Als ik me niet vergis moet je daar in het kanon (in zo'n stenen kubusachtig-iets) naar zo'n vliegend eilandje. Daar kun je een Mario cap vinden en dan moet je door de ringen heen vliegenquote:Hallo,
Ik ben nu bij Bombs Off battlefield bij de leven Mario Wings In The Sky ( Mario 64 DS )
Wat moet je daar doen??
Idd, ik wil er binnenkort wel mee bezig gaan hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 17:32 schreef Young_David het volgende:
We moeten toch eens aan de slag met een fantsoenlijke OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Beter dan dat je DS games hebt zonder DS..quote:Op woensdag 13 april 2005 18:08 schreef Strolie75 het volgende:
Dvdboxoffice heeft mijn games nog steeds niet geshipped. Straks heb ik een DS zonder games.
* RaymanNL checkt z'n mail!quote:Op woensdag 13 april 2005 18:18 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Is er hier iemand die de Rayman prijsvraag heeft gewonnen van de nintendo website?
de winnaars zouden nu ongeveer gemaild moeten zijn
of heeft er niemand meegedaan?
tvp
Dat wordt piemels tekenen met pictochat.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef koei het volgende:
Beter dan dat je DS games hebt zonder DS..
Maar ik begrijp helemaal hoe je je voelt, ik heb ook een ruime week op mn eerste DS game moeten wachten terwijl ik de DS al in mn bezit had..
Je plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[cimg]http://home.kabelfoon.nl/~tvkester/dstopic.gif[/cimv]
Het is niet full screen omdat de schermen van de DS een ander formaat hebben dan de GBA (groter), anders wordt dit uitgerekt.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:49 schreef Hellrazor het volgende:
wat ik erg irritant vind is dat je bij een gba game geen full screen hebt![]()
mja in principe zou dat met een firmware upgrade verandert kunnen worden (tog)
maar hoe wil je dat gaan doen zonder datakabel dinges (wireless)
en als je een gba game speelt dat de a en b zijn omgedraaid
Ik vind GBA-games wel fijn spelen, stuk beter dan op de GBA(SP), vanwege de veel betere verlichting.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:02 schreef gamecube_master het volgende:
Mja, GBA games is niet zo fijn spelen op de DS
Het is ook maar een extra'tje
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:47 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Is het nou erg als ik zeg dat ik die knuffeltjes schattig vind?
Jah, NintendCats!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik wil NintenCats.
En Animal Crossing DS.
Dierenbeul!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jah, NintendCats!
Moet er natuurlijk wel een windbuks bij zitten om ze neer te schieten......![]()
cathuntquote:Op woensdag 13 april 2005 22:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Jah, NintendCats!
Moet er natuurlijk wel een windbuks bij zitten om ze neer te schieten......![]()
Nee, maar GTA speel je niet omdat je mensen wilt vermoorden maar omdat je gewoon lekker wilt gamen, mensen vermoorden is gewoon bijzaak. Dusssssss.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
niks dierenbeul , als je ff lekker losgaat in gta ofzo
dan ben je tog ook geen mordenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |