quote:Op woensdag 13 april 2005 15:59 schreef MDKme2 het volgende:
Javaanse Jongen 3/4, lekker "pittig"
nee, écht?quote:Op woensdag 13 april 2005 16:18 schreef Skv het volgende:
Ja, er zit erg veel verschil tussen merken.
Marlboro light is voor studentenvereniging-hockey-huppelkutjes.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
is er nou ook een soort peuk te verbinden aan het soort mens?
Zo zal je een groninger niet snel een BAvaria zien drinken ofzo, en is heineken toch vaak voor de simpelere mens
Inderdaad, ze proberen hun merk een imago mee te geven...quote:Op woensdag 13 april 2005 16:18 schreef Skv het volgende:
Ja, er zit erg veel verschil tussen merken.
Dat heet kamelenhaarquote:Op woensdag 13 april 2005 16:15 schreef marq het volgende:
Zware Brandaris![]()
dan rook je tenminste nog iets![]()
Precies. Net als halfzware shag, ook voor neprokers.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef Posdnous het volgende:
Shag rules sowieso. Sigaretten is voor neprokers.
Hmm, mja.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik rook West
Ik ben het ooit gaan roken omdat het goedkoper was/ is dan andere merken en ben eraan blijven hangen, heerlijk
Arme scholier he? En nu arme studentquote:Op woensdag 13 april 2005 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, mja.
Ik heb die iets goedkopere ook wel eens geprobeerd. Maar voor die 2 pakjes die ik per week haal, scheelt het geen ruk.
Dan maar gewoon lekker roken.
Ik proef alleen dat het geen Dunhill is. Echt onderscheid tussen de rest kan ik niet maken.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Arme scholier he? En nu arme student
Maar ik proef echt weinig verschil tussen merken, als je mij stiekem een Marlboro geeft heb ik niks door.
En wat doe je met alcoholistische moeders/vaders dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als jij mijn moeder was en je rookte in huis zou ik je het huis uitschoppen.
maar ik ben je moeder niet he!quote:Op woensdag 13 april 2005 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als jij mijn moeder was en je rookte in huis zou ik je het huis uitschoppen.
ik heb alleen rokende klanten!quote:Op woensdag 13 april 2005 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
O enne, kapsterEerst roken zeker en dan met je vingers in de haren van klanten gaan zitten
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen Camel steekt er met kop en schouders bovenuit wb ranzigheid..
Maar er zijn wel stoere sigaretten.quote:
Dunhill iddquote:Op woensdag 13 april 2005 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik proef alleen dat het geen Dunhill is. Echt onderscheid tussen de rest kan ik niet maken.
Alleen Camel steekt er met kop en schouders bovenuit wb ranzigheid..
Rood is bij mijn weten een stuk milder.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wat is het verschil tussen Gauloises Blauw en Rood?
Je kunt het makkelijk vergelijken met bier, alleen heeft bier (bij de meeste mensen) geen verslavende factor.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is allemaal teringtroep. Ga het een beetje een naampje zitten geven hier zeg.... voor een roker boeit het geen ene flikker wat ie rookt, zolang ie maar zn gif binnen krijgt
Bier is om te genieten, omdat het lekker is, bier drink je niet omdat je verslaafd eraan bent, de meeste niet iig.
Dit is appels met peren vergelijken.
Hahahaquote:Op woensdag 13 april 2005 17:52 schreef Sport_Life het volgende:
Je kunt het makkelijk vergelijken met bier, alleen heeft bier (bij de meeste mensen) geen verslavende factor.
En geloof me, je kan net zo goed genieten van een heerlijke sigaret op n terrasje!! (komt eigenlijk nog te vaak voor, maar ik zorg wel dat ik niet weer verslaafd word)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |