Tja, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 14 april 2005 21:38 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, schrijft ze die bevalling ook gelijk op haar naam, kassa. Wat dat betreft ideale klant hoor![]()
Ja, mazzel èn een grote duimquote:Op donderdag 14 april 2005 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tja, dat kan natuurlijk ookTenzij de ellende te erg is, maar dan stuurt ze ze door naar het ziekenhuis of zo. En ik denk ook dat ze op dat langzaam oprekken gegokt heeft, poemojn, en blijkbaar had ze mazzel.
Ook hierbij denk ik dat je niet zo stellig kan zijn. Bij Bo had ik dus een bevalling van 3 dagen. En ja dat zijn best wel horror verhalenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:26 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
een dan zeker een uur lang elke vijf minuten zoeen
![]()
dan krijg je een infuus en steiger je naar het plafond om weer snoeihard naar de kelder te duikenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef poemojn het volgende:
Nav de titel van dat stukje heb ik eens info gezocht over bevallingen bij katten.. Wisten jullie dat katten soms pauzeren tijdens de bevalling? Even een paar uur bijslapen, en dan vol goede moed weer verder? Zou dat bij mensen idd niet ook kunnen? Hoe wordt er nu gehandeld als de weeen stilvallen en een vrouw wil bijslapen?
Dat het aangedikt is dat begrijpt iedereen denk ik wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:11 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik heb wel enig idee, ja, maar vooral dat dit een groot uit de duim-zuig-verhaal is. Nou laat ik haar het voordeel van de twijfel geven, misschien ietwat aangedikt dan...maar het bestaat niet dat een vrouw 35 uur op de placenta heeft moeten wachten, ja het kan wel, maar dan niet in levende toestand zeg maarJe bloedt dus gewoon leeg. Tijd om een lekkere infectie te kweken heb je zelfs niet.
Maar wat een verhaal zeg, een "heel mooi mega aangedikt kijk eens hoe goed ik zelf kan bevallen kan me geen reet schelen wat mijn kind daarvan denkt" sprookje![]()
Krijgt een kat meestal niet meerder kleintjes voor het geval er een of meer doodgaan tijdens of na de bevalling?quote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef poemojn het volgende:
Nav de titel van dat stukje heb ik eens info gezocht over bevallingen bij katten.. Wisten jullie dat katten soms pauzeren tijdens de bevalling? Even een paar uur bijslapen, en dan vol goede moed weer verder? Zou dat bij mensen idd niet ook kunnen? Hoe wordt er nu gehandeld als de weeen stilvallen en een vrouw wil bijslapen?
Ik wel katten zien internetten, maar dat was dan vooral omdat ze dan naar het beeld zaten te kijken terwijl ze over je toetsenbord lopenquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een van mijn katten zien internetten![]()
Ja, daar kan je heel grappig over doen, met zo'n 'quote:Op donderdag 14 april 2005 21:19 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Tja een beetje jammer dat sommige vrouwen al vinden dat ze aan het bevallen zijn als de weeen om de 10 minuten komen. Zo kom je ook aan die horrorverhalen verhalen van bevallingen van 5 dagen![]()
Mèn waarom voelt men zich hier zo aangesproken, aangevallen zelfs, jemig tis gewoon een feit dat als je weeen om de tien minuten hebt je nog niet aan het bevallen bent, dat is al wat ik zeg, meer niet. Dat van die minuut is bij veel vrouwen heel anders ja, dat geef ik toe. Maar wat heeft het feit dat ik pleeg ben/was hiermee te maken?! Ik heb ook een eigen mening hoor. Als je zorgen maakt of ik empathisch genoeg was aan het bed van een bevallende vrouw, maak je maar geen zorgen hoor. Ik weet gewoon dat de 1 meer pijn kan verdragen dan de ander, degene die wat meer piept dan dat zogenaamde "stoere" wijf ervaart die pijn wel zo, dus zul je daar als hulpverlener gewoon op moeten inspringen èn erkennen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar kan je heel grappig over doen, met zo'n '' en het zal best heel grappig zijn hoor, maar vind toch dat je dat niet kan zeggen en zeker niet als ex-verpleegkundige. Je zal er namelijk maar 5 dagen liggen. Das dan wel iets minder grappig. Zeker als je dan niet serieus genomen wordt.
Excuse me maar de enige die aangebrand doet ben jij.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:18 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Mèn waarom voelt men zich hier zo aangesproken, aangevallen zelfs, jemig tis gewoon een feit dat als je weeen om de tien minuten hebt je nog niet aan het bevallen bent, dat is al wat ik zeg, meer niet. Dat van die minuut is bij veel vrouwen heel anders ja, dat geef ik toe. Maar wat heeft het feit dat ik pleeg ben/was hiermee te maken?! Ik heb ook een eigen mening hoor. Als je zorgen maakt of ik empathisch genoeg was aan het bed van een bevallende vrouw, maak je maar geen zorgen hoor. Ik weet gewoon dat de 1 meer pijn kan verdragen dan de ander, degene die wat meer piept dan dat zogenaamde "stoere" wijf ervaart die pijn wel zo, dus zul je daar als hulpverlener gewoon op moeten inspringen èn erkennen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Excuse me maar de enige die aangebrand doet ben jij.
Ik zeg alleen op een nette toon dat ik dat niet netjes vind. En dat mag. Want daar is het namelijk een forum voor. Dat jij meteen hoog op de kast zit moet je zelf weten, ik zat dat niet. Het enige wat ik storend vond is die ''
Dat sloeg meer op of je je patienten wel serieus nam. Dat is namelijk bij mij niet gebeurt. En idd daarom lag ik 5 dagen op de verloskamer. Niet met weeën dus. Wat het wel geweest is weet ik dan niet, helse pijn gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:10 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh ok, ben ik de enige aangebrande persoon hier, ook goed. Ik werd idd kribbig ja, als je hier niets over mag zeggen omdat je toevallig pleeg bent
Snap ik gewoon niet, mag jij mij uitleggen, ben ik wel benieuwd naar...
Psies, daarom had ik mijn post al ge-editquote:edit: Weet je wat, doe maar niet, tis weekend heb geen zin in oeverloze discussies, die toch nergens toe leiden
Was al bang dat er zoiets aan ten grondslag lag bij jou, kan mij voorstellen dat je dan pissig wordt van zo`n opmerking. Maar hij was niet zo bedoeld hoor, doelde meer op de dames die ik heb meegemaakt, die al kwebbelend en chips etend de verloskamer op zag lopen die dan doodleuk meedeelden dat ze al 5 dagen "bezig" warenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat sloeg meer op of je je patienten wel serieus nam. Dat is namelijk bij mij niet gebeurt. En idd daarom lag ik 5 dagen op de verloskamer. Niet met weeën dus. Wat het wel geweest is weet ik dan niet, helse pijn gehad.
[..]
Psies, daarom had ik mijn post al ge-edit
Ben echt niet boos hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:46 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Was al bang dat er zoiets aan ten grondslag lag bij jou, kan mij voorstellen dat je dan pissig wordt van zo`n opmerking. Maar hij was niet zo bedoeld hoor, doelde meer op de dames die ik heb meegemaakt, die al kwebbelend en chips etend de verloskamer op zag lopen die dan doodleuk meedeelden dat ze al 5 dagen "bezig" warenen nee dán neem ik ze niet serieus nee. Maar goed je wordt in deze toch echt boos op de verkeerde persoon meid, ik vind het dus werkelijk belachelijk dat ze jou 5 dagen op de verlos hebben laten ploeteren, heb je later nog een gesprek gehad met je gyn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |