een vrouw die zelf alles veroorzaakt krijgt een Huis van bijna 1 miljoen euroquote:DEN HAAG - Bewoners van een appartementencomplex in Den Haag willen onder geen beding VVD-politica Ayaan Hirsi Ali als nieuwe buurvrouw.
Het ministerie van Financiën heeft deze maand voor negenhonderdduizend euro een appartement in een flatgebouw in Den Haag gekocht om het door moslimterroristen bedreigde Kamerlid veilig te kunnen huisvesten. De vereniging van eigenaren van het complex is fel tegen de komst van Ayaan Hirsi Ali, uit vrees voor aanslagen. "We hebben veel geld betaald voor deze appartementen, juist om hier rustig en veilig te kunnen wonen. Nu moeten we rekening houden met terroristische acties. Van ons hoeft deze mevrouw hier echt niet te worden ondergebracht", aldus één van de nieuwe buren van Hirsi Ali tegenover deze krant.
Zalm zegt tegen iedereen Bezuinigenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef robh het volgende:
Meki, je hebt ze niet allemaal op een rijtje.
Als ik een huis had van 9 ton zou ik ook bang worden voor aanslagen en waardedaling van het huis als AHA mijn buurvrouw werd.
Heey Overlastquote:Op woensdag 13 april 2005 11:46 schreef Overlast het volgende:
Hoi Meki.
Mooie redenatie. Je weet dus ook dat jij zelf al die bedreigingen aan je eigen adres hebt veroozaakt ?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:42 schreef Meki het volgende:
[..]
een vrouw die zelf alles veroorzaakt krijgt een Huis van bijna 1 miljoen euro![]()
![]()
Pot verdorrie wat een gestoorde Zalm zeg zomaar een Miljoen euro weggeven aan een Huis aan een mevrouw die alles zelf veroorzaakt
Gelukkig wil niemand haar hebben - laat ze maar weer in de haven van Amsterdam gaan wonen
Hirsi Ali AYaan
krijg ik dan ook 1 miljoen euro ???quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef Labtech het volgende:
[..]
Mooie redenatie. Je weet dus ook dat jij zelf al die bedreigingen aan je eigen adres hebt veroozaakt ?
Meki, je bent echt ontzettend dom.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef Meki het volgende:
Zalm zegt tegen iedereen Bezuinigen
en bij Hirsi Ali geeft zalm een miljoen euro weg
quote:Daar kan de rest van de bewoners toch niets tegen doen. Ze is vrij om daar te gaan wonen.
maar de buren willen Hirsi Ali niet zien , nooit zienquote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef nikk het volgende:
Hmmm, normaal gesproken zou het juist veiliger moeten worden voor de buren.
Ze is toch schrijfster van beroep?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef Falco het volgende:
Dat aflossen moet ook niet het grote probleem zijn van Ayaan Hirsi Ali, aangezien ze genoeg boeken verkoopt en lezingen houdt.
Nee, want die krijgt AHA ook niet. Je krijgt bescherming. In jouw geval hooguit 10 euro. Die kune je van mij ook krijgen als je wilt, als je daarna maar eerst eens een beetje nadenkt voordat je je vingers ove het toetsenbord laat gaan.quote:krijg ik dan ook 1 miljoen euro ???
Jah In Somalie wil iedereen als haar buurvrouw hebbenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef SunChaser het volgende:
De waarde van je huis gaat dubbel omlaag. Kans op aanslagen en een negerin in je buurtje.
Maar goed, ik zou Ayaan ook niet als buuv moeten. Die prijs op haar hoofd zou ik geen last van willen hebben.
quote:Maar goed, ik zou Ayaan ook niet als buuv moeten. Die prijs op haar hoofd zou ik geen last van willen hebben.
van 1 Miljoenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:52 schreef Labtech het volgende:
[..]
Nee, want die krijgt AHA ook niet. Je krijgt bescherming. In jouw geval hooguit 10 euro. Die kune je van mij ook krijgen als je wilt, als je daarna maar eerst eens een beetje nadenkt voordat je je vingers ove het toetsenbord laat gaan.
Ach ja, en als mevrouw Ali geen bewaking had gekregen en morgen wordt kapot geschoten moet je iedereen weer horen... Dan heeft de overheid het gedaan. Ze kunnen het nooit goed doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:53 schreef flexje het volgende:
Ik vind dat Meki wel gelijk heeft dit keer
Als Zalm tegen iedereen loopt te janken dat we moeten bezuinigen en het zelf niet doet...
Als ik me bedreigd voel krijg ik ook geen huis van meneertje Zalm.
iemand die zelf alles veroorzaakt -quote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach ja, en als mevrouw Ali geen bewaking had gekregen en morgen wordt kapot geschoten moet je iedereen weer horen... Dan heeft de overheid het gedaan. Ze kunnen het nooit goed doen.
En beter 900.000 investeren (die ze waarschijnlijk voor een gedeelte heus wel terugbetaald) dan een hoop onrust in Nederland na weer een politieke moord.
Ze zal er waarschijnlijk alleen verblijven, ze zal niet eigenaar worden van het pand lijkt me.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef robh het volgende:
In hoeveel termijnen betaalt ze het terug aan het ministerie eigenlijk? Dat ze de bewaking niet hoeft te betalen vind ik ok, maar het huis moet toch zeker afgelost kunnen worden.
Niemand zegt toch dat AHA dood moet? Maar de druk en de dreiging in jouw straat of complex, daar zit toch niemand op te wachten? Laat ze een fort bouwen in Friesland, daar is ruimte zat.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach ja, en als mevrouw Ali geen bewaking had gekregen en morgen wordt kapot geschoten moet je iedereen weer horen... Dan heeft de overheid het gedaan. Ze kunnen het nooit goed doen.
En beter 900.000 investeren (die ze waarschijnlijk voor een gedeelte heus wel terugbetaald) dan een hoop onrust in Nederland na weer een politieke moord.
die krijgt een huis van 2 miljoenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:57 schreef nikk het volgende:
Hoe zit het met Wilders eigenlijk?
Ik zou daar maar eens mee ophouden, walgelijk figuur..quote:emand die zelf alles veroorzaakt
Eigenlijken zouden die twee moeten gaan samenwonen.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:57 schreef nikk het volgende:
Hoe zit het met Wilders eigenlijk?
ben je het er niet mee eens ???quote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef Labtech het volgende:
[..]
Ik zou daar maar eens mee ophouden, walgelijk figuur..
Dan zal ze toch zeker wel iets van huur betalen?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:57 schreef _The_General_ het volgende:
Ze zal er waarschijnlijk alleen verblijven, ze zal niet eigenaar worden van het pand lijkt me.
Er zit wel wat in. Stel dat iemand voor het pand van de Hells Angels allemaal lelijke dingen gaat roepen en dan bij jou wil gaan wonen om te schuilen. Zou je dan niet zeggen: dat moet je niet provoceren, debielquote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef Labtech het volgende:
[..]
Ik zou daar maar eens mee ophouden, walgelijk figuur..
Niks is gratis in NL. Zelfs niet voor een knuffelallochtoon.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:59 schreef robh het volgende:
[..]
Dan zal ze toch zeker wel iets van huur betalen?
Ik vind het een hoop geld voor iemand die wachtgeld opstrijkt.
Als jouw land-, taal- en geloofsgenoten zich zouden houden aan de wet en regelgeving in Nederland, dan zou AHA idd een portiekflatje in een achterstandswijk kunnen betrekken.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef Meki het volgende:
[..]
van 1 Miljoen
Huizen zijn maar 150.000 euro en met Alarm 50.000 euro erbij
opgeteld 200.000 euro
Inderdaad. Waarom moet ze per se in DH gaan wonen? Ze kan toch ook naar Almere? Drie kwartier rijden van haar werk.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef flexje het volgende:
ik snap gewoon niet WAAROM ze een appartement van 900.000 euro regelen voor haar...
Dat kan imo veeeeel goedkoper![]()
Wat een kutvergelijking. Ze rent toch niet een moskee binnen om te schreeuwen dat Allah een pedo was?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er zit wel wat in. Stel dat iemand voor het pand van de Hells Angels allemaal lelijke dingen gaat roepen en dan bij jou wil gaan wonen om te schuilen. Zou je dan niet zeggen: dat moet je niet provoceren, debiel
Hoe kom je daar nu bij? Zij zegt wat een hoop andere moslims niet mogen zeggen maar eigenlijk wel willen zeggen...quote:
Als Hirsi Ali Mohammed geen Pedofiel noemde en als Hirsi ALi geen Koran heeft gebruikt op blote meisjes kon Hirsi ALi met een gerust hart ergens anders wonenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Als jouw land-, taal- en geloofsgenoten zich zouden houden aan de wet en regelgeving in Nederland, dan zou AHA idd een portiekflatje in een achterstandswijk kunnen betrekken.
Helaas is dit noodzakelijk. Daarbij komt dat zwartwerkers, asielzoekers en integratie-cursussen ons nog meer kosten dan die 900.000 euri's. (dan tel ik niet mee alle huisvesting van allochtone gevangenen.)
Ik ga eens met jouw docenten mailen want dit loopt de spuigaten uit.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:55 schreef Meki het volgende:
Huizen zijn maar 150.000 euro en met Alarm 50.000 euro erbij
opgeteld 200.000 euro
Dat is toch belachelijk?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Hirsi Ali Mohammed geen Pedofiel noemde en als Hirsi ALi geen Koran heeft gebruikt op blote meisjes kon Hirsi ALi met een gerust hart ergens anders wonen![]()
Ja, bij mij wel. Maar dat is omdat t mij niet boeit. Tijdens de jaarlijkse RMS-dag in Den Haag zou je het vast niet durven.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:02 schreef ShaoliN het volgende:
Ik kan jou toch ook gewoon treinkaper noemen zonder onder te duiken?
Nee, en ik wil er best over discussieren, maar iedere keer "iemand die het zelf veroorzaakt herhalen is geen discussie"quote:ben je het er niet mee eens ???
quote:Er zit wel wat in. Stel dat iemand voor het pand van de Hells Angels allemaal lelijke dingen gaat roepen en dan bij jou wil gaan wonen om te schuilen. Zou je dan niet zeggen: dat moet je niet provoceren, debiel
Meki Meki toch. De laatste tijd ging het zo goed met je. Maar dan dit weer..quote:Op woensdag 13 april 2005 12:03 schreef Meki het volgende:
Als Hirsi Ali Mohammed geen Pedofiel noemde en als Hirsi ALi geen Koran heeft gebruikt op blote meisjes kon Hirsi ALi met een gerust hart ergens anders wonen![]()
Misschien wel als ik een villa van 9 ton zou krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, bij mij wel. Maar dat is omdat t mij niet boeit. Tijdens de jaarlijkse RMS-dag in Den Haag zou je het vast niet durven.
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:59 schreef robh het volgende:
wachtgeld
Zie jij haar werken dan ? Stukje schrijven, filmpjes maken, je 5 minuten in de kamer laten zien en dan gelijk in de pantserwagen terug naar je appartement van 9 ton terug noem ik geen werk.quote:
Jij betaald de waarde van je huurhutje ook gewoon terug?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Belachelijk, ik neem aan dat ze dit gewoon terug betaald. Niet die beveiliging, wel het huis. Wellicht is het ook gewoon beter om te verhuizen, ze zorgt alleen maar voor problemen met dat geblaat van haar.
En ik zou haar ook niet als buurvrouw willen![]()
Ow? Heb je daar ook bewijs voor, je kent ze allemaal? Het tegendeel is er namelijk wel, een hoop moslimvrouwen vinden haar geblaat ook echt geblaat. Blijkt telken weer uit docu's.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Zij zegt wat een hoop andere moslims niet mogen zeggen maar eigenlijk wel willen zeggen...
Jahquote:Op woensdag 13 april 2005 12:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik ga eens met jouw docenten mailen want dit loopt de spuigaten uit.
Het Caland was het hè?
Meki, die smeerlap van een Mohammed heeft toch echt een meisje van 9 gehuwd... Of vinden jullie moslims dat geen pedofilie?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee. Ik betaal wel gewoon netjes de huur. Voorzover ik lees Ayaan niet. Belachelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij betaald de waarde van je huurhutje ook gewoon terug?
Dat geeft je het recht andermans geloof belachelijk te maken?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Meki, die smeerlap van een Mohammed heeft toch echt een meisje van 9 gehuwd... Of vinden jullie moslims dat geen pedofilie?
Het huis ís niet van haar! Het huis (en dat van Wilders) is van de staat der Nederlanden, en zal in de toekomst gebruikt worden voor an-de-re bedreigde personen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef TimmyAsd het volgende:
wel het huis.
Ik zou bang zijn voor aanslagen op het huis. Dus nee, ik zal haar niet als buurvrouw willen. Maar eigenlijk heeft dat niks met haar persoon te maken. Alleen maar met mijn eigen veiligheid.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar om terug te gaan naar de OP: wie zou Ayaan wel als buuv willen dan? Je denkt dat elke moslim een potentiele radicaal is.
waar is bewijs dit is alleen vooroordeelquote:Op woensdag 13 april 2005 12:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Meki, die smeerlap van een Mohammed heeft toch echt een meisje van 9 gehuwd... Of vinden jullie moslims dat geen pedofilie?
Een bunker is voldoende. Wel een redelijk luxe bunker uiteraard, zo netjes ben ik dan weer wel. Ergens in een weiland, hebben we genoeg van in NL.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:08 schreef SunChaser het volgende:
Maar om terug te gaan naar de OP: wie zou Ayaan wel als buuv willen dan? Je denkt dat elke moslim een potentiele radicaal is.
Precies en ik weet zeker dat dit ook geldt voor die toekomstige buren.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn voor aanslagen op het huis. Dus nee, ik zal haar niet als buurvrouw willen. Maar eigenlijk heeft dat niks met haar persoon te maken. Alleen maar met mijn eigen veiligheid.
Ze gaat het toch gebruiken? Iig huur betalen..quote:Op woensdag 13 april 2005 12:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het huis ís niet van haar! Het huis (en dat van Wilders) is van de staat der Nederlanden, en zal in de toekomst gebruikt worden voor an-de-re bedreigde personen.
Nou iemand een pedofiel noemen die met een meisje van 9 trouwt vind ik niet belachelijk maken, dan vind ik de term pedofiel nog vrij zacht uitgedrukt...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat geeft je het recht andermans geloof belachelijk te maken?
Twee op 1 cel.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eigenlijken zouden die twee moeten gaan samenwonen.
En wat gaat Hirsi Ali of iemand dat NU aan, hou je beter bezig met de pedo's van NU...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou iemand een pedofiel noemen die met een meisje van 9 trouwt vind ik niet belachelijk maken, dan vind ik de term pedofiel nog vrij zacht uitgedrukt...
nog een keer in vette letters:quote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreefclowncloon
het volgende:
Ik betaal met liefde mee aan veilige huisvesting voor mevr. Ali om duideljik te maken dat conservatieve bloedpoepers zoals Meki hier eens moeten aanpassen of opkrassen.
Schrijf een mailtje naar a.kant@sp.nl en ze stelt er vast een paar vragen over.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Iig huur betalen..
Als dat zo is, dan is voor mij de kous af. Heb ik er vrede mee.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat appartement blijft gewoon van de overheid, ze moet er zelfs huur voor betalen.
je trekt die uitspraak compleet uit verband. Het is ook neit zo dat ze dagelijks deze uitspraak doet.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:12 schreef flexje het volgende:
[..]
En wat gaat Hirsi Ali of iemand dat NU aan, hou je beter bezig met de pedo's van NU...
Alsof mevrouwtje Ali daar wat mee bereikt om zulke dingen te roepen.
VOORBEELDFUNCTIE!!!!
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:13 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
nog een keer in vette letters:
Ik betaal met liefde mee aan veilige huisvesting voor mevr. Ali om duideljik te maken dat conservatieve bloedpoepers zoals Meki hier eens moeten aanpassen of opkrassen.
Ook als ze jouw buurvrouw zou worden?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is voor mij de kous af. Heb ik er vrede mee.
Maar ze komt dan ook niet in jouw flat wonen en jouw appartement daalt dan ook niet in waarde, ik durf te wedden dat jouw principes dan ineens een andere wending nemenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:05 schreef clowncloon het volgende:
quote:Dat geeft je het recht andermans geloof belachelijk te maken?
hoe danquote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef SunChaser het volgende:
De TT irriteert me trouwens. Ze heet geen Hirsi Ali Ayaan
Heb al gebeld, wordt geregeldquote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Schrijf een mailtje naar a.kant@sp.nl en ze stelt er vast een paar vragen over.
Edit: opgelost.
Ik begrijp nog steeds niet hoe jij onder je inburgeringscursus bent uitgekomen maar reageer eens in plaats van die leuke smilies.quote:
Dus ik mag jouw moeder een hoer noemen als ik er zin in heb en dan mag je mij niet bedreigen?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:16 schreef Labtech het volgende:
Zolang de RECHTER dat niet inperkt heb je dat recht ja. Welkom in Nederland. Dit is een rechtstaat, niet een staat van wie zich het eerst geprovoceerd of beledigd voelt heeft het recht iemand anders te bedreigen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 11:54 schreef Dagonet het volgende:
tralalala
Kutzooi met users met dezelfde avatars
Neequote:Op woensdag 13 april 2005 12:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ook als ze jouw buurvrouw zou worden?
Ze zit daar niet uit vrije wil.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze gaat het toch gebruiken? Iig huur betalen..
Je mag zijn moeder niet een hoer noemen. Tenzij ze werkelijk een hoer is...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus ik mag jouw moeder een hoer noemen als ik er zin in heb en dan mag je mij niet bedreigen?
Ben je nu serieus?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus ik mag jouw moeder een hoer noemen als ik er zin in heb en dan mag je mij niet bedreigen?
Yep, zijn moeder mag echter wel aangifte van belediging doen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 12:18 schreef SunChaser het volgende:
Ja, je mag mn moeder een hoer noemen. En dan mag ik aangifte doen van belediging, hopen dat het OM het overneemt en een strafzaak tegen je begint. Als dat niet gebeurt, kan ik altijd nog een civiele procedure aanspannen.quote:Dus ik mag jouw moeder een hoer noemen als ik er zin in heb en dan mag je mij niet bedreigen?
"ik VIND jouw moeder een hoer" what about thatquote:Op woensdag 13 april 2005 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, zijn moeder mag echter wel aangifte van belediging doen natuurlijk![]()
Zolang de RECHTER dat niet inperkt heb ik dat recht ja. Welkom in Nederland. Dit is een rechtstaat, niet een staat van wie zich het eerst geprovoceerd of beledigd voelt heeft het recht iemand anders te bedreigen.quote:
Ja hoor, mag wel. Totdat de rechter zegt dat het niet mag ...quote:e mag zijn moeder niet een hoer noemen. Tenzij ze werkelijk een hoer is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |