Homo'squote:Gemeente sluit natuurgebied af wegens vrijende homo's
SINT NICOLAASGA - Het Friese natuurgebied De Uilesprong wordt binnenkort tussen zonsondergang en zonsopgang verboden gebied. Het verbod is ingesteld in verband met overlast door vrijende homo's. Op topdagen telt het terrein wel veertig homo's die er de liefde met elkaar bedrijven. "Wij hebben al van alles geprobeerd, maar niets helpt om ze daar weg te krijgen", zei burgemeester G. Kuiper van de gemeente Skarsterlân donderdag.
Inwoners van vooral Sint Nicolaasga hadden bij de burgemeester hun beklag gedaan. De inwoners van dat Friese dorp willen graag het strandje in het bewuste natuurgebied aan het Tjeukemeer voor recreatie gebruiken. "Maar het is er een bende, ze laten allemaal rotzooi zoals condooms achter", zegt de burgemeester.
De problemen in Skarsterlân spelen al enkele jaren. Langs zowel de snelweg A7 als in natuurgebied De Uilesprong kwamen homo's bijeen. "Rijkswaterstaat heeft toen op ons verzoek de bosjes rond het parkeerterrein langs de snelweg gesnoeid. Maar in een natuurgebied kan je natuurlijk niet alle bebossing snoeien. Het gevolg was dat het parkeerterrein langs de snelweg inderdaad geen problemen meer had, maar alle homo's naar De Uilesprong gingen", aldus Kuiper.
De burgemeester heeft goede hoop dat zijn ingreep helpt. "Het gebied is maar via één weg te bereiken. De politie gaat controleren, dus als er mensen na zonsondergang zijn, kunnen zij de politie nauwelijks ontlopen", aldus Kuiper. Hij hoopt dat de boetes die worden uitgedeeld, minimaal 50 euro bedragen. "Want boetes van bijvoorbeeld 15 euro nemen deze mensen volgens mij op de koop toe", denkt de burgemeester.
Inderdaad. Zo'n soort F1 hotel achtig iets aan de A2, discreet verpakt als Amstel ballenbar.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef clowncloon het volgende:
tijd om een homohotel te beginnen robh, kan je geld verdienen
Friese homo's.quote:
Waarschijnlijk vanwege dezelfde reden dat jij ' *@#(" ' schrijft, Einstein.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom heet dit trouwens "de liefde bedrijven" in politiek correct taalgebruik, en niet gewoon "een wildvreemde in z'n reet *@#("?
Ik weet wel een paar dingen die wel werken hoor. Onzin dat die burgemeester dat zegt.quote:"Wij hebben al van alles geprobeerd, maar niets helpt om ze daar weg te krijgen"
en we hebben iemand die zich aangesproken voeltttquote:Op donderdag 14 april 2005 13:41 schreef DaveHarris het volgende:
Op scherp schieten omdat mensen seks hebben? Ben je wel helemaal lekker?
Zo van : duh!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:50 schreef Salvad0R het volgende:
en we hebben iemand die zich aangesproken voelttt
dat zou ik niet hygienisch verantwoord vindenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef robh het volgende:
[..]
Zo van : duh!
Hoe zou jij het vinden om thuis te komen met een pond hagel in je reet?
Oh ja, het is normaal dat als jij met je kinderen een stukje wilt wandelen dat je naar neukende homo's moet kijken. Niets mis mee wou je zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:59 schreef Shivo het volgende:
Lekker boeiend. Nederland is zo ongelofelijk puriteins. Lijkt de US wel.
Welke idioot neemt zijn kinderen dan ook mee uit wandelen. Alsof die dat leuk vinden. Kinderen.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Oh ja, het is normaal dat als jij met je kinderen een stukje wilt wandelen dat je naar neukende homo's moet kijken. Niets mis mee wou je zeggen.
Wahahahaha, je stelt me helemaal gerust....het is duidelijk wie er wat mankeert.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Welke idioot neemt zijn kinderen dan ook mee uit wandelen. Alsof die dat leuk vinden. Kinderen.
Dat is overdag dus een geldig argument, 's nachts waar het over gaat dus niet. Ik ken geen mensen die diep in de nacht met hun kinderen in een natuurgebied wandelen. Dat de heren het preservatief laten slingeren is natuurlijk wel fout, moet toch niet al te moeilijk zijn om dat in een afvalbak te deponeren, of bij afwezigheid daarvan mee te nemen. Ik kan er dus niet mee zitten dat homo's 's nachts in een park sex hebben, moeten ze helemaal zelf weten, maar het moet gewoon geen overlast geven.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Oh ja, het is normaal dat als jij met je kinderen een stukje wilt wandelen dat je naar neukende homo's moet kijken. Niets mis mee wou je zeggen.
Eh, ik gok dat het gros vreemdgangende huisvadertjes zijn hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, dat krijg je als homo's maar "normaal" gevonden moeten worden....
Je hebt helemaal gelijk. Tussen zonsondergang en opgang heeft geen normaal mens daar wat te zoeken. Dus sluiten die hap. Als die sloebers zo graag willen neuken nemen ze maar een motel ofzo. Laat de natuur de natuur....vooral 's nachts. Misschien dat het dan nog wat wordt als natuurgebied.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:19 schreef speedfreak1 het volgende:
Dat is overdag dus een geldig argument, 's nachts waar het over gaat dus niet. Ik ken geen mensen die diep in de nacht met hun kinderen in een natuurgebied wandelen. Dat de heren het preservatief laten slingeren is natuurlijk wel fout, moet toch niet al te moeilijk zijn om dat in een afvalbak te deponeren, of bij afwezigheid daarvan mee te nemen. Ik kan er dus niet mee zitten dat homo's 's nachts in een park sex hebben, moeten ze helemaal zelf weten, maar het moet gewoon geen overlast geven.
Ze weten zelfs hoeveel mensen er in overtreding zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:10 schreef robh het volgende:
Op topdagen telt het terrein wel veertig homo's die er de liefde met elkaar bedrijven. "Wij hebben al van alles geprobeerd, maar niets helpt om ze daar weg te krijgen", zei burgemeester G. Kuiper van de gemeente Skarsterlân donderdag.
Toen maakten ze in Friesland nog geen onderscheid tussen homo's en hetero's. In zo'n Fries dorp neukte gewoon iedereen met elkaar.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:03 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Vroeger hoorde je nooit wat over Friese Homo's. Geert Dales-effekt??
Of je gaat met je kids eikeltjes zoeken en komt thuis met een tas vol bruine volle condooms voor op de herfsttafel van de school alwaar je kind bezig was met het thema *natuur* .quote:Op donderdag 14 april 2005 14:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Frieslandquote:Op donderdag 14 april 2005 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
Waar is SCH wanneer je hem echt nodig hebt?![]()
Friese hetero huisvaders met een sexueel dubbelleven bedoel je zeker...quote:
Ik lees in het bericht dat het probleem voor anderen eruit bestaat dat men gebruikte condooms laat slingeren enzo, ik lees nergens zoals jij lijkt te suggereren dat mannen daar overdag sex met elkander hebben midden op de wandelpaden en kinderspeelplaatsen enzo, wellicht dat je eigen fantasie enigzins op hol is geslagen bij de woordjes 'homo's', 'sex' en 'openbaar'?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Ja, stel je voor als je om half 1 's nachts in een geile dronken bui je zojuist uit een gezellig feestcafé geplukte Anita ff lekker wil kuttebonken in het bos en dan zie je opeens 2 mannen snel met elkaar de struiken induiken, schande!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:20 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
gatver, kom je van die vieze kontebonkers tegen als je gewoon rustig in het park bent
En vervolgens weer een meute weduwes erbij en kinderen die zonder vader achterblijven...quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:19 schreef Steijn het volgende:
Van het flatgebouw er mee, met het hoofd naar beneden.![]()
Wat denk je van een klein kind dat in een onbewaakt moment een vol condoom in de mond propt en er op gaat zitten kauwen....quote:Op donderdag 14 april 2005 17:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of je gaat met je kids eikeltjes zoeken en komt thuis met een tas vol bruine volle condooms voor op de herfsttafel van de school alwaar je kind bezig was met het thema *natuur* .
vnml tussen zonsondergang en zonsopgang....dus ook overdag...en kinderen staan erom bekend om zich met veel plezier door struikgewas e.d. te wurmen in hun spel. Dus nix op hol geslagen fantasie.quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:05 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ik lees in het bericht dat het probleem voor anderen eruit bestaat dat men gebruikte condooms laat slingeren enzo, ik lees nergens zoals jij lijkt te suggereren dat mannen daar overdag sex met elkander hebben midden op de wandelpaden en kinderspeelplaatsen enzo, wellicht dat je eigen fantasie enigzins op hol is geslagen bij de woordjes 'homo's', 'sex' en 'openbaar'?
Ik lees dat de sex zich vrnl voordoet tussen zonsondergang en zonsopgang, je moet dan echt wel met je kinderen op pad gaan met een zaklantaarn op zak en van de gebaande paden afgaan en je koters dan opdragen de dichte struiken af te struinen met hun zaklantaarn erop gericht wil je überhaupt iets te zien krijgen, lijkt me...
En als ze dan wat te zien zouden krijgen dan is het waarschijnlijk de pappie van hun beste vriendje die zich laat nemen door de echtgenoot van mama's collegaatje uit de kapsalon...
enquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:27 schreef MasterPeace het volgende:
En vervolgens weer een meute weduwes erbij en kinderen die zonder vader achterblijven...
enquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:05 schreef MasterPeace het volgende:
En als ze dan wat te zien zouden krijgen dan is het waarschijnlijk de pappie van hun beste vriendje die zich laat nemen door de echtgenoot van mama's collegaatje uit de kapsalon...
Probeer je hier iets te zeggen MasterPeace?quote:Friese hetero huisvaders met een sexueel dubbelleven bedoel je zeker...
Dat vrnl is een zegswijze van mij hoor, dat staat niet in het bericht...quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:51 schreef wonko het volgende:
[..]
vnml tussen zonsondergang en zonsopgang....dus ook overdag...en kinderen staan erom bekend om zich met veel plezier door struikgewas e.d. te wurmen in hun spel. Dus nix op hol geslagen fantasie.
Tuurlijk...je eigen ouders of een stelletje homo's in de vrije natuur. Is geen vergelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:46 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Dat vrnl is een zegswijze van mij hoor, dat staat niet in het bericht...
Maar stel dat een kind per ongeluk 's een keer een neukend mannenstel (he/ho/bi) waarneemt, so what? zolang ze niet achter dat kind aangaan en het dwingen met ze mee te doen lijkt me weinig aan de hand, thuis zullen ze ook wel 's per ongeluk op hun neukende ouders stuiten (of werkelijk traumatische dingen zien, zoals paps en mams die mekaar verrot schelden en schoppen en dan heb ik het nog niet over wat ze dagelijks op tv krijgen te zien), schreeuw je dan ook moord en brand van "als die ouders zo graag met elkaar wille neuke dan motte ze voortaan maar naar een motel toe gaan, maar niet in huis waar de kinders aanwezig zijn!"???
Nou ik zou me eigen ouders anders niet hebben willen zien neuken met mekaar hoor, dat is wel het laatste wat ik had/zou willen zien, terwijl ik er als kind geen probleem mee zou hebben gehad om 2 leuk uitziende jongemannen met mekaar stiekem gade te hebben geslagen, dan zou ik als klein kind tenminste geweten hebben dat er nog andere mogelijkheden waren dan wat al die (schijnbare) hetero's om je heen in het dagelijks leven en al die heteropropaganda die je op tv zag voorwendden, zou er iig geen trauma aan over gehouden hebben zoals jij dat blijkbaar van kinderen verwacht dat ze zouden krijgen ná het waarnemen van zoiets, weet je trouwens niet heel zeker of je in feite gewoon niet je eigen walging, afkeer, haat, schaamte en taboetjes omtrent homosexualiteit op kinderen projecteert? Lijkt me voor types als jou ook heel confronterend, genânt en ingewikkeld om aan je koters uit te leggen dat dergelijke mannen die in bossen/parken sex met mekaar hebben, vaak ook net zoals pappie getrouwd zijn met een vrouw en zelf kinderen hebben en ze vervolgens uit te leggen waarom die mannen angstvallig in het geniep sex met andere mannen hebben, en waarom ze dat juist anoniem doen op zo'n plek en blijkbaar geen man thuis kunnen ontvangen enz. je zou je kind dan eens moeten uitleggen dat door een maatschappij waarin het stikt van de mensen zoals jij dergelijke mannen zich gedwongen voelen in de kast te blijven, een schijnleven te leiden en hun vrouw te besodemieteren, en misschien erger nog voor jou, je kind zou eens kunnen concluderen dat als andere getrouwde mannen met kinderen daar in het geniep komen, ome Sjaak of opa of (godbetert) pappa zélf dan ook net zo goed op dergelijke plekken zou kúnnen komen, stel je voor dat ie dát van jou of je familie gaat denken zég!quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:34 schreef wonko het volgende:
[..]
Tuurlijk...je eigen ouders of een stelletje homo's in de vrije natuur. Is geen vergelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |