Das waarquote:Op woensdag 13 april 2005 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
van Bommel krijgt ook vaak verdiende kaarten niet.
Had hem al gezien ja, slecht van de nieuws sites dat ze niet eerst het verhaal bij Co gechecked hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:20 schreef Drugshond het volgende:
off topic : [update] Voetbal: Adriaanse nieuwe trainer FC Porto
Adriaanse ontkent nu dat hij een akkoord heeft met FC Porto: "Als ik de verhalen van de afgelopen maanden in de kranten moet geloven, zou ik trainer zijn geworden bij Schalke, het Nederlands elftal, Portsmouth, West Ham United, Manchester City, Anderlecht, FC Brugge, het Oostenrijkse elftal, FC Köln, Besiktas, Sjachtar en Metallurg Donetsk. Ik stel voor dat u rustig afwacht tot een club bekendmaakt dat ik getekend heb. Of tot ik dat zelf aan u vertel."quote:Op woensdag 13 april 2005 21:20 schreef Drugshond het volgende:
off topic : [update] Voetbal: Adriaanse nieuwe trainer FC Porto
Of heet Nielsen misschien weken beelden van van Bommel gezien en gedacht dat heel PSV zo was, kan zomaar hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 21:23 schreef cultheld het volgende:
Is die Nielsen gek of zo? Dat gehuil van die Lyon-spelers heeft dus tóch geholpen.
Dat zag iedereen vorige week ook.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
Ik zie het somber in.
Tja vooralsnog rolt het balletje niet in het voordeel van PSV. Blunder achterin verzilverd, kansen onbenut, scheidsrechterlijke beslissingen niet mee.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
Ik zie het somber in.
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Lyon wordt op dit moment gewoon op alle fronten overklast, dus zullen ze wel met een countertje 0-2 maken.
Overklassen is een groot woord, 't is meer het gepruts wat Ajax doorgaans laat zien dit seizoen. Maar Lyon is geen schim van de ploeg die vorige week PSV bij vlagen van de mat veegden.quote:
Tsja, de kansen worden dan wel niet afgemaakt, maar ik heb Lyon al een half uur helemaal niets interessants zien doen. PSV maakt het spel en Lyon kan het met hard spel nog net bijbenen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had inderdaad van bommel op geel moeten trakteren voor die schwalbe
Hij fluit beroerd, maar een beetje zelfkritiek mag ook hoor.quote:
Niet zo zeiken. Het is toch echt PSV z'n eigen schuld dat het achter staat. Daarnaast toen die speler van Lyon op de grond lag bleven ze zelf ook doorspelen.quote:
Dat kan wel maar ze zijn nog steeds beter dan PSV op het veld.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Overklassen is een groot woord, 't is meer het gepruts wat Ajax doorgaans laat zien dit seizoen. Maar Lyon is geen schim van de ploeg die vorige week PSV bij vlagen van de mat veegden.
Als de wedstrijd evenwichtig is een een speler een domme fout maakt is die 0-1 volkomen terecht...quote:Op woensdag 13 april 2005 21:32 schreef okee6 het volgende:
Onverdiend 0-1, maar nog een helft te spelen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet zo zeiken. Het is toch echt PSV z'n eigen schuld dat het achter staat. Daarnaast toen die speler van Lyon op de grond lag bleven ze zelf ook doorspelen.
Scheidsrechters kennen geen voorkeur.quote:PSV moet gewoon lekker voetballen ipv gefrustreerd gaan rondlopen en zeiken op de scheids, ook al is ie niet echt pró PSV.
Hahaquote:Op woensdag 13 april 2005 21:34 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Als de wedstrijd evenwichtig is een een speler een domme fout maakt is die 0-1 volkomen terecht...
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:34 schreef Shagster het volgende:
Ik zie het niet somber in, in ieder geval. Zoveel kansen al gehad, ze hoeven alleen nog maar afgemaakt te worden.
Nee, kut-psv dat de eerste helft loopt te kutten...quote:Op woensdag 13 april 2005 21:35 schreef Sport_Life het volgende:
Wat een kutscheids zeg..
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had inderdaadvan Bommel Diarra op z'n 2e geel moeten trakteren voor die schwalbe
PSV heeft geen forse (toelaatbare) overtredingen, behalve die van Vennegoor, nodig gehad. De feitelijke 0-1 is wel terecht, zo is de stand nu eenmaal. Het wedstrijdbeeld rijmt echter niet met die stand, daar doel ik op.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:34 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Als de wedstrijd evenwichtig is een een speler een domme fout maakt is die 0-1 volkomen terecht...
Dat was in de heenwedstrijd ook niet het geval. Als dat zo was, was deze terugwedstrijd al overbodig geweest.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het wedstrijdbeeld rijmt echter niet met die stand, daar doel ik op.
Dat is dan ook de grootste frustratie van de negatievelingen hierquote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef nozem het volgende:
Daar kan verder geen enkele Nederlandse ploeg aan tippen.
Yeah right en daarom nam PSV die corner, die bal moet je gewoon uittrappen zodat Lyon de bal weer terug kan geven.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:35 schreef okee6 het volgende:
[..]
Bal werd uitgetrapt en dat gebeurt vaker wel dan niet.
[..]
Scheidsrechters kennen geen voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |