Vitalis, Remi en die klote-aap...quote:Op donderdag 14 april 2005 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja jij dus!
En hoe heten die kuthonden?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vitalis, Remi en die klote-aap...
Joekel 1, joekel 2 en joekel 3....quote:Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
En hoe heten die kuthonden?
Preciesquote:Op donderdag 14 april 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Joekčl 1, joekčl 2 en joekčl 3....
[Seth-Gaaikema-mode] Ja, ze is nog flink bij de tijd. [/Seth-Gaaikema-mode]quote:Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef Treinhomo het volgende:
Da's wel een machtig fucking big-ass horloge...
Oh; gaan we uit dit vaatje tappen ?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[Seth-Gaaikema-mode] Ja, ze is nog flink bij de tijd. [/Seth-Gaaikema-mode]
Doet-ie dat dan ?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad het plaatje nou maar gewoon, anders smeert fotoloog ons weer een zooi notes aan.
Er zijn geen oudere tangen te vinden dan dezequote:Op donderdag 14 april 2005 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
Weet ik veel wie die ouwe tang is...
Wat betekent dat, 'een zooi notes'?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
.... anders smeert fotoloog ons weer een zooi notes aan.
Goudvissen moeten heel vroeg gevoerd en uitgelaten wordenquote:
Dat weet jij bestquote:Wat betekent dat, 'een zooi notes'?![]()
Ehh nee, echt niet. Moet ik me nu weer schamen?quote:
Als je je als user misdraagt dan krijg je, achter de schermen, een 'note' van een moderator. Als je teveel notes hebt word je geband.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Ehh nee, echt niet. Moet ik me nu weer schamen?![]()
Ik word nu wel heel nieuwsgierig.
O? Wist ik niet. En kun je de 'stand' ook ergens bekijken?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je je als user misdraagt dan krijg je, achter de schermen, een 'note' van een moderator. Als je teveel notes hebt word je geband.
Nee dat kunnen de modjes alleen maar. Ze mogen er zelfs niets over zeggen tegen users.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:42 schreef pyl het volgende:
[..]
O? Wist ik niet. En kun je de 'stand' ook ergens bekijken?
Je hebt het niet van mijquote:Belangrijker nog: flikt foto dat? Lijkt me niet.
De teller loopt doorquote:Zeker niet na slowchat - anders waren wij allen toch al lang gebanned?![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef Treinhomo het volgende:
Da's wel een machtig fucking big-ass horloge...
Een moderatorquote:Op donderdag 14 april 2005 09:49 schreef Oblivion het volgende:
Geef eens een hint? Diegene die het plaatje gepost heeft dus.![]()
Moet dat niet 'mevrouw pos' of mejuffrouw pos' zijn, eigelijk (in het licht van de moderator die meeleest)?quote:
Nee, alleen bij de buren worden incorrecte aanspreekvormen meegewogen in relatie tot de notesquote:Op donderdag 14 april 2005 09:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Moet dat niet 'mevrouw pos' of mejuffrouw pos' zijn, eigelijk (in het licht van de moderator die meeleest)?![]()
En je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 april 2005 10:02 schreef pyl het volgende:
Ik wil m'n notes zien
Neuh, ik ben heel braafquote:On topic: ben jij weleens gebanned, Scrut?
Jawelquote:Op donderdag 14 april 2005 10:11 schreef Gellius het volgende:
Dit is Hendrikje van Andel-Schippers. Zij eet dagelijks haring.
Neehee, die kan ik alleen maar doen...quote:
Heb jij een gouden tand? Ben je dan toch een negerin?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neehee, die kan ik alleen maar doen...![]()
Wij houden hier niet van slowchat. Daar hebben we een broertje dood aan.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:17 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie opeens dat er helemaal geen slowchat-topic is in C&H...![]()
Daar is onlangs wel een poging toe ondernomen meen ik. 4 posts in één week of zo, doorslaand succesquote:Op donderdag 14 april 2005 10:17 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ik zie opeens dat er helemaal geen slowchat-topic is in C&H...![]()
Raar eigenlijk...
Ik heb een gouden kies, ja...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij een gouden tand? Ben je dan toch een negerin?
Oh, nou euhm dan ja, waar komen deze posts allemaal vandaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar is onlangs wel een poging toe ondernomen meen ik. 4 posts in één week of zo, doorslaand succes![]()
Sttt...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:25 schreef Z het volgende:
Dit is toch een vermomd slowchat topic, net als BTDT in TTK?!?!
als je naar afbeeldingen google-t met mijn username vind je ook een plaatje van jouw kerstbol op pagina 4quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb een gouden kies, ja...![]()
En ik kan notes zien...![]()
![]()
Yep in Blade Runner, vind ik een van zijn beste films.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |