nog een keer in vette letters:quote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreefclowncloon
het volgende:
Ik betaal met liefde mee aan veilige huisvesting voor mevr. Ali om duideljik te maken dat conservatieve bloedpoepers zoals Meki hier eens moeten aanpassen of opkrassen.
Schrijf een mailtje naar a.kant@sp.nl en ze stelt er vast een paar vragen over.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Iig huur betalen..
Als dat zo is, dan is voor mij de kous af. Heb ik er vrede mee.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat appartement blijft gewoon van de overheid, ze moet er zelfs huur voor betalen.
je trekt die uitspraak compleet uit verband. Het is ook neit zo dat ze dagelijks deze uitspraak doet.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:12 schreef flexje het volgende:
[..]
En wat gaat Hirsi Ali of iemand dat NU aan, hou je beter bezig met de pedo's van NU...
Alsof mevrouwtje Ali daar wat mee bereikt om zulke dingen te roepen.
VOORBEELDFUNCTIE!!!!
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:13 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
nog een keer in vette letters:
Ik betaal met liefde mee aan veilige huisvesting voor mevr. Ali om duideljik te maken dat conservatieve bloedpoepers zoals Meki hier eens moeten aanpassen of opkrassen.
Ook als ze jouw buurvrouw zou worden?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is voor mij de kous af. Heb ik er vrede mee.
Maar ze komt dan ook niet in jouw flat wonen en jouw appartement daalt dan ook niet in waarde, ik durf te wedden dat jouw principes dan ineens een andere wending nemenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef clowncloon het volgende:
quote:Dat geeft je het recht andermans geloof belachelijk te maken?
hoe danquote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef SunChaser het volgende:
De TT irriteert me trouwens. Ze heet geen Hirsi Ali Ayaan
Heb al gebeld, wordt geregeldquote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Schrijf een mailtje naar a.kant@sp.nl en ze stelt er vast een paar vragen over.
Edit: opgelost.
Ik begrijp nog steeds niet hoe jij onder je inburgeringscursus bent uitgekomen maar reageer eens in plaats van die leuke smilies.quote:
Dus ik mag jouw moeder een hoer noemen als ik er zin in heb en dan mag je mij niet bedreigen?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:16 schreef Labtech het volgende:
Zolang de RECHTER dat niet inperkt heb je dat recht ja. Welkom in Nederland. Dit is een rechtstaat, niet een staat van wie zich het eerst geprovoceerd of beledigd voelt heeft het recht iemand anders te bedreigen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:54 schreef Dagonet het volgende:
tralalala
Kutzooi met users met dezelfde avatars
Neequote:Op woensdag 13 april 2005 12:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ook als ze jouw buurvrouw zou worden?
Ze zit daar niet uit vrije wil.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze gaat het toch gebruiken? Iig huur betalen..
Je mag zijn moeder niet een hoer noemen. Tenzij ze werkelijk een hoer is...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus ik mag jouw moeder een hoer noemen als ik er zin in heb en dan mag je mij niet bedreigen?
Ben je nu serieus?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus ik mag jouw moeder een hoer noemen als ik er zin in heb en dan mag je mij niet bedreigen?
Yep, zijn moeder mag echter wel aangifte van belediging doen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 12:18 schreef SunChaser het volgende:
Ja, je mag mn moeder een hoer noemen. En dan mag ik aangifte doen van belediging, hopen dat het OM het overneemt en een strafzaak tegen je begint. Als dat niet gebeurt, kan ik altijd nog een civiele procedure aanspannen.quote:Dus ik mag jouw moeder een hoer noemen als ik er zin in heb en dan mag je mij niet bedreigen?
"ik VIND jouw moeder een hoer" what about thatquote:Op woensdag 13 april 2005 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, zijn moeder mag echter wel aangifte van belediging doen natuurlijk![]()
Zolang de RECHTER dat niet inperkt heb ik dat recht ja. Welkom in Nederland. Dit is een rechtstaat, niet een staat van wie zich het eerst geprovoceerd of beledigd voelt heeft het recht iemand anders te bedreigen.quote:
Ja hoor, mag wel. Totdat de rechter zegt dat het niet mag ...quote:e mag zijn moeder niet een hoer noemen. Tenzij ze werkelijk een hoer is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |