Nee hoor. Is geen klassieker. Wel een bekende band.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:58 schreef Jostie het volgende:
Euh, moet ik me heel dom voelen als ik het niet weet?
OK. Geen schaampunten voor Jostie.quote:Ik laat de twee punten wel over aan iemand die het antwoord kan geven zonder het eerst op de tong gelegd te krijgen.
Jij ookquote:Een goede nacht!

Dat is snel, is Iggy weer eens in het huis...quote:Op donderdag 14 april 2005 09:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Syb van der Ploeg en Bert Heerink

inderdaad, gezongen door Gracia bukgeit +2quote:Op donderdag 14 april 2005 09:22 schreef bukgeit het volgende:
Run & Hide, een draak van een nummer.

Maar die kant moet het niet op. Gaat om de bandnamen.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:45 schreef Gambolputty het volgende:
Andere invalhoek
Manic Street Preachers (Motorcycle emptyness)

Da's een Jumbo Jet of een Jet planequote:Op donderdag 14 april 2005 09:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
die heeft toch straalmotoren?

29quote:Op donderdag 14 april 2005 09:57 schreef belsen het volgende:REO Speedwagon Train Probot Solid Rocket Boosters Peter en zijn Rockets 

Nee. Dertig.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:58 schreef Scrutinizer het volgende:
De Berini's al genoemd?

Dacht ik al. Maar nu hebben we het iig helderquote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar die kant moet het niet op. Gaat om de bandnamen.

Zeker. Dieter Kreidler ook, evenals De Straaljagers en The Blue Van.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:05 schreef peaceman het volgende:
Mag 16 horsepower wel? (zijn toch pk's)

Alleen de eerste reken ik niet goed: 38quote:Op donderdag 14 april 2005 10:11 schreef belsen het volgende:Moving Units The Vibrators Helicopter The Propellorheads 

quote:Scooter
Motorpsycho
Motörhead
The Motors
18 Wheeler
Galaxie 500
Mitsoobishy Jacson
Solex
The Fire Engines
The Skodas
LADA
Porsche Diesel
MC 5
Bratmobile
Blue Aeroplanes
Dub Tractor
DAF
Death Cab For Cutie
The Cars
The Mooney Suzuki
Quad City DJ's
Kreidler
Trans Am
Rocket From The Crypt
The Secret Machines
The Suicide Machines
Giant Robot
Speedboat FC
Rocket From The Tombs
The Azusa Plane
Machinehead
Box Car Racer
Dumptruck
Bran Van 2000
Shrimp Boat
De Kevers
V.O.L.V.O.
Dragster
Eddie & The Hotrods
Ascona Brothers

Idd. Met terugwerkende kracht:quote:Op donderdag 14 april 2005 07:22 schreef cafca het volgende:
Kijk goed naar de hoes: Black and White!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |