juistquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:17 schreef NielZ89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luckies roken gewoon het lekkerste weg.. en de smaak vind ik ook beter dan bv dat muffe marlboro![]()
Hmmzz, hier komt voor de belinda toch echt nog de stuyvesant/pall-mall roker.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb na maandenlange verkoopervaring kunnen concluderen dat er bij ons in de buurt een duidelijke trend gaande is: Je bent jong en gaaf, dan rook je Marlboro. Je bent wat ouder en gewoon een cracker, dan rook je Camel. Je bent oud en verlept, dan rook je Belinda Menthol. Of je rookt shag maar dat is weer een heel ander verhaal.
Je hebt gelijk. Ik denk hou het kort en bondigquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hmmzz, hier komt voor de belinda toch echt nog de stuyvesant/pall-mall roker.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:17 schreef NielZ89 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luckies roken gewoon het lekkerste weg.. en de smaak vind ik ook beter dan bv dat muffe marlboro![]()
Whaha vet man! Waar kan je die kopen!!quote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar er zijn wel stoere sigaretten.
[afbeelding]
Maar ja, er is ook shag van. Alleen heb ik er nog nooit zware shag van kunnen vinden.
[afbeelding]
Die shag pakjes lijken in die vorm net op die chocolade sigarettendie je altijd bij sinterklaas hadquote:Op zondag 17 april 2005 21:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Whaha vet man! Waar kan je die kopen!!
Handige kick, kan ik na ruim een jaar hier ook nog even op reageren.quote:Op zondag 17 april 2005 21:52 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Whaha vet man! Waar kan je die kopen!!
Ik rooktequote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik rook West
Ik ben het ooit gaan roken omdat het goedkoper was/ is dan andere merken en ben eraan blijven hangen, heerlijk
Vind L&M toch echt anders smaken... maar in t weekend na een paar drankjes merk je daar toch niks meer van...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:04 schreef type_29 het volgende:
L&M
net zo lekker als Marlboro maar wel 70 eurocent goedkoper
merk in opkomst
Rookte ik ook altijd, en al kon ik dat niet krijgen, gauloises blauwquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef Day het volgende:
Stuyvesant rood. Als het echt niet anders kan vind ik Davidoff zwart ook wel lekker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |