Ja, dat zou je kunnen denken. Maar ja, tegenwoordig hebben we vloerverwarming. Bovendien in de meeste huizen is het warm genoeg om om zonder sokken te lopen.quote:
Dus als je geen schoenen draagt, dan draag je ook geen sokken.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:38 schreef robh het volgende:
Ik gebruik ze om mijn schoenen niet naar mijn voeten te laten ruiken.
Kom je nooit buiten dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, dat zou je kunnen denken. Maar ja, tegenwoordig hebben we vloerverwarming. Bovendien in de meeste huizen is het warm genoeg om om zonder sokken te lopen.
Hahahaha, heb jij sokken van roestvrij staal of zo, je bloedtoevoer afsluitenquote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
Tevens kan de bloedtoevoer naar de voet worden afgesloten door een sok. In het ergste geval kan dit zelfs leidden tot eventuele amputatie van de voet.
Ik draag ook sokken om mijn schoenen niet te laten ruiken. Thuis draag of niets of sokken als ik koude voeten krijg.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:40 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dus als je geen schoenen draagt, dan draag je ook geen sokken.
De vraag is dan loop je wanneer je binnen bent ook op schoenen rond.
Idd, gein... en dan *BAF* met je bakkus op de wasbak... en dan lachen, man...quote:Op woensdag 13 april 2005 18:08 schreef Stuart het volgende:
Om lekker over het parket te kunnen glijden![]()
Precies.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
Tevens kan de bloedtoevoer naar de voet worden afgesloten door een sok. In het ergste geval kan dit zelfs leidden tot eventuele amputatie van de voet.
Je hebt ook naadloze sokken.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:02 schreef ook_gek het volgende:
In de film finding forester ( erg goeie film ) zegt de hoofdrol speler op een gegeven moment dat hij zijn sokken binnen de buiten aan doet. Dit omdat ze nooit nagedacht hebben bij het maken van sokken. De naden zitten altijd aan de binnen kant en dus moet je er op staan. Niet echt lekker dus. En daarom kan je ze beter binnenste buiten dragen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
(compleet offtopic)quote:Op donderdag 14 april 2005 15:41 schreef RYST het volgende:*knip*
'nuff saidquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef sexylexy het volgende:
geen blaren, vastkleving tussen schoen en voet, geen kou
Ja maar mijn vriendin begon te klagen over een schrale kutquote:Op zondag 22 mei 2005 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
om je kwakkie in te deponeren
quote:Op maandag 23 mei 2005 04:18 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ja maar mijn vriendin begon te klagen over een schrale kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |