Even voor de vorm: Jet was goed geweest; een jet plane wordt gewoonlijk jet genoemdquote:Op donderdag 14 april 2005 09:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Da's een Jumbo Jet of een Jet plane
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
misschien stom, maar traditional?
Iggy +2quote:Traditional songs have no established author, usually because they date from the pre-publishing era, when composers were unlikely to realize any profits from songs they'd written.
Dat betekent:quote:Op donderdag 14 april 2005 10:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Even voor de vorm: Jet was goed geweest; een jet plane wordt gewoonlijk jet genoemd
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef ranja het volgende:
Nou moe, mijn 2 bijdragen zomaar down the drain...
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef ranja het volgende:
Nou moe, mijn 2 bijdragen zomaar down the drain...
eentje zit er niet in, en je hebt iets omgedraaid.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef lubje25 het volgende:
1 anouk - hotel new york
2 guus meeuwis - 10 jaar - levensecht
3 michael buble - it's time
4 chipz - the world of chipz
5 keane - hopes and fears
![]()
je hebt iets omgedraaidquote:Op donderdag 14 april 2005 11:30 schreef lubje25 het volgende:
Oh, 4
1 anouk - hotel new york
3 michael buble - it's time
4 chipz - the world of chipz
5 paul de leeuw - duizel mij
Michael Buble is een zeer goede zanger met een heel klassieke stem. a la sinatra etc. Jamie Cullum, Norah Jones etc. tippen hem als het talent van de komende jarenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:32 schreef ranja het volgende:
wie is Michael Buble en wil ik dat uberhaupt weten
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:32 schreef ranja het volgende:
wie is Michael Buble en wil ik dat uberhaupt weten
correctquote:Op donderdag 14 april 2005 11:35 schreef lubje25 het volgende:
1 anouk - hotel new york
3 chipz - the world of chipz
4 michael buble - it's time
5 paul de leeuw - duizel mij
zo?
Bijna goed, er komt nog iets tussenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:51 schreef GLO het volgende:
Racoon - Family ?
Juistquote:Op donderdag 14 april 2005 11:56 schreef Z het volgende:
Racoon - Happy Family?
Ja hoe kwam ik erop?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Juist
Z + 2
alhoewel die van GLO ook best grappig was![]()
Voor twee punten, wie?quote:Yet another promising Canadian indie rock band, Montreal-via-British Columbia'sbegan in the late '90s, when high-school friends Nick (Neil) Diamonds and Alden Ginger began crafting their roundabout, lo-fi, but distinctly catchy music. Cheap keyboards, loud guitars, and real and mechanical drums surround the duo's skewed and often spiritual lyrics, and their live shows can also include films, puppet shows, and peanut butter and jelly sandwiches.
Oh, die cd heb ik. Maar die klinkt bepaald niet 'distinctly catchy'.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:15 schreef Z het volgende:
I was born
a unicorn
I missed the ark
but I could've sworn you'd wait for me
bigshadow + 1
Cd is wel aardig maar uitzitten is een tweede om het zo te stellen!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, die cd heb ik. Maar die klinkt bepaald niet 'distinctly catchy'.
Deze F5 was anders behoorlijk raakquote:Op donderdag 14 april 2005 12:32 schreef bukgeit het volgende:
Damien Jurado?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |