De meeste bij ons durf ik niet eens iets te laten doen, omdat je dan vaak het zelf weer kan afbreken en overnieuw kan doenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:43 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het altijd jammer als stagaires geen werk zien....
Jonge mensen die stage lopen, zijn er dan ook om te leren! dat betekend nog niet dat ze niet goed zijn!quote:Op woensdag 13 april 2005 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De meeste bij ons durf ik niet eens iets te laten doen, omdat je dan vaak het zelf weer kan afbreken en overnieuw kan doen
Dan ben je dus de dubbele tijd kwijt, het is maar zelden dat er goede stagelopers zijn helaas.
Was dan stage gaan lopen bij een transportbedrijf... t'is ook zo moeilijk hequote:Op donderdag 14 april 2005 07:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Jonge mensen die stage lopen, zijn er dan ook om te leren! dat betekend nog niet dat ze niet goed zijn!
Nou, ik loop stage bij een simulatiebedrijf nu sinds een paar weken, maar jeetje dat is echt saai! Doe mij maar een transport bedrijf of iets dergelijks veel leuker allemaal
quote:Op donderdag 14 april 2005 07:16 schreef sweex het volgende:
[..]
Was dan stage gaan lopen bij een transportbedrijf... t'is ook zo moeilijk he![]()
Zeker. Daar doe je het voor heh.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef JDude het volgende:
Stagelopen is relaxed.
Zeker als je gemeenteambtenaar wordt met op elke hoek een koffieautomaat en elke 2 weken een ADV-dag
Of je bent gewoon geen goede stagebegeleider natuurlijk...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De meeste bij ons durf ik niet eens iets te laten doen, omdat je dan vaak het zelf weer kan afbreken en overnieuw kan doen
Dan ben je dus de dubbele tijd kwijt, het is maar zelden dat er goede stagelopers zijn helaas.
Hier ongeveer hetzelfde... ik zit ook helemaal niet in de computer sector of weet ik veel wat, maar nu loop ik stage onder het mom van 'managementstage'.. De hele dag dus op de computer zitten werken aan je 'verslagen' ... dan duurt zo'n dag echt lang.. gelukkig nog een paar maandjes en ik ben er van afquote:Op donderdag 14 april 2005 09:20 schreef UFOtje het volgende:
Tja, stage!
Zit nu al 3 dagen op een kantoor, terwijl ik iemand ben die dat absoluut niet kan. Ik zit ook helemaal niet in de ICT of economische sector, maar in de AV. (audio visueel).
Kortom..... veel s'nachts op pad.... nachten doorhalen..... zwaar lichamelijk werk..... etc.
Ik studeer nu door als Cameraman / editor.
Op dit moment zit ik dus in een kantoorgebouw, om kennis te maken met een bedrijf waar ik een bedrijfsfilmpje voor ga maken.
Wij (opleiding / bedrijf / ik) hebben afgesproken om daar eerst minimaal een week of 2 in dat gebouw te zitten en aan een opzet / script te werken.
Dat heb ik nu eigenlijk wel gehad, maar ik ben pas 3 dagen hier!
Dus doen alsof ik druk bezig ben, maar ondertussen internetten. En DAN duurt zo'n dag lang!
Wat doe je precies op je stage?quote:
Ik ben opzich wel binnen een paar weken van het "kantoor-gedeelte" af.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde... ik zit ook helemaal niet in de computer sector of weet ik veel wat, maar nu loop ik stage onder het mom van 'managementstage'.. De hele dag dus op de computer zitten werken aan je 'verslagen' ... dan duurt zo'n dag echt lang.. gelukkig nog een paar maandjes en ik ben er van af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |