wow wat een wedstrijd hequote:Op donderdag 14 april 2005 22:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
komt misschien ook wel door AZ, maar dat terzijde
op 6 mei is pas de start in moskou... ik ga ze allemaal opnemenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Heeft iemand die Duitse PE al gezien en zo ja: hoe was dat?
Het was absoluut een van de beste en spannendste afleveringen van deze reeks hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:35 schreef keijz het volgende:
maar goed, het was dus leuk?
ik heb er alweer zin in
idd niet nee...quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach die eerste spoiler stelt niks voor, dat wisten wel al
en die tweede, ach ja, die kun je idd beter niet lezen
leuke avator h_e
nee hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ben ik dan de enige die sterk genoeg is om geen spoilers te kijken
anyways, IK HEB ER ZIN IN!
=)
hij was wel mooi het was tijd voor iets andersquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:23 schreef Rainboww het volgende:
hey elfje, ik vond je vorige avatar van roos () toch mooier hoor
![]()
Nou ik kan niet goed kiezen tussen Natalie en Roosjequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij was wel mooi het was tijd voor iets anders
wil jij hem hebben?
Vorig jaar was veel leuker.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef Orginial het volgende:
OMG SPOILERSWat is Peking toch héérlijk!
Als je het topic even gelezen had had je gezien dat ik ze gelezen had ja.quote:
Ja, maar altijd zijn de eerste seizoenen het leukst! Het tweede seizoen kan haast de eerste niet meer overtreffen.. Maar deze vind ik ook mooiquote:Spoilers lees ik nietvorig jaar was veeeeeeel leuker!
Vorig jaar was een 10, dit jaar een 5.5.
Helemaal mee eens! Vooral de eeuwige herhaling ervan verveelt me enorm. Voortdurend hetzelfde punt naar voren brengen: 'vroeger was alles beter', het lijkt wel of ik bij mijn opa op visite ben...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:35 schreef Orginial het volgende:
Huisregels: Geen gezeik/adoratie over Peking #1![]()
Oquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:35 schreef Orginial het volgende:
Huisregels: Geen gezeik/adoratie over Peking #1![]()
Misschien een idee om speciaal voor jullie een 'bejaardenleut over pekingexpress' te openen?quote:Dit topic gaat over [b]Peking Express , dus zowel over #1 als #2.
psst... doe ook snel een Worshippy, anders wek je de toorn van de PE goden opquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:44 schreef Nory het volgende:
Omg..
go BVOquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]
OM
G
.
Is al de tweede keer dat je je zo belachelijk maakt..
Je bent geen mod, dus waar bemoei je je mee?! Dit topic gaat over Peking Express, dus zowel over #1 als #2.
Ik heb die DVD nog in bestellingquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:45 schreef BVO het volgende:
Ik ga vanavond een PE 1 avondje houden, stuk of wat afleveringen kijken..
ga jij lekker ff met Orgi in de speeltuin spelen.....quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:41 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Misschien een idee om speciaal voor jullie een 'bejaardenleut over pekingexpress' te openen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |