Is dat zo? De meeste vaders die ik spreek hebben namelijk een beetje het gevoel voor schut te staan met hun washandje, sommige werden zelfs weggeduwd door de vlos zodat die er beter bij kon. En dat wil ik dus pertinent niet. Zolang die niet nodig is, gaat die maar in een hoekje van de kamer staan of zoquote:Op donderdag 14 april 2005 12:29 schreef E.T. het volgende:
miss_d.. zoals jij beschrijft zoals je je bevalling zou willen... Dat is volgens mij hoe de meeste bevallingen gaan![]()
Mij dus ook!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef erodome het volgende:
Dat lijkt mij persoonlijk ideaal, begeleding zoals je dat wil en de veiligheid van een verloskundige erbij...
Dit kan ook in het ziekenhuis trouwens, weet dat dat daar ook gedaan wordt...
Ik heb wel enig idee, ja, maar vooral dat dit een groot uit de duim-zuig-verhaal is. Nou laat ik haar het voordeel van de twijfel geven, misschien ietwat aangedikt dan...maar het bestaat niet dat een vrouw 35 uur op de placenta heeft moeten wachten, ja het kan wel, maar dan niet in levende toestand zeg maarquote:Op woensdag 13 april 2005 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het dan ook werkelijk waar krankzinnig (en dat is zacht uitgedrukt) dat iemand die juist zou moeten weten wat er kan gebeuren als het allemaal anders loopt, het heft in eigen hand neemt en thuis gaat bevallen, alleen. Koste wat kost, want dat is het in mijn ogen als je 80 uur actief bezig bent met bevallen, 35 uur wacht op je placenta. Ik vraag me af wat voor een gevolgen zoiets kan hebben (Loena-tik??? enig idee???) Dat iemand daar een ouder kind aan bloot stelt vind ik ook uiterst bedenkelijk. Zoiets kan van de ene minuut op de andere omslaan.
Tja een beetje jammer dat sommige vrouwen al vinden dat ze aan het bevallen zijn als de weeen om de 10 minuten komen. Zo kom je ook aan die horrorverhalen verhalen van bevallingen van 5 dagenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:42 schreef poemojn het volgende:
Er wordt tegenwoordig wel gezegd dat een bevalling niet langer dan 12 uur moet duren, maar bij een langere bevalling heb je misschien weer wel zoveel tijd tussen de weeen dat je het redelijk ontspannen en pijnloos kunt doen, het geeft iig denk ik aan dat de weeen niet heel sterk zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:20 schreef Lois het volgende:
Wanneer ben je dan wel officieel begonnen met bevallen Loena? Als je weeën 1 minuut duren ofzo?
Ik wist niet dat je niet 35 uur met een placenta kon blijven zittenmaar het is eigenlijk wel logisch ja.
Tja alles kanquote:Op donderdag 14 april 2005 21:20 schreef Lois het volgende:
Ik wist niet dat je niet 35 uur met een placenta kon blijven zittenmaar het is eigenlijk wel logisch ja.
Nou ze toucheerde zichzelf ook( is trouwens echt niet mogelijkquote:Op donderdag 14 april 2005 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik zat me ook af te vragen hoe je dat doet met hechtingen. En verdere controles? Zouden de verloskundigen vooraf ingelicht zijn?
En hechten? Ook zelf?quote:Op donderdag 14 april 2005 21:32 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nou ze toucheerde zichzelf ook( is trouwens echt niet mogelijk) dus ik denk dat ze die controles ook zelf zou doen...
Foei dan heb je het niet volgens het boekje gedaan Poemojnquote:Op donderdag 14 april 2005 21:34 schreef poemojn het volgende:
Nou, dan had ik een bliksembevalling, want bij mij duurden de weeen pas 1-1,5 minuut toen Myrthe er al bijna wasterwijl ze al wel urenlang om de 4 minuten of sneller kwamen.
Nou ja, het zal dr best wel rauw uit zien, in elk gevalquote:Op donderdag 14 april 2005 21:35 schreef poemojn het volgende:
Waarom zou je hechten? Wilde vlees = rauw, puur natuur!![]()
Waarschijnlijk scheur je ook minder snel uit als je zo lang bezig bent met de uitdrijving.
Tuurlijk wel, schrijft ze die bevalling ook gelijk op haar naam, kassa. Wat dat betreft ideale klant hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, het zal dr best wel rauw uit zien, in elk geval
Maar misschien ben ik ook gewoon te praktisch denkend hoor, maar ben benieuwd hoe ze dat dan had opgelost. Neem aan dat een vlos dat niet zomaar op wil lossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |