Misschien een stukje varkensdarm!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een briljant idee. Misschien moet er iemand eens iets gaan ontwikkelen wat je om een geslacht kan doen zodat daar het zaad inloopt. Dan word je niet meer zwanger van neuken. En het is ook goed tegen soa's!
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een briljant idee. Misschien moet er iemand eens iets gaan ontwikkelen wat je om een geslacht kan doen zodat daar het zaad inloopt. Dan word je niet meer zwanger van neuken. En het is ook goed tegen soa's!
Had (wijlen) de paus dat niet verboden, trouwens?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Had die oude snoeperd ook al zoiets bedacht?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:43 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Had (wijlen) de paus dat niet verboden, trouwens?![]()
Waarom denk je dat die mijter altijd zo mooi stijf op zijn kop bleef plakken?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Had die oude snoeperd ook al zoiets bedacht?
Kut!
duh!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:03 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
Ik wil niet weten waar je aan dacht toen je daarmee begon.
Goed punt!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:14 schreef DrMarten het volgende:
Nieuwe kandidaat voor de Darwin-award?
Jij kunt helemaal niet weten of rukken lekker voelt johquote:Op donderdag 14 april 2005 13:26 schreef erodome het volgende:
Tja kan me er wel wat bij voorstellen, latex voelt gewoon erg goed, maar als je slim bent doe je die handschoen gewoon aan(aan je hand he) en ruk je zo, beetje glijmiddel erbij en ik garandeer je dat dat erg prettig voelt...
Niet overdrijven jongenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef Habbo het volgende:
Ik ben 15 en heb me slappe penis in de duimpink
van een tandartshandschoen gedaan
Das toch niet hetzelfdequote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef erodome het volgende:
Ik kan wel weten hoe iemand reageert als je dat doet en het effect is leuk
En de energie voelt goed...
Mierenneukertquote:
altijd lente in de ogen van de tandarts assistentequote:Op donderdag 14 april 2005 12:44 schreef nossio het volgende:
altijd lente bij de tandarts assistente
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:05 schreef Bupatih het volgende:
Zat de hand van de tandartsassistente er nog in?
Die heeft het bij mijn weten nooit expliciet over latex handschoenen gehad.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:43 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Had (wijlen) de paus dat niet verboden, trouwens?![]()
geeft ook altijd zo een troep bij het uitscheuren!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:12 schreef erodome het volgende:
Ok ok, dat is het betere werk, mieren lijken me zo krap, maar goed, zeker weten doe ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |