Dat vind ik aardig van je MMquote:Op donderdag 14 april 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ik vond dat geen penalty hoor. En dat wil wat zeggen...
Ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we het over dezelfde scheids die Diarra tot twee keer toe de hand boven het hoofd hield en dus liet staan?
Ja idd dat valt me ook zwaar tegen, hij had ook rustig rood kunnen trekken, ze waren gewoon niet goed genoeg... klaar... en weer doorgaan.. maar nee ze zijn in hun ego aangetast... eikels.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel.
Het is ze zwaar gevallen daar in Lyon. Bah bah.
huhquote:Op donderdag 14 april 2005 18:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik ergens nog wat over heb.
Beetje kansloos, denk je niet?
Een tweede gele kaart voor Diarra had de wedstrijd ook om kunnen gooien.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:07 schreef ASroma het volgende:
lijkt me logisch dat ze van PSV kant even bij de scheidsrechter geweest zijn om te bedanken dat ie geen penalty gaf voor die schwalbe van Nilmar, dat had de wedstrijd op een dubieuze wijze waarschijnlijk beeindigd.
Heeft de arbitrage ons dan zo enorm bevoordeeld in deze jaargang? Ik kan me niet herinneren dat we stapels strafschoppen en rode kaarten meekregen eigenlijk en dat buitenspeldoelpunten worden goedgekeurd. Als dat gebeurt, dan kan je pas spreken van arbitrage die meezit imo.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:18 schreef BramK het volgende:
kan verstaan dat ze zich bekocht voelen, zuivere penalty niet gekregen id verlengingen. Knap van psv dat ze zo ver geraakt zijn, maar de eerleikheid gebied wel te zeggen dat ze qua loting serieus geluk gehad hebben in deze CL, en over de arbitrage konden ze ook zeker niet klagen. Maar toch, je moet nog steeds weten te winnen natuurlijk. maar id 1/2 finales is hun geluk wel op![]()
id 1/2 finale is het logisch dat je zulke ploegen loot hé ... als je een beetje eerlijk bent geef je toe dat psv id makkelijkste poule zat, en dat ze met monaco waarsch ook wel de minste ploeg lootten. Monaco kan je trouwens niet vergelijken met de ploeg die de finale speelde vorig seizoen, is compleet nieuwe ploeg. En Lyon, ok sterke ploeg, maar niet vh kaliber Milan,Juve,Chelsea,Barca,ManU,Real, .... Dus ik vind toch dat PSV met z'n loting heel wat meeval heeft gekend. Is geen verwijt hé, maar is wel een vaststelling. Dat neemt niet weg dat ze id 1/2 finale zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft de arbitrage ons dan zo enorm bevoordeeld in deze jaargang? Ik kan me niet herinneren dat we stapels strafschoppen en rode kaarten meekregen eigenlijk en dat buitenspeldoelpunten worden goedgekeurd. Als dat gebeurt, dan kan je pas spreken van arbitrage die meezit imo.
En wat het meezitten van de loting betreft... Monaco was vorig jaar verliezend finalist en werd fluitend winnaar van zijn pool, Lyon is al 3 jaar op rij kampioen van Frankijk en wordt dat dit jaar weer en we loten in de halve finale tegen een zeer sterk AC Milan, wat een mazzelpikken zijn we toch...
Verbaas ik me nog steeds over. Bij dat eerste incident met Van Bommel speelt Diarra gewoon de bal, zonder een gestrekt been. Ok, hij komt wat wild in, maar dat is ook alles. Die tweede overtreding (volgens mij op Park), daar kon hij niks aan doen omdat hij uitgleed.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we het over dezelfde scheids die Diarra tot twee keer toe de hand boven het hoofd hield en dus liet staan?
Wat een slechte verliezers die Fransen zegquote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef kavorka het volgende:
Lyon klaagt hardop over dubieuze arbiter
ik heb het misschoen over hte hoofd gezien, kan makkelijk gebeuren dankzij de vele topicsquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verbaas ik me nog steeds over. Bij dat eerste incident met Van Bommel speelt Diarra gewoon de bal, zonder een gestrekt been. Ok, hij komt wat wild in, maar dat is ook alles. Die tweede overtreding (volgens mij op Park), daar kon hij niks aan doen omdat hij uitgleed.
Dan nog even over de 'penalty'. Als er op het middenveld een overtreding wordt uitgelokt door tegen de tegenstander aan te lopen is het geen probleem, maar owee als het in het strafschopgebied gebeurt. Gomes speelt de bal niet, maar raakt wel Nilmar ...
Ja hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik heb het misschoen over hte hoofd gezien, kan makkelijk gebeuren dankzij de vele topics
Maareh, ben jij wel een klein beetje positief geweest over PSV?
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij had hem gewoon naar achter kunnen koppen, maar dat doet er allemaal niet meer toe. Geweldige prestatie van PSV. Over 2 wedstrijden ontliepen beide teams elkaar bijna niks, dus uiteindelijk wint de gelukigste.
Felicitaties aan de PSV-ers hier.
Per ongeluk een bal tegenhouden op de doellijn betekent ook rood en ook een strafschop, dus als je iemand lomp onderuit haalt omdat je uitglijdt moet je gewoon op geel komen staan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verbaas ik me nog steeds over. Bij dat eerste incident met Van Bommel speelt Diarra gewoon de bal, zonder een gestrekt been. Ok, hij komt wat wild in, maar dat is ook alles. Die tweede overtreding (volgens mij op Park), daar kon hij niks aan doen omdat hij uitgleed.
Dan nog even over de 'penalty'. Als er op het middenveld een overtreding wordt uitgelokt door tegen de tegenstander aan te lopen is het geen probleem, maar owee als het in het strafschopgebied gebeurt. Gomes speelt de bal niet, maar raakt wel Nilmar ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |