Nou en, da´s toch mooi manquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Thomas B. het volgende:
Opzich wel ziek, want ze willen de oversteek vanuit de Roompot naar de estuary van de Thames in 1 keer doenHeb die reis zelf ook een paar keer gemaakt, maar echt niet in 1 keer... ga al dood de gedachte
morra, pean, voor laser iig de grote zeilscholen. Wij hebben het jammer genoeg niet bij de twirrequote:Op maandag 4 juli 2005 20:54 schreef Tique het volgende:
Iemand toevallig tips voor zeilscholen voor mensen van 19 ?
Wil laser zeilen.
NED 6542 DE LEYSTAR Waarschip 900*1.55quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef Jornjur het volgende:
Ff wat foto's van onze boot gepost aangezien het toch rustig is!
Foto's zijn genomen op de westeinderplassen
pff die dag dat die laatste foto genomen is was het zo f*cking zonnig lekker zwaar verbrand
Mja ik ken datquote:Op maandag 4 juli 2005 22:13 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Nou en, da´s toch mooi manLekker een nachtje doorzetten, bij voorkeur met een lopend windje en een mooie sterrenhemel
Nachtzeilen kan heel mooi zijn hoor (Ook minder mooi-maar da´s net hoe je het weer hebt)
Zolang je iemand vind om je naar boven te draaien... En zorg ervoor dat er geen golven zijn.. Laatste keer dat ik boven zat kwam er iemand wat te hard langs, die deining voel je best bovenin hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:10 schreef Tique het volgende:
Dat is wel een toffe foto! Leuk idee!
Dat ga ik ook een keertje doen bij onze boot!
Je ziet niet veel, behalve wat andere lichtjes, da´s waar... Maar ofwel je slaapt, ofwel je let op, dus dat valt best mee. (Tot nu toe maar twee windstille nachten op zee meegemaakt, en da´s best saai ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Mja ik ken dat
Je ziet geen fuck en je bent stront misselijk (ik dan)... en dan verveel je je nog 's de tyfus ook
Nee dank je
Ik heb zelf Teva's, van die nike air-jezus-sandalen. Zitten erg comfortabel, en je kunt er alles mee!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef Airelle het volgende:
Ik wil nieuwe waterschoenen kopen.
Heeft een van jullie een idee over welk merk goed is enzo?.
Grappig! ik ben ook een aantal keer bij pean op zeilkamp geweest, mooi was die tijdquote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef poiuy het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is ergens lasers, of laser 2 te huren iin Nederland..?
Heb al 3 jaar niet meer in een zwaardbootje gezeild en heb niet voor niets 3 CWO's gehaald bij Pean..
wow! gefeli!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |