Volgens mij zijn die in de jaren 80 al uitgestorvenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
stel...stel...stel....
Ze zit gewoon bij een of andere doorgeslagen feministe "Laat die vent de klere maar krijgen zuster!"
Nee, ze zijn latent aanwezigquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:17 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die in de jaren 80 al uitgestorven![]()
Ik denk ook niet dat ze in Spanje zit. Dan neem je toch je papieren en pasjes mee lijkt me. Al is het een impulsieve daad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:04 schreef deedeetee het volgende:
Lijkt me toch riskant, ik vind 't onlogisch om de benen te nemen zonder je papieren.![]()
Er is nog een mogelijkheid ....quote:Op woensdag 20 april 2005 02:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Er is hoe dan ook meer bekend over deze zaak.
Het feit dat de echtgenoot buiten elke verdenking valt (terwijl hij de laatste is die hen heeft gezien) houdt imo in dat iemand bv de moeder na zijn vertrek aan de telefoon heeft gehad, of dat ze een mailtje heeft verzonden op een moment dat de man reeds op zijn werk was.
Dat niet verdacht zijn is echt niet op basis van het ideale-echtgenoot verhaal, er moeten gewoon feiten zijn van na 07:30 waardoor hij buiten elke verdenking valt.
Ach, als je niet weet wat je wilt worden, kan je nog altijd politie-agent worden. Heb je alleen maar mavo voor nodig. Dus echte breinen werken daar niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 07:44 schreef Oud_student het volgende:
De politie houdt dus informatie achter of is heel dom (beide kan ook natuurlijk)
Klopt niet hoor. Een oud klasgenootje van me wilde commisaris bij de politie worden ofzo, en daar moest je toch echt VWO voor hebben. Er werken niet alleen maar parkeerbonnen-schrijvers daar.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, als je niet weet wat je wilt worden, kan je nog altijd politie-agent worden. Heb je alleen maar mavo voor nodig. Dus echte breinen werken daar niet.
Hoe kan hij overigens bewijzen dat hij ze die ochtend nog (in leven) heeft gezien?quote:Op woensdag 20 april 2005 07:44 schreef Oud_student het volgende:
De politie kan IMO de man als verdachte niet van de lijst afvoeren, behalve als deze aantoonbaar elders is (zelfs dan had hij opdrachtgever kunnen zijn), maar hij was op maandag 7.30 volgens eigen zeggen thuis (ook deze verklaring moet door andere verklaringen of bewijzen gecontroleerd worden)
Wat mij interesseert is wie hen in het weekend voorafgaand aan die maandagmorgen heeft gezien.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:40 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Hoe kan hij overigens bewijzen dat hij ze die ochtend nog (in leven) heeft gezien?
Ze kunnen hem toch niet vasthouden als zijn verhaal geen inconsistenties bevat?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:13 schreef Barcelona het volgende:
Er moeten inderdaad wel harde bewijzen zijn geweest dat moeder en dochters nog in leven waren die maandagmorgen. Als het alleen zijn woord was, dan hadden ze hem niet laten gaan.
Het is duidelijk dat de politie dus meer weet dan ze vertellen.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 20 april 2005 20:38 schreef Barcelona het volgende:
Maar als ze een vermoeden hebben kunnen ze wel het hele huis omkeren lijkt mij. Dat is niet gebeurd.
Je hebt ook niet gehoord of gelezen waarom de echtgenoot boven iedere verdenking staatquote:Op woensdag 20 april 2005 20:46 schreef Barcelona het volgende:
Als er in dat huis een echt groot onderzoek zou zijn gedaan zou dat ook in de media naar buiten komen. Daar heb ik niets over gehoord.
Ik denk niet dat de politie verplicht is om alle ins en outs van zo'n onderzoek in de media te gooien. Kan dus best zijn dat dat wel gebeurd is.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:46 schreef Barcelona het volgende:
Als er in dat huis een echt groot onderzoek zou zijn gedaan zou dat ook in de media naar buiten komen. Daar heb ik niets over gelezen.
Daar ben ik inderdaad wel benieuwd naar. Het zal in ieder geval méér dan alleen zijn "woord" zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
Je hebt ook niet gehoord of gelezen waarom de echtgenoot boven iedere verdenking staat
Er zijn harde bewijzen nodig om de man op te pakken, dat ze de man vooralsnog niet te verdenken, betekent m.i. slechts dat ze niets gevonden hebben tot nu toe om anders te denken en dat de man geen tegenstrijdige verklaring heeft afgelegd.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:01 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad wel benieuwd naar. Het zal in ieder geval méér dan alleen zijn "woord" zijn.
Ik neem aan dat "ik heb het niet gedaan" niet genoeg is om iemand boven elke verdenking te plaatsen.
Daar zijn harde bewijzen voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |