Nog geen saaie minuut.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou, het is wel een aparte pot totnutoe
Gelukkig ben jij hier de stoere vent die wel naar het stadion kan en dus alleen recht van spreken heeftquote:Op woensdag 13 april 2005 21:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik snap wel dat je dat verdedigt hoor, het is hier 95% teletekstsupporter.
Het zou mij ook niet overkomen, maar sommige mensen kunnen niet plannenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja het kost je dus 20 minuten extra. Als je tentamen van die 20 minuten afhangt doe je iets verkeerd.
ik zit toch niet in het stadion?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier de stoere vent die wel naar het stadion kan en dus alleen recht van spreken heeft
ELKE FUCKING WEEK ZIT IK OP 421 generalisser niet zoooo jouquote:Op woensdag 13 april 2005 21:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier de stoere vent die wel naar het stadion kan en dus alleen recht van spreken heeft
Tjeezus waar heb jij last van man...jank niet zoooooquote:Op woensdag 13 april 2005 21:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met deze overtreding te maken? Helemaal niks...
Waar heb jij nou weer last vanquote:Op woensdag 13 april 2005 21:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
ELKE FUCKING WEEK ZIT IK OP 421 generalisser niet zoooo jou
Hou je muil, sukkel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Tjeezus waar heb jij last van man...jank niet zooooo
Wel met van Bommel, en laat die nu wel in deze wedstrijd spelen dusheeft het indirect wel met de wedstrijd te maken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met deze overtreding te maken? Helemaal niks...
laat je niet opnaaienquote:
Of je reageerd zoals ik gewoon normaal terug... kan ook natuurlijk....quote:
Ja dus? De overtreding was geel waard, klaarquote:Op woensdag 13 april 2005 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wel met van Bommel, en laat die nu wel in deze wedstrijd spelen dusheeft het indirect wel met de wedstrijd te maken.
Hoor je dat Noca?quote:
Is ook zo, zeg alleen dat ik het niet erg vind dat ie hem niet geeft. van Bommel krijgt ook vaak verdiende kaarten niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja dus? De overtreding was geel waard, klaar
Nou komop PSV, scoren!
Das waarquote:Op woensdag 13 april 2005 21:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
van Bommel krijgt ook vaak verdiende kaarten niet.
Had hem al gezien ja, slecht van de nieuws sites dat ze niet eerst het verhaal bij Co gechecked hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:20 schreef Drugshond het volgende:
off topic : [update] Voetbal: Adriaanse nieuwe trainer FC Porto
Adriaanse ontkent nu dat hij een akkoord heeft met FC Porto: "Als ik de verhalen van de afgelopen maanden in de kranten moet geloven, zou ik trainer zijn geworden bij Schalke, het Nederlands elftal, Portsmouth, West Ham United, Manchester City, Anderlecht, FC Brugge, het Oostenrijkse elftal, FC Köln, Besiktas, Sjachtar en Metallurg Donetsk. Ik stel voor dat u rustig afwacht tot een club bekendmaakt dat ik getekend heb. Of tot ik dat zelf aan u vertel."quote:Op woensdag 13 april 2005 21:20 schreef Drugshond het volgende:
off topic : [update] Voetbal: Adriaanse nieuwe trainer FC Porto
Of heet Nielsen misschien weken beelden van van Bommel gezien en gedacht dat heel PSV zo was, kan zomaar hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 21:23 schreef cultheld het volgende:
Is die Nielsen gek of zo? Dat gehuil van die Lyon-spelers heeft dus tóch geholpen.
Dat zag iedereen vorige week ook.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
Ik zie het somber in.
Tja vooralsnog rolt het balletje niet in het voordeel van PSV. Blunder achterin verzilverd, kansen onbenut, scheidsrechterlijke beslissingen niet mee.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
Ik zie het somber in.
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Lyon wordt op dit moment gewoon op alle fronten overklast, dus zullen ze wel met een countertje 0-2 maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |