Ik mis Raniquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef BVO het volgende:
Hoewel ik vorig jaar echt een hekel aan hem had, mis ik zelfs Elias nu..
Hij maakte het programma toch wel, samen met Reinier. Hans als ideale gluiperd erbij en de vrouwen die voor een mooi evenwicht zorgden..
true truequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:48 schreef BVO het volgende:
Hoewel ik vorig jaar echt een hekel aan hem had, mis ik zelfs Elias nu..
Hij maakte het programma toch wel, samen met Reinier. Hans als ideale gluiperd erbij en de vrouwen die voor een mooi evenwicht zorgden..
die Rani die kon janken... damn...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:50 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ik mis Rani![]()
* Rainboww denkt aan sauna scene![]()
![]()
*Jaloersheid Heerscht*quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:49 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij is leuk..
* haagse_elfje heeft hem ook
Tsja je zou eens de stad ingaan inderdaad, of onder de mensen komen.... pff, wat een bijzonderheid zou dat zijn. Je bent internetnerd of niet.... En dus is het beter om in je eentje zwijmelen met een dvdtje in je bedompte zielige kamertje om vervolgens eenzaam en zweterig te chatten (of te masturberen) achter je pc..... Enjoy your happy life darling!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef BVO het volgende:
Ik ga vanavond een PE 1 avondje houden, stuk of wat afleveringen kijken..
schattig tochquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die Rani die kon janken... damn...![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:54 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Tsja je zou eens de stad ingaan inderdaad, of onder de mensen komen.... pff, wat een bijzonderheid zou dat zijn. Je bent internetnerd of niet.... En dus is het beter om in je eentje zwijmelen met een dvdtje in je bedompte zielige kamertje om vervolgens eenzaam en zweterig te chatten (of te masturberen) achter je pc..... Enjoy your happy life darling!!!!
PE & Lost fan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:57 schreef Nory het volgende:
Euhm, dutchAch, wat maakt het ook uit.. Ik ga vanavond lekker Lost kijken, wijntje erbij
Ik ben gewoon voor PE1 & PE 2! Beide zijn gewoon oke..
Ben het met je eens dat PE1 en PE2 allebei ok zijn. Maar waar ik moe van word is dat dit forum wordt gegijzeld door een stelletje nerds met een ongezonde hang naar het verleden.... Vandaar mijn felheid! Maar goed, ik heb mijn punt gemaakt, als ik nu nog doorga, word ik zelf een bejaarde die voortdurend hetzelfde zegt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:57 schreef Nory het volgende:
Euhm, dutchAch, wat maakt het ook uit.. Ik ga vanavond lekker Lost kijken, wijntje erbij
Ik ben gewoon voor PE1 & PE 2! Beide zijn gewoon oke..
Lost rulezzzz!!!! Ik kan niet wachten tot aflv 21quote:
quote:
Hoezo ben je een nerd als je een glimlach krijgt van leuke momenten?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:58 schreef dutchheroin het volgende:
Ben het met je eens dat PE1 en PE2 allebei ok zijn. Maar waar ik moe van word is dat dit forum wordt gegijzeld door een stelletje nerds met een ongezonde hang naar het verleden.... Vandaar mijn felheid! Maar goed, ik heb mijn punt gemaakt, als ik nu nog doorga, word ik zelf een bejaarde die voortdurend hetzelfde zegt.
PS Ik vind iedereen hier wel lief hoor! Soms alleen ff prettig om wat woede van je af te schrijven. HAHA!
Dan mag ik jou ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Lost rulezzzz!!!! Ik kan niet wachten tot aflv 21
[..]
Tsja, op deze simplistische redenering kan ik alleen maar reageren door te wijzen op mijn eerdere posts. Ik wil -in tegenstelling tot sommige anderen hier- niet voortdurend in herhaling vallen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:04 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Hoezo ben je een nerd als je een glimlach krijgt van leuke momenten?
Jij kijkt zeker alleen maar in een glazen bol naar de toekomst![]()
Als er hier mensen plezier in hebben om hun leuke momenten te delen, wie ben jij dan om daar over te klagen?
Tis hier geen communisten forum![]()
Bovendien moeten we de tijd toch een beetje zien door te komen tot aan de volgende uitzending...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |