De consoles zijn niet meer zo duur.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:15 schreef fayakill het volgende:
Damn...ik merk steeds meer dat ontwikkelaars de PC overslaan of als laatste prioriteit hebben.
mja.. je moet het opnemen tegen verschillende streetrace 'gangs'quote:Op woensdag 13 april 2005 18:33 schreef twi het volgende:
Deel 2 heb ik niet gedaan omdat destijds Midtown Madness 3 veel en veel leuker en populairder was om te gamen. Ben wel benieuwd naar deze, aangezien ik toch wel benieuwd ben hoe het hele concept hier in elkaar zit. Is 't echt een NSFU2 kloon, of zit er wat meer diepgang in?
laat weten wat je ervan vindt. heb namelijk interesse om deze voor de ps2 of PSP te kopenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Smots het volgende:
GEIL GEIL GEIL GEEEEEYL!!!
Ik heb 'm binnen (xbox-versie)
Potverpopje, dat gaat een heel mooi weekend worden.....
Nou, dat kan ik je sowieso al vertellen: HIJ IS OPPERSMOOTH!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:56 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
laat weten wat je ervan vindt. heb namelijk interesse om deze voor de ps2 of PSP te kopen
die musclecars zijn VETquote:Op donderdag 21 april 2005 02:08 schreef Cool_Runner het volgende:
Dat kan je instellen...
Verder echt een superspel. Bij NFSU ligt de nadruk toch op japanse auto's. MC3DE is veel amerikaanser. Veel meer oldtimer musclecars. Alleen daarom vind ik m al beter dan NFSU
Zit zelf nu op 90%, en kan niet wachten op de Murcielagoquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:32 schreef minicooperS het volgende:
ja idd spel is echt heel erg verslavend, niet normaal meer.
Zit nu al op 73%Blijft leuk
![]()
Speel het alleen niet online heb namelijk nog steeds geen netwerkadapter
Nee zitten er niet in en de kofferbak is ook niet te customisen, alleen buitenkant qua spoiler ed.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:46 schreef Mr.G het volgende:
Lijkt me ook wel een aardig spel heb hem besteld.
Vraagjes:
Zitten de lambo deuren erin?
Kan je de kofferbak customisen?
Het lijkt me logisch dat ze erin zitten aangezien dit spel pimp my ride sponsort maar ik dacht ik vraag het even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |