quote:Op woensdag 13 april 2005 22:38 schreef babsjuh het volgende:
En in de zomer, op 'n terrasje: groot glas Hoegaerden en 'n zware Van Nelle.....![]()
![]()
![]()
Het is sowieso lekkerder. Daarbij is het ook nog eens veel voordeliger.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Waarom roken mensen shag...
Dan moet je misschien eens leren fatsoenlijk shag te draaien.quote:Sigaretten heeft dan nog wel iets vind ik, maar een slap shaggie ziet er zó armoedig uit
eenschquote:Op woensdag 13 april 2005 16:08 schreef LSS het volgende:
Hmmm, Gauloises zijn de lekkerste peukjes. Volgens mij gaan steeds meer mensen die sigaretten roken. Als er geen Gauloises te krijgen rook ik Chesterfield.
Ik vind persoonlijk het verschil tussen gauloises blauw en lucky strike redelijk minimaal.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef Hepyro het volgende:
Maybe is het offtopic maar wat lijkt er eigenlijk het meest qua kwaliteit op Gauloises blauw? (Dit vraag ik mocht ik tijdelijk ff niet aan Gauloises komen).
Stil eens.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:11 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Vrouwen met shag ziet er idd niet uit, maar vrouwen met bier wat is daar erg aan![]()
.
Shag was toen goedkoper en als je het eenmaal gewend bent is het ook veel lekkerder. En als je een beetje kan draaien ziet het er echt niet belabberd uit ofzoquote:Op donderdag 14 april 2005 09:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Waarom roken mensen shag... Sigaretten heeft dan nog wel iets vind ik, maar een slap shaggie ziet er zó armoedig uit
Ik ben (was eigenlijk, ben al vier dagen gestoptquote:Op donderdag 14 april 2005 12:42 schreef Hepyro het volgende:
Maybe is het offtopic maar wat lijkt er eigenlijk het meest qua kwaliteit op Gauloises blauw? (Dit vraag ik mocht ik tijdelijk ff niet aan Gauloises komen).
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:37 schreef Nickthedick het volgende:
bestaat Belinda trouwens nog? sigaretten voor alleenstaande libelle-lezende vrouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |