Vitalis, Remi en die klote-aap...quote:Op donderdag 14 april 2005 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja jij dus!
En hoe heten die kuthonden?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vitalis, Remi en die klote-aap...
Joekel 1, joekel 2 en joekel 3....quote:Op donderdag 14 april 2005 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
En hoe heten die kuthonden?
Preciesquote:Op donderdag 14 april 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Joekčl 1, joekčl 2 en joekčl 3....
[Seth-Gaaikema-mode] Ja, ze is nog flink bij de tijd. [/Seth-Gaaikema-mode]quote:Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef Treinhomo het volgende:
Da's wel een machtig fucking big-ass horloge...
Oh; gaan we uit dit vaatje tappen ?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[Seth-Gaaikema-mode] Ja, ze is nog flink bij de tijd. [/Seth-Gaaikema-mode]
Doet-ie dat dan ?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad het plaatje nou maar gewoon, anders smeert fotoloog ons weer een zooi notes aan.
Er zijn geen oudere tangen te vinden dan dezequote:Op donderdag 14 april 2005 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
Weet ik veel wie die ouwe tang is...
Wat betekent dat, 'een zooi notes'?quote:Op donderdag 14 april 2005 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
.... anders smeert fotoloog ons weer een zooi notes aan.
Goudvissen moeten heel vroeg gevoerd en uitgelaten wordenquote:
Dat weet jij bestquote:Wat betekent dat, 'een zooi notes'?![]()
Ehh nee, echt niet. Moet ik me nu weer schamen?quote:
Als je je als user misdraagt dan krijg je, achter de schermen, een 'note' van een moderator. Als je teveel notes hebt word je geband.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Ehh nee, echt niet. Moet ik me nu weer schamen?![]()
Ik word nu wel heel nieuwsgierig.
O? Wist ik niet. En kun je de 'stand' ook ergens bekijken?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je je als user misdraagt dan krijg je, achter de schermen, een 'note' van een moderator. Als je teveel notes hebt word je geband.
Nee dat kunnen de modjes alleen maar. Ze mogen er zelfs niets over zeggen tegen users.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:42 schreef pyl het volgende:
[..]
O? Wist ik niet. En kun je de 'stand' ook ergens bekijken?
Je hebt het niet van mijquote:Belangrijker nog: flikt foto dat? Lijkt me niet.
De teller loopt doorquote:Zeker niet na slowchat - anders waren wij allen toch al lang gebanned?![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:00 schreef Treinhomo het volgende:
Da's wel een machtig fucking big-ass horloge...
Een moderatorquote:Op donderdag 14 april 2005 09:49 schreef Oblivion het volgende:
Geef eens een hint? Diegene die het plaatje gepost heeft dus.![]()
Moet dat niet 'mevrouw pos' of mejuffrouw pos' zijn, eigelijk (in het licht van de moderator die meeleest)?quote:
Nee, alleen bij de buren worden incorrecte aanspreekvormen meegewogen in relatie tot de notesquote:Op donderdag 14 april 2005 09:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Moet dat niet 'mevrouw pos' of mejuffrouw pos' zijn, eigelijk (in het licht van de moderator die meeleest)?![]()
En je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 april 2005 10:02 schreef pyl het volgende:
Ik wil m'n notes zien
Neuh, ik ben heel braafquote:On topic: ben jij weleens gebanned, Scrut?
Jawelquote:Op donderdag 14 april 2005 10:11 schreef Gellius het volgende:
Dit is Hendrikje van Andel-Schippers. Zij eet dagelijks haring.
Neehee, die kan ik alleen maar doen...quote:
Heb jij een gouden tand? Ben je dan toch een negerin?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Neehee, die kan ik alleen maar doen...![]()
Wij houden hier niet van slowchat. Daar hebben we een broertje dood aan.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:17 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie opeens dat er helemaal geen slowchat-topic is in C&H...![]()
Daar is onlangs wel een poging toe ondernomen meen ik. 4 posts in één week of zo, doorslaand succesquote:Op donderdag 14 april 2005 10:17 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ik zie opeens dat er helemaal geen slowchat-topic is in C&H...![]()
Raar eigenlijk...
Ik heb een gouden kies, ja...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij een gouden tand? Ben je dan toch een negerin?
Oh, nou euhm dan ja, waar komen deze posts allemaal vandaan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar is onlangs wel een poging toe ondernomen meen ik. 4 posts in één week of zo, doorslaand succes![]()
Sttt...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:25 schreef Z het volgende:
Dit is toch een vermomd slowchat topic, net als BTDT in TTK?!?!
als je naar afbeeldingen google-t met mijn username vind je ook een plaatje van jouw kerstbol op pagina 4quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb een gouden kies, ja...![]()
En ik kan notes zien...![]()
![]()
Yep in Blade Runner, vind ik een van zijn beste films.quote:
Sportcoach ja. Belg nee.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Een sport-coach. Een Belg?
Inderdaad. Goede coach.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:53 schreef Z het volgende:
Karel Brückner
Inderdaad is dat ook een Braziliaan en zijn beide bondscoach van Brazilië geweest maar deze meneer is nu de coach van Portugal en Luxemburgo is de coach van Real Madrid.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:05 schreef Z het volgende:
Braziliaanse coach, weet ook niet meer hoe hij heet ... Luxemburgo ofzo?
Correct!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:50 schreef Gellius het volgende:
Chevy Chase.
Ikke wel; één hele keer...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:02 schreef pyl het volgende:
On topic: ben jij weleens gebanned ?
Ja 6 uur beginnen en soms om 8 uur.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:50 schreef pyl het volgende:
Tjemig pos, om vijf uur????
Koeien melken?
[..]
Is wel het eerste wat ik doe als ik op mn werk benquote:Op donderdag 14 april 2005 09:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goudvissen moeten heel vroeg gevoerd en uitgelaten worden
[..]
Plannen? Als werkwoord?quote:
Geen angst tonen; dat ruiken ze namelijk...quote:Op donderdag 14 april 2005 12:57 schreef pyl het volgende:
Ik ben nog steeds enigszins geschokt door dat notes- en banverhaal....
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Plannen? Als werkwoord?
Btw: hoi pos!![]()
Ik ben nog steeds enigszins geschokt door dat notes- en banverhaal....
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:01 schreef Treinhomo het volgende:
Geen angst tonen; dat ruiken ze namelijk...
Dat weet ik niet, maar daar gaat het me ook niet om. Het is het idee dat we in de gaten worden gehouden....en dat 'anderen' over ons oordelen....zonder dat we daar enige invloed op hebben....1984 enzo....quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef pos het volgende:
ach pyl jij hebt toch geen notes achter je naam staan.
Ik wel ja!quote:..ehh was het niet streng en rechtvaardig?
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:01 schreef Treinhomo het volgende:
Geen angst tonen; dat ruiken ze namelijk...
Yvonne heeft een zwak voor je heb ik gehoordquote:Op donderdag 14 april 2005 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
Driekwart jaar terug had ik bij een (kut)user in z'n fotoboek gezet dat-ie van mij aan 't gas mocht. Die opmerking is weggehaald, maar 'k heb er verder geen ban voor gekregen...
Heb je nog een hint?quote:Op donderdag 14 april 2005 13:33 schreef Gellius het volgende:
In de richting van jouw vorige post moeten we denken, pyl.
Nee, het is een Engelse actrice.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef Gellius het volgende:
Nee, het is een Engelse actrice.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal idd wel iets met Big Brother te maken hebben dan
Nou, je bent er bijna. Ik ga je niet helpen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef pyl het volgende:
Speelde in 1984? Ken d'r niet bij naam....
Dan is het verder wachten op mr-anonimous, onze filmkenner (ofschoon 1984 wel buiten zijn belangstellingsveld zal liggen, vrees ik....)quote:Op donderdag 14 april 2005 13:55 schreef Gellius het volgende:
Nou, je bent er bijna. Ik ga je niet helpen hoor..
1984, the killer-ninja's return zou waarschijnlijk beter bij hem passenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:57 schreef pyl het volgende:
(ofschoon 1984 wel buiten zijn belangstellingsveld zal liggen, vrees ik....)![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
1984, the killer-ninja's return zou waarschijnlijk beter bij hem passen
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:00 schreef pyl het volgende:
1984 niet gezien, Oblivion? John Hurt en Richard Burton, die weet ik me nog wel te herinneren....
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Gellius het volgende:
Geen idee, pyl. Suzanna Hamilton?
Lijkt me sterk dat ze überhaupt weet wie ik ben...Ben niet zo heel erg incrowd...quote:Op donderdag 14 april 2005 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Yvonne heeft een zwak voor je heb ik gehoord
Ik kende jou al van naam voordat ik ooit een post van je had gezien op fok.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze überhaupt weet wie ik ben...Ben niet zo heel erg incrowd...
Note erbij voor pyl...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:30 schreef pyl het volgende:
Photobucket weigert dienst; nu moeten we wel chatten.
![]()
Nope.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:43 schreef Treinhomo het volgende:
Daniel Sahuleka ?
Note gezet...quote:
Wie 's de lul ?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef fotoloog het volgende:
Note gezet...
Pylquote:
Bah, bah en nog 'ns hartgrondig bah!!!quote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef fotoloog het volgende:
Note gezet...
En terecht !quote:Op donderdag 14 april 2005 18:56 schreef fotoloog het volgende:
Pyl
Yep.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:10 schreef Berkery het volgende:
Oh hem, zag ik van de week nog in een docu over Michael Jackson
Smokey Robinson
34 maar kan ook minder maar dan moet je wel bijbetalenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef Treinhomo het volgende:
Hoeveel notes moet je eigenlijk hebben voor het espresso-apparaat ?
5quote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef Treinhomo het volgende:
Hoeveel notes moet je eigenlijk hebben voor het espresso-apparaat ?
Da's op zich niet eens zoveel voor zo'n handig en prachtig vormgegeven klein-note...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef pos het volgende:
34 maar kan ook minder maar dan moet je wel bijbetalen![]()
Die bende vermindert in waarde waar je bijstaat...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:14 schreef fotoloog het volgende:
5
Alleen de koffiepads zijn 15 note'squote:Op donderdag 14 april 2005 19:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die bende vermindert in waarde waar je bijstaat...![]()
En er past natuurlijk geen ander merk in...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:16 schreef fotoloog het volgende:
Alleen de koffiepads zijn 15 note's
Ik zie er anders 39,daar kan je een coffeeshop voor krijgen...quote:
Dat moet een vergissing zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:21 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik zie er anders 39,daar kan je een coffeeshop voor krijgen...![]()
dus als de koffie op is moet je verplicht notes halenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En er past natuurlijk geen ander merk in...![]()
Had-ie er maar vijf...quote:Op donderdag 14 april 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Fotoloog heeft ze alle drie
Even later gaat-ie naakt op d'r liggen om haar onderkoelde lichaam op te warmen...Ik zal 't nooit vergeten.quote:
weet ik eerlijk gezegd zelf ook nietquote:Op donderdag 14 april 2005 19:39 schreef sooty het volgende:
Lange Pier en...
Ja, de Man van Gent (hoe die acteur heet, weet ik niet).quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef pos het volgende:
weet ik eerlijk gezegd zelf ook niet![]()
dacht dat weet pyl, foto of tong wel
quote:
moest er ook al om lachenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
Dit is pas slow-chatten - lijkt Koot & Bie wel.![]()
En zo slecht geacteerd dat m'n twaalfjarige piemel weer slap werdquote:Op donderdag 14 april 2005 19:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Even later gaat-ie naakt op d'r liggen om haar onderkoelde lichaam op te warmen...Ik zal 't nooit vergeten.![]()
Of ik antwoord is een tweede,quote:Op donderdag 14 april 2005 19:45 schreef Gellius het volgende:
Zeg Tong80, mag ik je zomaar es wat vragen?
Opwindend was 't niet nee. Maar die blik van Metsers toen hij op Van Dalsum lag en dacht: 'verrek, dit is ook een manier om iemand in bed te krijgen' was weergaloos.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:44 schreef tong80 het volgende:
En zo slecht geacteerd dat m'n twaalfjarige piemel weer slap werd
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef pyl het volgende:
[..]
Opwindend was 't niet nee. Maar die blik van Metsers toen hij op Van Dalsum lag en dacht: 'verrek, dit is ook een manier om iemand in bed te krijgen' was weergaloos herkenbaar.![]()
Gebeurt wel eens hoor als ik reageer op een sterfgeval of zo.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:48 schreef Gellius het volgende:
Ik zou het nou zo leuk vinden - gewoon om eens te kijken hoe het staat, hoor - als je eens een post zou plaatsen zňnder. Dat lijkt me nou zo fijn!
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef fotoloog het volgende:
Ik dacht Lex Schoorel
Het is zelf nog ernstiger dat ik dacht. Je hebt nu een substituut gebruikt. Ik bedoel: kan je ook helemaal zňnder? Of overspeel ik nu mijn hand?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Mislukt de macht der gewoonte liet me de tongsmilie plaatsen
Klote, je vraagt wel veel van me. Maar ok je bent de foutste niet, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is zelf nog ernstiger dat ik dacht. Je hebt nu een substituut gebruikt. Ik bedoel: kan je ook helemaal zňnder? Of overspeel ik nu mijn hand?
Ik heb even google erbij gepakt: Ene Paul Jongers. (?)quote:Op donderdag 14 april 2005 19:46 schreef fotoloog het volgende:
Ik dacht Lex Schoorel
Zie boven Sooty!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:54 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik heb even google erbij gepakt: Ene Paul Jongers. (?)
Bron
Jeetje je hebt de pukkel-hint niet eens nodigquote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef pyl het volgende:
Jan Blaaser?
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klote, je vraagt wel veel van me. Maar ok je bent de foutste niet, omdat jij het bent.
IMDB is toch wel het handigst in dit soort gevallen.quote:
Sooty.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:57 schreef sooty het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoelang ik gezocht heb.
Ga je weg?quote:
Wat is dit voor een vunzige plaat?quote:
Hoezo vunzig dit is een bekende Nederlander die haar beroepuitoefent.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:05 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vunzige plaat?
En wat doet die meneer zonder kleren aan???quote:Op donderdag 14 april 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo vunzig dit is een bekende Nederlander die haar beroepuitoefent.
Viezerik.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:11 schreef fotoloog het volgende:
[..]
En wat doet die meneer zonder kleren aan???
De verloedering van FOK.....quote:
Barry White ?quote:
Ook goed.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
bernard de wit
Ja te triest voor woorden.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:52 schreef Gellius het volgende:
Mensen die 'geniale gek' zeggen.
*zucht*.
Hoezo kent u hem, en waarom zouden we hem moeten/kunnen kennen.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:02 schreef Tokay het volgende:
Sander Vahle, partner van Linda de Mol.
Hij is de nieuwe creative director van Talpaquote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef sooty het volgende:
[..]
Hoezo kent u hem, en waarom zouden we hem moeten/kunnen kennen.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe creative director van Talpa
Ik las het toevallig in de Weekend/Privé/Story/Glossy/Linda/Beau Monde*quote:Op donderdag 14 april 2005 21:06 schreef sooty het volgende:
Hoezo kent u hem, en waarom zouden we hem moeten/kunnen kennen.
Moordenaar van Perez. ( Die net scoorde trouwens )quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:10 schreef Tokay het volgende:
Ik las het toevallig in de Weekend/Privé/Story/Glossy/Linda/Beau Monde*
bij mijn kapper/tandarts/gynaecoloog/pedicure/psycholoog/dierenarts*
*schrappen wat niet past
Denksporterquote:
Nooit van gehoord. Zeker een Fries ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:46 schreef fotoloog het volgende:
Geen Dammer
Misschien bedoelt-ie Jeffrey Dahmerquote:Op donderdag 14 april 2005 21:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zeker een Fries ofzo..
Knappe vent zwart wit foto eind jaren 50 lijkt op Viswanant Anandquote:Op donderdag 14 april 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
Ik zie alleen een kruisje; beschrijf 'm eens....
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
Ik zie alleen een kruisje; beschrijf 'm eens....
Fotoloogs wrake....quote:Op donderdag 14 april 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Zie je wel? Dat je af en toe de plaatjes niet kunt zien is een eerste teken dat je al behoorlijk veel notes achter je naam hebt staan
![]()
Geraden zonder hem te zien!quote:Op donderdag 14 april 2005 22:10 schreef fotoloog het volgende:
Mikhail Tal is de man..
Knap hoor. Je roept er drie tegelijkertijd. Zo kan ik het ook.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon met de moeder van Tong gebeld![]()
De zestiende foto als je google-t naar afbeeldingen op zijn naamquote:Op donderdag 14 april 2005 22:33 schreef pyl het volgende:
Ik begin zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig te worden naar dat plaatje, want Tal stond nou niet als moeders mooiste bekend. Is het die foto met z'n ravenzwarte haar naar achteren gekamd, keurig in het pak, zeker?
Eéneiig bedoel je?quote:Op donderdag 14 april 2005 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Ben ik dan écht de eneige die tot het hersenspinsel 'Note-o-loog' komt![]()
What the talk are you fucking aboutquote:Op donderdag 14 april 2005 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Eéneiig bedoel je?
Je hebt ge-editquote:Op donderdag 14 april 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
What the talk are you fucking about
En dat vind jij fan-fucking-tastic?quote:Hives [haivz] 1 waterpokken; 2 netelroos; 3 kroep; 4 ingewandontsteking.
Ikke wel; ben niet zo menslievend...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat vind jij fan-fucking-tastic?
Of 'Keuvelchat voor pyl & pos'quote:Op donderdag 14 april 2005 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
Valt me trouwens nog mee dat de topic-titel nog steeds intact is.
Een beetje edit-geile mod had er al lang 'Raad je plaatje voor tong80 en fotoloog' van gemaakt...
Is 't weer 's zover ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Of 'Keuvelchat voor pyl & pos'
Nou voorlopig is pyl even helemaal van de kaart, hij is allergisch voor note-n naar het schijnt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is 't weer 's zover ? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Of 'Keuvelchat voor pyl & pos'
quote:
Gebruik je deze toch ff: http://elfers.e-dentify.nl/upload/quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:04 schreef pyl het volgende:
Photobucket vertikt het nog steeds:
Scheduled System Maintenance until 6am mst.
We apologize for the extended outage. We had some unexpected
problems with the new equipment and had some additional parts brought in
The Photobucket Team
Ik vond dat 'pyl & pos' wel leuk staan, eigenlijk...
Heerlijke vrouwquote:I'm a good housekeeper...After every divorse I get to keep the house
Het houdt niet over zo zonder Photobucketquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:57 schreef Bimmel het volgende:
Alles wel in RJP land?
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:08 schreef pos het volgende:
Gebruik je deze toch ff: http://elfers.e-dentify.nl/upload/
Neuhquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Van OL inderdaad. Ken je zijn naam ook Scrut?
Klopt, maar dat was een vergissing. Ik deed control-v ipv shift-vquote:Die van jouw Alanis Morrisette?
Hij ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef pyl het volgende:
Is dat het veelbelovende manneke dat tegen het einde inviel?
Sorry, dacht dat er weinig animo was om hem te raden. Nog een voetballer opsnorren?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:17 schreef pyl het volgende:
Ja, zeg het voor....
Hebben we eindelijk iets te raden....
Het mag ook gerust een niet-voetballer zijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat er weinig animo was om hem te raden. Nog een voetballer opsnorren?
Zou goed kunnen, al vermeld Imdb niet dat Pos haar nick is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Pos als puber?
Tja, dat zou wat zijn....quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Pos als puber?
Zit je wel in het juiste topic?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef pyl het volgende:
EO-jongerendag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |