een vrouw die zelf alles veroorzaakt krijgt een Huis van bijna 1 miljoen euroquote:DEN HAAG - Bewoners van een appartementencomplex in Den Haag willen onder geen beding VVD-politica Ayaan Hirsi Ali als nieuwe buurvrouw.
Het ministerie van Financiën heeft deze maand voor negenhonderdduizend euro een appartement in een flatgebouw in Den Haag gekocht om het door moslimterroristen bedreigde Kamerlid veilig te kunnen huisvesten. De vereniging van eigenaren van het complex is fel tegen de komst van Ayaan Hirsi Ali, uit vrees voor aanslagen. "We hebben veel geld betaald voor deze appartementen, juist om hier rustig en veilig te kunnen wonen. Nu moeten we rekening houden met terroristische acties. Van ons hoeft deze mevrouw hier echt niet te worden ondergebracht", aldus één van de nieuwe buren van Hirsi Ali tegenover deze krant.
Zalm zegt tegen iedereen Bezuinigenquote:Op woensdag 13 april 2005 11:45 schreef robh het volgende:
Meki, je hebt ze niet allemaal op een rijtje.
Als ik een huis had van 9 ton zou ik ook bang worden voor aanslagen en waardedaling van het huis als AHA mijn buurvrouw werd.
Heey Overlastquote:Op woensdag 13 april 2005 11:46 schreef Overlast het volgende:
Hoi Meki.
Mooie redenatie. Je weet dus ook dat jij zelf al die bedreigingen aan je eigen adres hebt veroozaakt ?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:42 schreef Meki het volgende:
[..]
een vrouw die zelf alles veroorzaakt krijgt een Huis van bijna 1 miljoen euro![]()
![]()
Pot verdorrie wat een gestoorde Zalm zeg zomaar een Miljoen euro weggeven aan een Huis aan een mevrouw die alles zelf veroorzaakt
Gelukkig wil niemand haar hebben - laat ze maar weer in de haven van Amsterdam gaan wonen
Hirsi Ali AYaan
krijg ik dan ook 1 miljoen euro ???quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef Labtech het volgende:
[..]
Mooie redenatie. Je weet dus ook dat jij zelf al die bedreigingen aan je eigen adres hebt veroozaakt ?
Meki, je bent echt ontzettend dom.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef Meki het volgende:
Zalm zegt tegen iedereen Bezuinigen
en bij Hirsi Ali geeft zalm een miljoen euro weg
quote:Daar kan de rest van de bewoners toch niets tegen doen. Ze is vrij om daar te gaan wonen.
maar de buren willen Hirsi Ali niet zien , nooit zienquote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef nikk het volgende:
Hmmm, normaal gesproken zou het juist veiliger moeten worden voor de buren.
Ze is toch schrijfster van beroep?quote:Op woensdag 13 april 2005 11:50 schreef Falco het volgende:
Dat aflossen moet ook niet het grote probleem zijn van Ayaan Hirsi Ali, aangezien ze genoeg boeken verkoopt en lezingen houdt.
Nee, want die krijgt AHA ook niet. Je krijgt bescherming. In jouw geval hooguit 10 euro. Die kune je van mij ook krijgen als je wilt, als je daarna maar eerst eens een beetje nadenkt voordat je je vingers ove het toetsenbord laat gaan.quote:krijg ik dan ook 1 miljoen euro ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |