quote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef mistraldk het volgende:
Zeilen is een van de mooiste dingen die er zijn!
Zozo, een hele vloot..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:37 schreef WaVe het volgende:
Check.
Mijn "vloot" bestaat uit bootjes van mijn zeilvereniging, kleine kajuitjachtjes
idd, was met mij en mijn boot. Bij afmeren flikkerde Bartje alleen in het water omdat ie zo dronken/aangeschoten wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:04 schreef xellisx het volgende:
Ik weet weer wie je bent! Wat grappig om je op deze manier weer tegen te komen. Volgens mij was dat met jou dat we de midden in de nacht de boot hadden gepakt en gingen zwemmen midden op het meer? De afloop was minder denderend, maar de avond was gezellig !
Succes met je examen!
Zeker weten dat het okey is!! Morgen, of zometeen, in ieder geval zaterdag weer de hele dag zeilen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:07 schreef Pool het volgende:
Zeilen is okey. Zondag weer een dagje het water op.
Ik ben net terug van een heerlijk weekend zeilen op de Kaag! Was ook echt fucking lekker weer!quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeker weten dat het okey is!! Morgen, of zometeen, in ieder geval zaterdag weer de hele dag zeilen...
Ook net terug van een dagje Maasplassen. Ik ben knalrood, maar het was echt leuk. Een rif hebben we niet hoeven leggen (quote:Op zondag 24 april 2005 19:55 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een heerlijk weekend zeilen op de Kaag! Was ook echt fucking lekker weer!![]()
Zeker, heb lekker in de zon gelegen zaterdag op de Wijde aaquote:Op zondag 24 april 2005 19:55 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een heerlijk weekend zeilen op de Kaag! Was ook echt fucking lekker weer!![]()
Natuurlijk, heb ik afgelopen zondag ook gedaanquote:Op zondag 24 april 2005 21:19 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb met mn pa onze boot in de antifouling gezet van het weekend... telt dat ook
Zat 4 dagen later nog onder die rooie troepquote:Op donderdag 28 april 2005 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb ik afgelopen zondag ook gedaan![]()
Bavaria 38 is een mooi schipquote:Op donderdag 28 april 2005 18:18 schreef Tique het volgende:
Ik zal me ook maar even aanmelden dan
Ik heb een jaartje in een valk gezeild. Daarna een jaartje in een laser.
Op vakantie heel vaak met cats gezeild.
Mijn ouders hebben nu een bavaria 38, ik vind het wel een mooie boot, kan ook pittig snel varen.
Toch gaat mijn voorkeur uit naar de laser. Als mensen toevallig een lasertje te koop zien staan..mail me maar ff. (moet wel in NH zijn, tique3 [at] gmail punt com)
Hmmz, ik deed dat de tweede week van maart, met rondom de boot nog een flinke partij sneeuw. Je kunt best antifoulingen als het vriestquote:Op zondag 24 april 2005 21:19 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb met mn pa onze boot in de antifouling gezet van het weekend... telt dat ook
Dat moet ik ook hebben, mijn antifouling koste 130 euro voor 2,5 liter.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef Thomas B. het volgende:
Victoire! Prachtige schepen... met een koopmanskontje
Dat antifoulingen als het vriest zit er niet echt in bij ons... zo fanatiek is mn pa nou ook weer niet
Hij had trouwens wel goeie antifouling nu. Eerst kocht ie het gewoon in een watersportzaak waar je 50 euro voor een klein klotenpotje betaalt... nu heeft ie spul dat ook op van die enorme schepen gebruikt wordt op scheepswerven enzo, van dat industriele spul. Is 8 keer zo goedkoop en 8 keer zo goed
Dat koopmanskontje was nou net één van de reden dat we geen 36ft koopmans oid hebben gekocht. Het vreet zich vast in het water boven gem. een knoop of 7. Bovendien betekent het weinig ruimte achterin. Dat vonden we bij de Spirit beter. Je ziet trouwens dat Junior al bredere konten tekent dan z´n vader, getuige de 1122 of een Sentijn 1133.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef Thomas B. het volgende:
Victoire! Prachtige schepen... met een koopmanskontje
Er is een mailtje onderweg!...Maar vele kennen het bootje niet dus hierbij effe foto´tjequote:Op donderdag 28 april 2005 20:13 schreef Tique het volgende:
Mr Letterman. Heeft u dan ook nog wat informatie over uw lasertje??
mail: tique3 [at] gmail dot com
Mijn pa werkt voor een bedrijf dat scheepsmotoren verkoopt voor binnenvaartsschepen. Daardoor komt ie best vaak op op scheepswerven en daar heeft ie een keer een groot vat gekocht volgens mij. Kan nog wel 's precies vragen voor je.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet ik ook hebben, mijn antifouling koste 130 euro voor 2,5 liter.
Gelukkig hoef ik dat niet zelf te betalen...
Hoe kan ik aan dat spul komen?
Als je wel een beetje ervaring hebt is het leuk om in een Splash te varen. Klein, veelzijdig bootje, kan je alle kanten mee op. Net als een laser een beetje.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
Nee maar ik zou er wel heel graag 1 worden
ga waarschijnlijk in de zomer een cursus doen - maar heb geen boot.
Dus dan kan ik het wel na de zomer maar.. Misschien 1 huren dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |