quote:Op woensdag 13 april 2005 23:00 schreef StarGazer het volgende:
godver de hoeren wat scheelde het.
Ik ben normaal gesproken voor Ajax, maar ik zit hier wel gespannen te kijken hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 22:57 schreef VoreG het volgende:
Ik vind dit helemaal niet leuk. Kan Ajax of Nederland niet gewoon voetballen dan voel ik ook wat spanning!
denk het ook .. en een hoop blesuresquote:
Het is een spannende wedstrijd dat zeker, maar zelf voel ik geen spanning. Maar ja leuk voor PSV als ze het halenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:01 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken voor Ajax, maar ik zit hier wel gespannen te kijken hoor
Zeg dat nou nieeeeeeetquote:Op woensdag 13 april 2005 23:02 schreef okee6 het volgende:
Tegen Feyenoord moest PSV in de UEFA kwartfinales in de slotminuut buigen, en nu ..
Ik ook totaal niet. En als er dan al spanning is, is 't omdat ik toch spontane reflexen heb om voor Lyon te zijn, ondanks m'n goede bedoelingen.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is een spannende wedstrijd dat zeker, maar zelf voel ik geen spanning. Maar ja leuk voor PSV als ze het halen.
Ja dat ken ikquote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haha, die wedstrijd tegen Feyenoord inderdaad. Ze dachten dat ze er waren en toen... was het opeens allemaal voorbij
Ik vind hem juist wel goed, leuke opmerkingen/ (vliegen op de paal e.dquote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef Chadi het volgende:
Verslaggever is echt BOUT!
Ja en dat was maar goed ook aangezien Feyenoord die beker toen won. Denk niet dat PSV hem had gewonnen.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haha, die wedstrijd tegen Feyenoord inderdaad. Ze dachten dat ze er waren en toen... was het opeens allemaal voorbij
Dat gepenetreer de hele tijd is irritant.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel goed, leuke opmerkingen/ (vliegen op de paal e.d)
Vind Frank Snoeks de beste die we hebben hoor... liever hem dan Evert op de Brandstapel!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:03 schreef Chadi het volgende:
Verslaggever is echt BOUT!
Milaan zekerquote:
Milan uitquote:
Hoe zou het publiek reageren als hij de beslissende mist?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Sibon.
Straks is hij de redder die psv naar de halve finale schiet!
Zou idd machtig zijnquote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Sibon.
Straks is hij de redder die psv naar de halve finale schiet!
Ik was al minutenlang aan het rondspringen hoe kon dat nog fout gaanquote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Milan uit![]()
Krijg er nog tranen van in m'n ogen als ik daar aan terug denk...
Ik heb ook leren lezen hoor op de basisschoolquote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef cultheld het volgende:
Nog vijf minuten jongens !!!!!!!! ...........................
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk maakt Alex z'n 2e van de avond
Tja, NL en pinglesquote:Op woensdag 13 april 2005 23:07 schreef okee6 het volgende:
Penalties zijn een loterij en Lyon gokt er op
EK 2006 tegen Zwedenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Zal Cocu een penalty nemen? WK 98 EK 2002
ik ben alvast aan m'n kootjes begonnenquote:
Jij hebt een glazen bol in je huiskamer staan?quote:
twee zielen, een gedachte!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Zal Cocu een penalty nemen? WK 98 EK 2002
Wie scoort er dan 1?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Von Bommel zal er ook wel eentje missen. Wilfred ook.
Het is het EK 2000 en EK 2004 Timmy en VoreGquote:
Dat is 1 en dezelfde persoonquote:Op woensdag 13 april 2005 23:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Het is het EK 2000 en EK 2004 Timmy en VoreG
Diarra, de beslissende.quote:
eigenlijk wel een typiische sibon actiequote:Op woensdag 13 april 2005 23:11 schreef WebForce het volgende:
Sibon!Wat een apparte speler is het toch
Iddquote:Op woensdag 13 april 2005 23:12 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
eigenlijk wel een typiische sibon actieok ok hij kan er niks aan doen, maar toch
![]()
Ik heb een prima avond na Feyenoordquote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef Againzender het volgende:
nou nou, we gaan tot het uiterste vanavond
ik vermaak me best als neutrale toeschouwer!
Als PSV dit wint, dan mag Ajax van mij de 2e plek en de Amstel Cup hebben!!!!quote:
Bij Feyenoord waren ze hem kotsbeu omdat hij altijd riep "wat een mazzel" als Lodewijks een mooie redding maakte.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Zoetebier altijd zo fake sympathiek overkomen
ik heb m'n afstandsbediening kapot geknepenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef cultheld het volgende:
Spannender kan het niet....
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 13 april 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als PSV dit wint, dan mag Ajax van mij de 2e plek en de Amstel Cup hebben!!!!
Zit jij dichter bij het stadion, dat je de beelden eerder krijgt?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
Ze pakken beide de 1e penalty
idem hierzo..quote:Op woensdag 13 april 2005 23:13 schreef TC03 het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig, en ik ben niet eens voor PSV.
foutquote:Op woensdag 13 april 2005 23:14 schreef savelkoul het volgende:
1 Beasly
2 Lee
3 Cocu
4 Vogel
5 Park
komt helemaal goed
technisch gezien wel... Maar psychologisch ook?quote:Op woensdag 13 april 2005 23:17 schreef Boeman het volgende:
voordeel dat ze beginnen met nemen (PSV dan)
idd zegquote:
Ik zie meer op tegen Lee, die scoort volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:16 schreef Eilanden het volgende:
Beasley moet je dus geen pingel laten nemen... heeft nog geen bal goed geraakt vandaag...
Juist dan, nu hoeft de speler niet de beslissende te nemenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:17 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
technisch gezien wel... Maar psychologisch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |