005 @ 18:59:25 #226
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26228743
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:53 schreef Harry_Sack het volgende:

En het is de bedoeling dat we dat later als cultureel erfgoed gaan beschouwen
Tja, als je zo denkt dan kun je ook je twijfels zetten bij teksten zoals:
"Good morning, good morning
Good morning, good morning
Good morning ah"

Overigens ik heb nooit beweerd dat The Beatles geen legendes zijn. Alleen ik vindt het wel vreemd dat een ieder alleen maar namen noemt uit de jaren '60, '70 en '80. De jaren '90 hebben dus blijkbaar geen legende's voort gebracht.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:02:32 #227
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_26228820
hmm, als 50 cent over 10 / 20 jaar nog zo een hype is kun je heel misschien spreken van een legende, maar nu is hij echt geen legende...
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  donderdag 14 april 2005 @ 19:04:47 #228
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26228871
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:59 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Tja, als je zo denkt dan kun je ook je twijfels zetten bij teksten zoals:
"Good morning, good morning
Good morning, good morning
Good morning ah"

Overigens ik heb nooit beweerd dat The Beatles geen legendes zijn. Alleen ik vindt het wel vreemd dat een ieder alleen maar namen noemt uit de jaren '60, '70 en '80. De jaren '90 hebben dus blijkbaar geen legende's voort gebracht.
toch wel hoor, grunge heeft het voortgebracht. Nirvana kunnen de meesten zich nu nog wel herinneren, soundgarden ook wel, Alanis Morisette
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26228876
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:59 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Omdat er een tijd overheen gaat, voordat je een 'legende' wordt. Ter vergelijking: hoe oud zijn de bekende 'goede' acteurs die in topfilms spelen? Juist, die zijn allemaal boven de 35.
Ook voor de muziekindustrie: je wordt geen 'legende' in 3 albums; dat doe je in een jaar of 10, zowel door je muzikale vernieuwing, hits als door je levensstijl....
  donderdag 14 april 2005 @ 19:05:54 #230
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26228903
dankzij de beatles hebben we nu Balkenende
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26228939
HAHA zal die leuk vinden is het nog moeilijker voor hem om te claimen dat die niet commercieel is
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:07:28 #232
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26228945
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:02 schreef Prep2Fight het volgende:

hmm, als 50 cent over 10 / 20 jaar nog zo een hype is kun je heel misschien spreken van een legende, maar nu is hij echt geen legende...
Denk je niet dat die kans heel groot is? Aangezien Aftermath/Interscope de hip-hop industrie in zijn greep heeft. Om het zo maar even te zeggen. En tevens het feit dat er steeds meer Breezah's/mainstream fans bij zullen komen die zijn albums zullen aanschaffen.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:11:00 #233
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26229047
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:04 schreef Harry_Sack het volgende:

toch wel hoor, grunge heeft het voortgebracht. Nirvana kunnen de meesten zich nu nog wel herinneren, soundgarden ook wel, Alanis Morisette
Met Nirvana ben ik het eens, mede door het feit dat Kurt Cobain besloot om zich door het hoofd te schieten. Of dat Courtney Love dit besloot, maar dit terzijde. Met Alanis Morisette niet, na Jagged Little Pill was het succes snel weer voorbij. Overigens dat was wel een album.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:11:09 #234
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_26229054
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:52 schreef -Angel- het volgende:
Weet jij hoeveel diss records Benzino heeft opgenomen? Terwijl hij al lang de grond ingeboord was na Nail In The Coffin.
nee en dat hoef ik niet te weten want hij is de founder van the source , het zgn hiphop blad dat meewaait met zn advertenties , waar ze over het algemeen netzo hoge 'mics' geven als de advertenties van de respectieve labels die daar adverteren

[...]
quote:
Allereerst de verkoop cijfers van Marco Borsato staan in geen contrast tot die van 50 Cent. Als ik je rijtje bekijk dan zou ik de volgende mensen bestempelen als poplegendes Britney en Christina. En Justin Timberlake zal het waarschijnlijk zijn na het volgende album. De rest van deze artiesten zie ik niet als legendes. En waarom dan wel, wel Britney en Christina zijn artiesten die al jaren intussen op de voorgrond staan. En al diverse succesvolle albums hebben gereleased. Bovendien we zullen Britney en Christina niet gauw vergeten. Vergelijkbaar met Madonna die intussen op muzikaal gebied toch ook al wel uitgerangeerd is maar toch kent een ieder haar. Waarom omdat ze een legende is. Vergelijk het maar eens met Limp Bizkit, er zijn er al velen die Limp Bizkit in zijn geheel vergeten zijn na Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water.
Het gaat mij niet om de desbetreffende artiesten/groepen , maar op de aggresieve manier waarop ze gepromoot zijn , 3 weken voor de eur/nld release van get rich or die trying , stond er al een pagina groot interview met 50 cent in het AD , zoveel krijgen de meeste minster-presidenten niet eens , daarnaast was die zgn beef met the game ook alleen uitgevoerd omdat er dan iig een reden was om the massacre weer in de spotlights te brengen.

Zoals ik al eerder zei respecteer ik je smaak , maar probeer ook eens naar andere stijlen te luisteren voordat je op een botte manier gaat generaliseren

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 14-04-2005 19:20:25 ]
  donderdag 14 april 2005 @ 19:20:15 #235
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_26229325
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:07 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Denk je niet dat die kans heel groot is? Aangezien Aftermath/Interscope de hip-hop industrie in zijn greep heeft. Om het zo maar even te zeggen. En tevens het feit dat er steeds meer Breezah's/mainstream fans bij zullen komen die zijn albums zullen aanschaffen.
heheh eindelijk ff rustig en wat minder modder gooien .

die kans bestaat natuurlijk wel. Maar kijken ff naar bijvoorbeeld emmene (zal het wel weer eens fout schijven ) een paar jaar geleden stond de halve wereld bol van hem en vond iedereen hem geweldig maar als je nu kijks is dat veel minder geworden. Zelf verwacht ik dat dit ook met 50 cent zal worden. En wat mainstream/brezersluts betreft denk niet dat die echt diehard fans zoals jouw zullen worden.

Wat me andre post betreft waarin ik je uitdaagde om me over te halen om dat spel van jouw te gaan spelen ken ik daarop blijven wachten of probeer je het nog?
phluphy for president!
  donderdag 14 april 2005 @ 19:21:12 #236
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26229361
Is het veelvuldig gebruik maken van reclame een rede om iemand geen legende te noemen. Elvis wordt namelijk nog dagelijks gepromoot door Graceland.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:23:17 #237
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_26229434
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:21 schreef -Angel- het volgende:
Is het veelvuldig gebruik maken van reclame een reden om iemand geen legende te noemen. Elvis wordt namelijk nog dagelijks gepromoot door Graceland.
laat ik het omdraaien , is goede merchandise een reden om een middelmatige rapper opeens een legende te noemen
pi_26229488
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:21 schreef -Angel- het volgende:
Is het veelvuldig gebruik maken van reclame een rede om iemand geen legende te noemen. Elvis wordt namelijk nog dagelijks gepromoot door Graceland.
wel als diegene zelf claimt dat die niet commercieel is.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:34:37 #239
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_26229758
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:12 schreef -Angel- het volgende:
Nee, hoewel het voor jouw misschien geweldige muziek is. Is hier nog steeds sprake van tracks die geen wereldwijde bekendheid genieten. Frans Bauer zal geen bel laten rinkelen bij iemand uit Portugal, Japan, etc. Misschien ben je instaat om voorbeelden te noemen die wat beter je standpunt duidelijk maken.
ach als ik het over voorbeelden zou moeten hebben zou ik het moeten vergelijken met het Smurfenlied van Vader Abraham dat wel een aantal verschillende vertaalde versies kent , en in die talen dus bekend is , maarja jij hebt het graag over jouw idool natuurlijk.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:42:41 #240
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26229964
quote:
die kans bestaat natuurlijk wel. Maar kijken ff naar bijvoorbeeld emmene (zal het wel weer eens fout schijven ) een paar jaar geleden stond de halve wereld bol van hem en vond iedereen hem geweldig maar als je nu kijks is dat veel minder geworden. Zelf verwacht ik dat dit ook met 50 cent zal worden. En wat mainstream/brezersluts betreft denk niet dat die echt diehard fans zoals jouw zullen worden.
Het klopt dat er wat minder tumult is rond Eminem, toch vond ik het persoonlijk nog verbazing wekkend hoe goed Encore verkocht. Terwijl het toch een niet al te best album was. De laatste tijd speelt hij meer een clown karakter, die pop records uitbrengt. Een stilstand sinds 2001/2, al zullen de echte kenners zeggen dat hij toch al geen talent had. Tuurlijk zeg ik dan.
quote:
Wat me andre post betreft waarin ik je uitdaagde om me over te halen om dat spel van jouw te gaan spelen ken ik daarop blijven wachten of probeer je het nog?
Over welke post heb je het precies? Ik heb het een en ander gemist omdat iedereen druk bezig was om 50 Cent in de grond te trappen.
pi_26230028
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:42 schreef -Angel- het volgende:
Over welke post heb je het precies? Ik heb het een en ander gemist omdat iedereen druk bezig was om 50 Cent in de grond te trappen.

jij denkt volgens mij echt dat iedereen tegen 50 cent is he?
niemand snapt gewoon hoe een middelmatige, mompelende rapper door iemand gezien kan worden als een legende simpelweg om het feit dat hij veel verkoopt.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:47:12 #242
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26230068
reactie op mijn post aub
feest
  donderdag 14 april 2005 @ 19:48:23 #243
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26230101
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:

jij denkt volgens mij echt dat iedereen tegen 50 cent is he?
niemand snapt gewoon hoe een middelmatige, mompelende rapper door iemand gezien kan worden als een legende simpelweg om het feit dat hij veel verkoopt.
Dat blijkt wel uit het feit dat er precies één persoon was, die zei op zich is 50 Cent wel redelijk. Dit geldt overigens ook voor jullie echte kenners, je weet wel die luisteren naar tracks waarop men verkondigd oordeel niet. Maar intussen weten ze niet hoe snel ze elk commercieel product moeten bekritiseren.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:49:31 #244
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_26230133
quote:
[..]

Dit was jouw post:
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef -Angel- het volgende:
WyriHaximus, ik denk dat het weer tijd voor je is om weer Warcraft te gaan spelen. Misschien is het een idee om een keertje het spel 50 Cent: Bulletproof te gaan spelen. Hier kun je alvast de trailer downloaden: http://www.gamershell.com/news/20776.html.
Dit mijn reactie:
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:59 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

zo te zien is het een bagger spel maar goed ik geef je een kans probeer me maar te overtuigen dat dat spel beter is dat World of Warcraft .
phluphy for president!
pi_26230155
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:48 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Dat blijkt wel uit het feit dat er precies één persoon was, die zei op zich is 50 Cent wel redelijk. Dit geldt overigens ook voor jullie echte kenners, je weet wel die luisteren naar tracks waarop men verkondigd oordeel niet. Maar intussen weten ze niet hoe snel ze elk commercieel product moeten bekritiseren.
ik ben helemaal niet snel met het bekritiseren van elk commercieel product.
maar 50 cent legendarisch noemen is niet alleen voorbarig, het is gewoon dom.
en tracks waarop gezegd wordt 'oordeel niet' bedoel je volgens mij? ik ken er geen.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:51:07 #246
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26230179
Het is spel is bagger, punt. Alleen volgens sommige is daarmee gelijk 50 Cent bagger.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:51:17 #247
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_26230186
quote:

[quote]
Het klopt dat er wat minder tumult is rond Eminem, toch vond ik het persoonlijk nog verbazing wekkend hoe goed Encore verkocht. Terwijl het toch een niet al te best album was. De laatste tijd speelt hij meer een clown karakter, die pop records uitbrengt. Een stilstand sinds 2001/2, al zullen de echte kenners zeggen dat hij toch al geen talent had. Tuurlijk zeg ik dan.
[
die stilstand ben ik met je eens , maar waarom is 50 of Obie dan zo goed ,zoveel verschil (qua productie dan) zit er ook niet zoveel tussen die albums.
quote:
Ze zijn hem niet de grond aan het intrappen , ze geven gewoon hun mening over die muziek , het zelfde als alle 'intellectuele' rappers die jij geen kans geeft om dat je je erbij verveelt
pi_26230214
2Pac
.

50 kan wel leuke plaatje maken .. maar nummers als Candy Shop worden al snel saai ..
En nummers van 2Pac nooit
  donderdag 14 april 2005 @ 19:54:06 #249
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26230255
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:50 schreef jimjim1983 het volgende:

ik ben helemaal niet snel met het bekritiseren van elk commercieel product.
maar 50 cent legendarisch noemen is niet alleen voorbarig, het is gewoon dom.
en tracks waarop gezegd wordt 'oordeel niet' bedoel je volgens mij? ik ken er geen.
Jij was toch ook degene die Ice Ice Baby maar een lachertje vondt? <- Kritiek.
Terwijl ik zeg het is toch een klassieker. En dat zul je maar weinig pop of hip-hop fans horen zeggen. En dit terwijl ze stiekem allemaal in het bezit zijn van "To The Extreme".
pi_26230350
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:51 schreef -Angel- het volgende:
Het is spel is bagger, punt. Alleen volgens sommige is daarmee gelijk 50 Cent bagger.
het spel im niet eens uit dus kan je ook niet zeggen dat het bagger is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')